Przetargi.pl
OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2012 - 2016

Powiat Średzki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Wrocławska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3175646(7) , fax. 0-71 3175649
  • Data zamieszczenia: 2012-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Średzki
    ul. Wrocławska 2 2
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3175646(7), fax. 0-71 3175649
    REGON: 93193476200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2012 - 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje kompleksową obsługę rachunków bankowych Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej oraz powiatowych i państwowych funduszy celowych (rachunki podstawowe i pomocnicze Starostwa Powiatowego) w latach 2012 -2016, w tym m.in.: 1) otwarcie rachunków bankowych i rachunków pomocniczych , 2) prowadzenie rachunków bankowych i rachunków pomocniczych, 3) realizacja poleceń przelewów (elektronicznych i papierowych) do innych banków w systemie ELIXIR- realizacja powinna następować tego samego dnia roboczego, jeżeli dyspozycja została złożona do godz.15.30, najpóźniej w dniu następnym jeżeli dyspozycja została złożona po godz.15.30, 4) realizacja przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku) - realizacja powinna następować nie póżniej niż w ciągu 10 minut od złożenia dyspozycji, 5) sporządzanie wyciągów bankowych w terminie do drugiego dnia operacyjnego z wyszczególnieniem danych, których przelew dotyczy, 6) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 7) dokonywanie wypłat gotówkowych, 8) zapewnienie użytkowania systemu bankowości elektronicznej, 9) lokowanie wolnych środków na lokatach - codziennie, 10) miesięczna kapitalizacja odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, 11) wydawanie książeczek czekowych, 12) wydawanie zaświadczeń oraz opinii przez bank, 13) gotowość do udzielania kredytu na rachunku bieżącym, 14) oprocentowanie środków na rachunkach bankowych, 15) utworzenie rachunku dla potrzeb przechowywania wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów, o których mowa w art.46 ust.4 i art. 148 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.), 16) posiadanie siedziby lub oddziału banku (placówki) oraz bankomatu na terenie miasta Środa Śląska. 2. Warunki realizacji zadania - wymagania stawiane wykonawcy: 1) bank zapewni bezpłatne doradztwo finansowe w zakresie objętym umową na bankową obsługę budżetu, 2) bank zapewni od dnia podpisania umowy pracę w elektronicznym systemie Home banking umożliwiającym realizacje zleceń płatniczych w czasie rzeczywistym dla wszystkich rachunków bankowych otwartych dla Starostwa z systemem oferenta - bank sfinansuje elektroniczny system obsługi i zapewni użytkowanie bankowości elektronicznej bez żadnych dodatkowych opłat, 3) bank udostępni Zamawiającemu za pośrednictwem systemu elektronicznego bierny wgląd na wszystkie rachunki bankowe, 4) bank zapewni bezpłatny serwis, 5) bank zapewni bezpłatne dokonywanie przelewów ramach banku, 6) bank zapewni obsługę kasjera - pracownika Starostwa poza kolejnością, 7) bank ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu wykonania operacji zleconych przez Zamawiającego, 8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od dokonywanych operacji bankowych uznaniowych i obciążeniowych na rzecz powiatu i innych należności budżetowych, 9) Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji od zaangażowania kredytu tj. od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym. 3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 8 maja 2012 roku do 7 maja 2016 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie lokat
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sredzki.pl (zakładka: Zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach