Przetargi.pl
Obsługa bankowa Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Krakowska 31
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6153201, 6153233, 50979196 , fax. 14 6153202
  • Data zamieszczenia: 2013-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
    ul. Krakowska 31 31
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, fax. 14 6153202
    REGON: 00090434900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Obsługa bankowa Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej polegającej na prowadzeniu rachunków: a)bieżącego: konto podstawowe, b)pomocniczych: konto funduszu świadczeń socjalnych, konto kasy zapomogowo - pożyczkowej, konta do rozliczania środków w ramach dotacji unijnych oraz dodatkowych kont do obsługi innych inwestycji ( w przypadku takiej konieczności). konta do rozliczania środków depozytowych. oraz w miarę potrzeb otwarcie i prowadzenie innych rachunków pomocniczych. W ramach obsługi w/w rachunków będą wykonywane następujące czynności: Prowadzenie rachunków: bieżącego i pomocniczych; 1). Świadczenie usług w systemie elektronicznej obsługi bankowej z uwzględnieniem zasad ochrony informacji o wynagrodzeniach pracowników, także na konta osobiste w innych bankach przekazywane elektronicznie; przy czym: przychodzące na rachunek bankowy środki pieniężne są księgowane tego samego dnia, wychodzące z rachunku bankowego środki pieniężne, wysyłane przez Szpital w systemie elektronicznej obsługi bankowej do godz. 11.00 są przekazywane do banku beneficjenta (kontrahenci i pracownicy Szpitala) w dacie zgodnej z datą obciążenia rachunku Szpitala, składanie poleceń przelewu w formie elektronicznej jak również w formie papierowej (w uzasadnionych sytuacjach-awaria systemu elektronicznego),dokonywanie przeglądu sald i innych informacji dotyczących rachunków, zachowanie poufności dokonywanych transakcji, przeglądanie transakcji archiwalnych z uwzględnieniem daty realizacji i kwoty transakcji, wyszukiwanie dokonanych operacji po poszczególnych elementach przelewu: kwota, data, kontrahent itd., możliwość sprawdzania sald posiadanych rachunków bankowych (objętych zamówieniem),generowanie raportów/zestawień obejmujących czynności/operacje dokonane w danym dniu, eksport i import danych do i z systemu finansowo - księgowego Zamawiającego, ściąganie wyciągów bankowych, 2). Możliwość uzyskania potwierdzenia zrealizowanych przelewów (tzw. wtórniki). 3). Przelewy zbiorcze (kilka faktur do jednego kontrahenta). 4). Usunięcie, wycofanie, anulowanie zlecenia (pismo, telefonicznie). 5). Realizacja przelewu jako zlecenia oczekującego. 6). Realizacja przelewu w systemie SORBNET. 7). Wyciągi bankowe - wymagana jest forma elektroniczna dostępna w programie bankowym. 8). Zakładanie automatycznych lokat overnight po godzinie 18.00 oraz dokonywanie negocjowanych lokat terminowych. 9). Wydanie karty wzorów podpisu i podpisu elektronicznego dla użytkowników (wydanie duplikatów), 10). Opłaty za użytkowników dysponujących podpisem elektronicznym. 11). Opłata za zmianę karty podpisów. 12). Odbiór gotówki ze Szpitala: kwota do 10.000,00 zł do 8 razy w miesiącu (zasilenie konta gotówką księgowane tego samego dnia, prowizja od wpłaty zawarta w ryczałcie miesięcznym). 13). Udzielanie telefonicznych informacji (np. o stanie środków pieniężnych oraz innych informacji w przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi bankowej). 14). Bezpłatna instalacja i bieżący serwis systemu elektronicznej obsługi bankowej, w szczególności: zainstalowanie oprogramowania, przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi oprogramowania, importu / exportu danych z systemu bankowości elektronicznej do programu finansowo - księgowego Szpitala (program ten aktualnie współpracuje z systemem bankowym VideoTel). Zamawiający posiada następujące oprogramowanie Rejestr Bankowy firmy Asseco S.A., aktualnie współpracujący z Home Banking Videotel. serwisowanie systemu bankowości elektronicznej, import pojedynczych i masowych zleceń przelewów traktowanych w systemie bankowym jako paczka przelewów w standardach Videotel oraz ELIXIR - przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych systemu bankowości elektronicznej w okresie obowiązywania umowy we wskazanych przez Zamawiającego miejscach i dogodnych dla niego terminach. dostęp do infolinii technicznej, zdalna pomoc(zdalny pulpit, VNC itp.) w konfiguracji i obsługi systemu elektronicznej obsługi bankowej. W razie braku możliwości usunięcia usterki wizyta serwisanta na miejscu w ciągu 24 h od zgłoszenia problemu. generowanie wyciągów bankowych w formie plików PDF, 15). W przypadku wystąpienia awarii systemu Wykonawca zapewni możliwość korzystania z usługi typu teleserwis umożliwiający telefoniczne uzyskanie informacji o stanie rachunków. 16). Wyznaczenie ze strony banku opiekuna Szpitala, który będzie odpowiedzialny za całokształt współpracy wraz z pomocą techniczną. 17). Przyjęcie i wykonywanie dyspozycji dotyczącej blokady środków na rachunku bankowym z tytułu zabezpieczenia transakcji krajowych oraz zagranicznych (możliwość dokonywania płatności w obcej walucie). 18). Wpłaty kwot z zagranicy. 19). Wydawanie wszelkich opinii bankowych i zaświadczeń. 20). Oprocentowanie konta w układzie miesięcznym, 21). Przechowanie depozytów, udostępnienie skrytki bankowej dla wartościowych depozytów pacjentów Szpitala. 22). Realizacja przelewu w formie papierowej u pracownika w placówce Banku. 23). Wszystkie inne czynności, opłaty związane z prowadzeniem w/w rachunków, wynikające wprost ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak również nie ujęte w nich, a bez których nie można wykonać zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach