Przetargi.pl
Obsługa bankowa środków Funduszu Pracy oraz wypłat gotówkowych świadczeń pieniężnych dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych.

Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Jagiellońska 10
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6488428 , fax. 016 6488376
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
    ul. Jagiellońska 10 10
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 6488428, fax. 016 6488376
    REGON: 65095990800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.przeworsk.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa środków Funduszu Pracy oraz wypłat gotówkowych świadczeń pieniężnych dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu nieograniczonego są usługi bankowe w zakresie obsługi rachunku podstawowego Funduszu Pracy, rachunku pomocniczego do obsługi projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) oraz obsługi kasowej wypłat gotówkowych świadczeń pieniężnych dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób określonych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz.U. z 2013r., poz. 674, ze zm.). I. Obsługa bankowa rachunku podstawowego i pomocniczego Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku obejmuje: 1. Otwarcie i prowadzenie w złotych podstawowego rachunku Funduszu Pracy oraz rachunku pomocniczego do obsługi projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS). Ilość prowadzonych rachunków może ulec zmianie. Przewiduje się uruchomienie w trakcie trwania umowy nowych rachunków pomocniczych do obsługi projektów współfinansowanych ze środków EFS oraz zamknięcie istniejących bez dodatkowych opłat. W oparciu o dane z 2013r. szacuje się łączny roczny napływ środków na tych rachunkach około 23.250.000 zł. 2. Realizację poleceń przelewów w formie elektronicznej i papierowej. Wykonawca bezpłatnie udostępni i zainstaluje oprogramowanie oraz nieodpłatnie zapewni serwis i przeszkoli pracowników w siedzibie Zamawiającego. Oprogramowanie związane z systemem bankowości elektronicznej będzie obsługiwało jeden z formatów exportu przelewów z systemu SURIUSZ STD (Baset, beta, beta-sk, bgz-Kiel, boscom, BZ-WBK, Citibank, citiPrzl, elixir, elixir_BRE, Elixir_BRE_kontrah, Elixir-bgW, Elixir-BGZ, Elix-tor, emir, emir2, HBWonlok, Homebanking, iban, ipko-elixir, itf_gbw, minibank, Multicash, netbank, netbankw, pkobpdz, pkobpga, pkobpin, pkobpja, Proffice, Saba, telekonto, telekonto-kontrah, termit, VideoTE2, VideoTel, VideoteW, zorba3). Na podstawie danych z 2013r. przewiduje się realizację przelewów z ww. rachunków średnio w liczbie około 1620 szt. na kwotę 1.751.000 zł miesięcznie (przelewy wewnętrzne i zewnętrzne). Wykonawca zapewnieni płynną realizację poleceń przelewów w systemie elektronicznym - do 500 zleceń płatniczych w ciągu dnia. W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej - Bank zapewni bezpłatnie realizację przelewów w formie papierowej. Wszystkie przelewy w obrębie banku realizowane będą bez opłat. 3. Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji. Potwierdzanie salda po każdej zmianie stanu rachunku, sporządzanie w formie papierowej wyciągów bankowych w następnym dniu po zmianie salda wraz z kompletem dokumentów, przy czym dla operacji dokonanych w tym samym dniu sporządzony będzie jeden wyciąg (każdy wyciąg bankowy musi zawierać: numer rachunku, nazwę podmiotu, kwotę operacji, tytuł płatności oraz numer i datę wyciągu) - bez ponoszenia kosztów przez Zamawiającego. 4. Udzielanie informacji telefonicznej o stanie i o obrotach środków na rachunkach. 5. Nieodpłatne wydawanie historii rachunków, zaświadczeń i innych niezbędnych dokumentów. 6. Obrót gotówkowy - na podstawie danych z 2013r Zamawiający szacuje, że : a) Przewidywane wypłaty gotówki z banku w celu zabezpieczenia pogotowia kasowego wyniosą około 12.000 rocznie (średnio raz na dwa miesiące). b) Przewidywane wpłaty gotówki do banku wyniosą około 12.500 zł rocznie (średnio trzy razy w miesiącu). Wpłaty i wypłaty gotówki realizowane będą bez pobierania dodatkowej prowizji. 7. Bezpłatne wydawanie blankietów czeków. 8. Oprocentowanie środków na rachunku podstawowym i pomocniczym. II. Obsługa kasowa wypłat gotówkowych świadczeń pieniężnych dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób w okresie 5 lat obowiązywania umowy realizowana będzie z zachowaniem następujących zasad: 1. Maksymalna prowizja od dokonanych wypłat nie przekroczy 0,8% wypłaconych kwot, zgodnie z § 11 pkt.1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 października 2011r. w sprawie szczególnych zasad gospodarki finansowej Funduszu Pracy (Dz. U. Nr 221, poz. 1317). 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił od dnia obowiązywania umowy możliwość dokonywania na terenie miasta Przeworska wypłat gotówkowych świadczeń dla osób uprawnionych, nieposiadających rachunku bankowego (Wykonawca posiada lub uruchomi na własny koszt oddział/ punkt w mieście Przeworsku). 3. Wypłaty świadczeń dokonywane będą w dni robocze w godzinach urzędowania Banku lub punktów przez niego otwartych, średnio przez 5 dni w miesiącu (około 50 osób w ciągu dnia) w terminach ustalonych przez PUP w Przeworsku. 4. Wykonawca zapewni możliwość wypłaty świadczeń osobom, które nie zgłoszą się w wyznaczonych terminach po odbiór należności w każdym dniu roboczym Banku. Powyższe obowiązuje również w przypadku utworzenia punktu obsługi przez Bank, który nie posiada na terenie miasta Przeworska oddziału lub filii. 5. Świadczenia będą wypłacane osobom uprawnionym na podstawie list wypłat, zatwierdzonych do wypłaty przez osoby upoważnione. 6. Bank dokonuje wypłaty świadczeń pieniężnych osobom uprawnionym lub innym osobom upoważnionym na podstawie dowodu osobistego lub innego dokumentu tożsamości. 7. Osoby uprawnione do pobrania przyznanych świadczeń obowiązane są do potwierdzenia odbioru należności poprzez złożenie własnoręcznego podpisu na liście wypłat. 8. Listy wypłat podlegają realizacji przez Wykonawcę do 7 dni kalendarzowych, liczonych od daty ustalonego dla nich terminu płatności. 9. Obciążenie rachunków z tytułu wypłat osobom uprawnionym dokonywane będzie codziennie i potwierdzone będzie wyciągiem bankowym. 10. Bank ponosi pełną odpowiedzialność za straty wynikające z nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji wypłat. 11. Zamawiający szacuje na podstawie 2013 roku, że przewidywana średniomiesięczna kwota wypłat świadczeń wyniesie około 135.000 zł. 12. Wykonawca będzie sporządzał dzienne zestawienia wypłaconych świadczeń zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.przeworsk.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach