Przetargi.pl
Obsługa bankowa Miasta Puszczykowa i jednostek organizacyjnych

Miasto Puszczykowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62040 Puszczykowo, ul. Podleśna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8133225, 8983719 , fax. 618 133 225
  • Data zamieszczenia: 2016-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Puszczykowo
    ul. Podleśna 4
    62040 Puszczykowo, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8133225, 8983719, fax. 618 133 225
    REGON: 63125787400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa Miasta Puszczykowa i jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Miasta Puszczykowa i jednostek organizacyjnych miasta, zaliczanych do sektora finansów publicznych, tj.: 1) budżetu Miasta Puszczykowa, 2) jednostek budżetowych Miasta Puszczykowa: a) Urzędu Miejskiego w Puszczykowie, b) Szkoły Podstawowej nr 1, c) Szkoły Podstawowej nr 2, d) Gimnazjum nr 1, e) Gimnazjum nr 2, f) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. 3) samorządowej instytucji kultury – Biblioteki Miejskiej Centrum Animacji Kultury. II. Podmioty biorące udział w postępowaniu, zwane są dalej wspólnie „Zamawiającym” lub „podmioty biorące udział w zamówieniu”. III. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonywanie czynności i świadczenie usług: 1. Otwarcie i prowadzenia rachunku bieżącego budżetu Miasta Puszczykowa, zwanej dalej Miastem, na którym gromadzone są wpłaty oraz z którego dokonywane są wypłaty środków Miasta. Miasto będzie uprawnione do zaciągania odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Miasta, 2. Otwarcie i prowadzenia rachunku złotowych i walutowych podmiotów biorących udział w postępowaniu podstawowych i pomocniczych, w tym przeznaczonych do obsługi projektów realizowanych przy udziale środków pochodzących z Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych, rachunków Pracowniczych Kas Zapomogowo – Pożyczkowych i funduszy specjalnych: 1) Wykonawca zobowiązany jest otworzyć i prowadzić na rzecz podmiotów biorących udział w zamówieniu rachunki w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej, 2) rachunki podmiotów biorących udział w zamówieniu będą otwierane przez osoby uprawnione w zależności od bieżących potrzeb. 3) Wykonawca będzie otwierał i zamykał rachunki bankowe dla wniosków złożonych do godz. 12.00 w dniu złożenia wniosku, dla pozostałych wniosków w następnym dniu roboczym, 4) Wykonawca nie może spowodować ujemnego salda na innych niż rachunek bieżący budżetu miasta Puszczykowa rachunkach bankowych podmiotów biorących udział w zamówieniu, 5) Wykonawca realizuje wyłącznie dyspozycje pieniężne z rachunków bankowych podmiotów biorących udział w zamówieniu podpisane przez osoby upoważnione. 3. Konsolidacji sald tzw. rachunku skonsolidowanego, tj. rachunku wirtualnego obejmującego rachunek bieżący budżetu Miasta oraz rachunki wskazane przez Zamawiającego do usługi konsolidacji. Konsolidacja sald będzie przeprowadzana na koniec każdego dnia roboczego w sposób wirtualny, tj. bez dokonywania przeksięgowań sald między rachunkami: 1) w ramach usługi Wykonawca dokona sumowania stanów sald na wskazanych rachunkach oraz naliczenia oprocentowania od zgromadzonych środków pieniężnych, 2) saldo rachunku skonsolidowanego służy do ustalania salda wykorzystania na dany dzień kredytu w rachunku bieżącym, 3) zmiana rachunków podlegających konsolidacji nie będzie wymagać aneksowania Umowy, a jedynie stosownego powiadomienia Wykonawcy o zmianie, 4) środki zgromadzone w ramach rachunku skonsolidowanego podlegają oprocentowaniu według zmiennej stawki oprocentowania zależnej od wyniku sumy sald na wszystkich rachunkach uczestniczących w usłudze, zgodnie z pkt 5) i 6), 5) dodatnie saldo w ramach rachunku skonsolidowanego podlegać będzie oprocentowaniu ustalonemu na bazie zmiennej stopy procentowej opartej na stawce WIBID 1M (stawka WIBID 1M na każdy okres odsetkowy ustalona będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBID 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. Zmiana wysokości oprocentowania środków następować będzie raz w miesiącu na początku każdego miesiąca. Okres odsetkowy obejmuje okres jednego miesiąca. Kapitalizacja odsetek w okresie miesięcznym) pomnożonej przez współczynnik zaoferowany przez Wykonawcę, przy czym współczynnik nie może być niższy niż 0,50 (współczynnik musi być podany z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), z zastrzeżeniem możliwości lokowania określonych przez Zamawiającego wolnych środków na korzystniejszych, każdorazowo negocjowanych warunkach z uwzględnieniem ust. 9, 6) ujemne saldo w ramach rachunku skonsolidowanego będzie oprocentowane według zmiennej stopy procentowej opartej na stawce WIBOR 1M (stawka WIBOR 1M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. Zmiana wysokości oprocentowania kredytu następować będzie raz w miesiącu na początku każdego miesiąca. Okres odsetkowy obejmuje okres jednego miesiąca) plus stała marża Wykonawcy. Odsetki od kredytu w rachunku bieżącym będą pobierane co miesiąc z rachunku bieżącego wskazanego przez Zamawiającego na podstawie dyspozycji, 7) Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania i udostępniania raportów (dziennych i miesięcznych) dotyczących usługi konsolidacji sald za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej. W raporcie zostaną zawarte informacje na temat nr rachunków, sald dziennych, stopy procentowej i odsetek, 4. Konsolidacji rachunków przeprowadzonej na wniosek Zamawiającego we wskazanych terminach poprzez automatyczne dokonanie przelewów ze wskazanych rachunkach na rachunek bankowy Miasta, 5. Realizowania operacji bankowych w systemach ELIXIR, SORBNET i innych, w których uczestniczy Wykonawca. Wykonawca zapewni czas transferu środków finansowych według zasad obowiązujących w tych systemach, w tym w szczególności przelewów krajowych i zagranicznych (elektronicznych i papierowych) oraz wpłat i wypłat gotówkowych z rachunków podmiotów biorących udział w postępowaniu, w oddziałach i filiach Wykonawcy niezależnie od tego, w którym oddziale/filii zostaną otwarte i będą prowadzone rachunki. 6. Realizowania operacji walutowych związanych z dokonywaniem rozliczeń zagranicznych. Koszty banku zagranicznego przy rozliczeniach realizacji przelewów zagranicznych nie będą obciążały Zamawiającego. 7. Realizowania zleceń stałych, 8. Oprocentowania środków pieniężnych: 1) środki zgromadzone na rachunkach złotowych podlegać będą oprocentowaniu ustalonemu na bazie zmiennej stopy procentowej opartej na stawce WIBID 1M pomnożonej przez współczynnik zaoferowany przez Wykonawcę, przy czym współczynnik nie może być niższy niż 0,50, współczynnik musi być podany z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, 2) odsetki od środków pieniężnych przechowywanych na oprocentowanych rachunkach będą naliczane przy zastosowaniu miesięcznej kapitalizacji i będą dopisywane do tych rachunków, z zastrzeżeniem ust. 3 pkt 4), 3) na wskazanych rachunkach bankowych Wykonawca będzie naliczał odsetki od środków zgromadzonych odrębnie dla każdej przechowywanej kwoty oraz przekazywał Zamawiającemu, na koniec każdego miesiąca oraz na dzień dokonania zwrotu, informację w tym zakresie. Informacja powinna mieć formę załącznika do wyciągu bankowego zawierającego w szczególności: nazwę kontrahenta, kod przechowywanej kwoty, wysokość kwoty i naliczanych od niej odsetek. 4) Zamawiający wskaże, które z rachunków mają być nieoprocentowane. 9. Przyjmowania środków finansowych na lokaty terminowe, o ile podmioty biorące udział w zamówieniu dokonują kwotowania lokaty u Wykonawcy. W przypadku uzyskania korzystniejszej stawki w zakresie oprocentowania, Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków zgodnie z art. 264 ust. 3 ustawy o finansach publicznych, 10. Prowadzenia obsługi bankowej objętej przedmiotem zamówienia we własnej placówce (oddziale/filii) Wykonawcy zlokalizowanej w granicach administracyjnych miasta Puszczykowa, przez cały okres obowiązywania Umowy (Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania oddziału lub filii w Puszczykowie lub otwarcia oddziału lub filii w Puszczykowie czynnej od dnia rozpoczęcia prowadzenia obsługi bankowej zamawiającego. W przypadku niespełnienia tego warunku w trakcie trwania umowy zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby wszystkie placówki Wykonawcy zlokalizowane na terenie RP realizowały płatności dokonywane przez Zamawiającego oraz płatności na rzecz Zamawiającego przez kontrahentów bez opłat i prowizji z uwzględnieniem ust. 15 pkt 4. 11. Zapewnienia sprawnego systemu bankowości elektronicznej oraz jego serwisowanie. Zamawiający wymaga by udostępniony system bankowości elektronicznej spełniał następujące wymogi: 1) system powinien poprawnie funkcjonować na stacjach roboczych pracujących pod kontrolą systemu operacyjnego MS Windows 7 i wyższe, 2) zapewnienie prawidłowej pracy w przypadku korzystania z przeglądarek Mozilla, Explorer, Chrome; 3) sesja powinna być szyfrowana, 4) dostęp do systemu tylko dla uwierzytelnionych użytkowników poprzez zapewnienie jednoznacznej identyfikacji użytkownika w procesie logowania (unikalność identyfikatorów i zmiany haseł), 5) informowanie zalogowanego użytkownika o ostatnim prawidłowym i nieprawidłowym logowaniu z użyciem jego identyfikatorów (nazwa użytkownika/hasło), 6) posiadanie funkcji bezpiecznego wylogowywania się do użycia przez użytkownika w przypadku kończenia pracy w systemie, 7) zapewnienie automatycznego blokowania konta użytkownika po trzech nieudanych próbach logowania i jego odblokowania przez Wykonawcę, 8) nadanie szczegółowego dostępu użytkownikowi do funkcji w systemie na wniosek zamawiającego (w szczególności do poszczególnych rachunków oraz do ściśle określonych operacji do nich, co najmniej: podgląd, tworzenie, aktualizacja, usuwanie), 9) umożliwienie użytkownikom o odpowiednich uprawnieniach, uzyskiwania w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na wszystkich rachunkach podmiotów biorących udział w zamówieniu oraz raportowania ze wskazanych rachunków podmiotów biorących udział w zamówieniu prowadzonych w wyniku realizacji Umowy. Dane w tym trybie dostępu do systemu muszą być zawsze aktualne (praca „on-line”), co najmniej w godzinach 7.30 – 16.30, 10) tworzenie raportów z operacji dla poszczególnych rachunków lub raportowanie określonej grupy rachunków. Raporty powinny być sporządzone w taki sposób, aby istniała możliwość sortowania, filtrowania i podglądu wybranego typu operacji przez Zamawiającego oraz wyeksportowanie wyników do plików w formacie co najmniej .xls oraz .xml, w całym okresie obowiązywania Umowy, 11) ograniczenie dostępu do operacji dotyczących płac i innych wskazanych przez Zamawiającego w zakresie uprawnień, podglądu, wyciągów bankowych, 12) autoryzacja zleceń i działań w systemie przy wykorzystaniu klucza podpisu zachowanego na karcie mikroprocesorowej, zewnętrznym nośniku danych lub certyfikatu kwalifikowanego, autoryzacja będzie możliwa przy wykorzystaniu zewnętrznych urządzeń takich jak czytnik kart lub inne służące do zapisania klucza podpisu, 13) realizacja zleceń płatniczych w złotych i walutach obcych: - wykonanie dyspozycji Zamawiającego – polecenia przelewu w złotych, kierowane do banków krajowych w formie elektronicznej mają być realizowane w dniu ich złożenia najbliższą sesją ELIKSIR i SORBNET lub pierwszą sesją w dniu wskazanym w poleceniu, w przypadku przelewu z datą przyszłą, - realizowanie dyspozycji walutowych przekazywanych do banków krajowych jak i banków zagranicznych wg zasad funkcjonujących rozliczeń w banku Wykonawcy, 14) realizacja transakcji przelewowych wewnątrz Banku będzie następować w czasie rzeczywistym, 15) obciążenie rachunków Zamawiającego z tytułu płatności krajowych powinno być możliwe co najmniej do godziny 17.30 w dni pracy Wykonawcy, 16) równoczesne wykonywanie operacji na różnych rachunkach jednostek Zamawiającego, 17) dostęp do informacji o bieżących wpływach i obciążeniach na rachunkach, księgowanych w dniu dokonania transakcji, 18) dokonywanie przelewów krajowych i zagranicznych – także z datą przyszłą, pozwalając na jednorazowe wysyłanie grupy przelewów. Złożenie polecenia przelewu musi być możliwe również w przypadku braku środków na jego wykonanie, a transakcja zostanie zrealizowana natychmiast po pojawieniu się odpowiedniego salda na rachunku. 19) usuwanie, przeglądanie i modyfikację przelewów przed wysłaniem ich do Wykonawcy oraz anulowanie po wysłaniu do Wykonawcy, przed zleconą datą realizacji, 20) grupowanie przelewów w paczki z możliwością podpisania zestawu przelewów przed wysyłką do Wykonawcy, 21) tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i ich danych ewidencyjnych, 22) drukowanie pojedynczych potwierdzeń transakcji uznaniowych i obciążeniowych zarejestrowanych na rachunkach bankowych dostępnych w systemie bankowości elektronicznej wraz z możliwością zapisu danych w formacie plików PDF, 23) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach za cały okres obsługi bankowej wg różnych kryteriów wyszukiwania, co najmniej: rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty, po dowolnym fragmencie nazwy kontrahenta, tytułu płatności, numeru rachunku i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriach oraz możliwość uzyskania historii rachunków od Wykonawcy, 24) jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie (wymóg systemu wielostanowiskowego), 25) kompatybilność systemu bankowości elektronicznej z systemami finansowo-księgowymi podmiotów biorących udział w zamówieniu, która pozwoli na eksport poleceń przelewów przygotowanych w systemie finansowo – księgowym Zamawiającego do systemu bankowości elektronicznej. 26) informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Wykonawcę z podaniem komunikatu o przyczynie odrzucenia), 27) ochrona przed hakerami – firewall, 28) spełnienie wymogów z zakresu przetwarzania danych osobowych określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. 12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania następujących czynności: 1) zainstalowania i uruchomienia stanowisk bankowości elektronicznej, wg harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym, 2) poprawnego działania oprogramowania bankowości elektronicznej na stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego, 3) dostarczenie i zainstalowania, we współpracy z Zamawiającym, na własny koszt i konserwowania w okresie trwania Umowy odpowiedniej ilości dodatkowych urządzeń takich, jak np. tokeny, karty podpisu elektronicznego, czytniki kart czy inne wyposażenie komputerowe potrzebne dla bezpiecznej pracy systemu przy korzystaniu z usług aktywnych (np. realizacja przelewów), 4) terminowego dostarczenia nowych czytników, kart lub innych urządzeń (np. w przypadku awarii, nowych struktur organizacyjnych) na wniosek Zamawiającego (czas reakcji musi wynosić maksymalnie trzy dni robocze od chwili złożenia wniosku), 5) przeszkoleniu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy wszystkich użytkowników korzystających z systemu wg harmonogramu uzgodnionego pomiędzy stronami, który umożliwi wdrożenie systemu i zapewni jego sprawne funkcjonowanie, 6) przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi systemu w takiej ilości godzin, by pozwoliły one na opanowanie zasad jego prawidłowej obsługi w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego lub uzgodnionych z Zamawiającym; 7) przekazania w terminie nie późniejszym niż 14 dni po zakończeniu realizacji Umowy, bazy danych z archiwum operacji na rachunkach oraz słowników z danymi wprowadzonymi przez Zamawiającego (w tym rachunki kontrahentów i dane teleadresowe), w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, 8) dostarczenia drogą elektroniczną materiałów umożliwiających zapoznanie się z działaniem systemu przed jego zainstalowaniem we wskazanych podmiotach Zamawiającego, 9) na wniosek Zamawiającego udostępnienie do wglądu logów systemu (co najmniej: próby nieudanych logowań – kto i z jakiego adresu IP, lista zablokowanych kont, lista operacji wykonywanych przez wybranego użytkownika w podanym okresie, itd.). 13. Wypłaty gotówkowe w placówkach prowadzonych przez Wykonawcę: 1) wypłaty gotówkowe będą zlecane przez Zamawiającego przy wykorzystaniu systemu bankowości elektronicznej, 2) środki przekazane kontrahentowi będą gotowe do odbioru maksymalnie w ciągu 1,5 godziny od przekazania zlecenia do Wykonawcy przez Zamawiającego, 3) identyfikacja kontrahenta wypłaty gotówkowej odbywać się będzie na podstawie dokumentu tożsamości/ paszportu/ karty pobytu, 4) odbiór środków przez kontrahenta możliwy będzie do wykonania w dowolnej placówce Wykonawcy prowadzącej obsługę kasową w terminie co najmniej 90 dni od dnia zlecenia wypłaty, 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji wypłaty gotówkowej na podstawie wystawionego czeku. 14. Wydawania, wznawiania i obsługi kart płatniczych: 1) na wniosek podmiotu biorącego udział w zamówieniu Wykonawca zobowiązany jest wydać kartę/y płatnicze oraz prowadzić ich obsługę przez okres obowiązywania Umowy, 2) wydatki każdej karty będą dokonywane do wysokości określonego przez Zamawiającego limitu, 3) obecne zapotrzebowanie na karty określa się na 4 sztuki, przy czym zwiększenie liczby kart w okresie obowiązywania Umowy nie może spowodować dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. 15. Przyjmowanie płatności na rzecz Zamawiającego za pomocą terminali POS (stacjonarne lub przenośne elektroniczne urządzenie umożliwiające dokonywanie płatności kartami płatniczymi): 1) Wykonawca będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego usługę związaną z realizacją i rozliczaniem transakcji za pomocą terminali POS opłacanych kartami płatniczymi, 2) Wykonawca wyposaży Zamawiającego w terminale POS w terminie do 14 dni od dnia złożenia pisemnego zapotrzebowania. Obecnie zapotrzebowanie na terminale POS wynosi 1 szt. (terminale stacjonarne) i 1 szt. (terminale przenośne), przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby terminali POS w zależności od własnych potrzeb bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 3) Wykonawca zapewni obsługę techniczną i rozliczanie transakcji dokonanych przy użyciu terminali, a także obsługę procesu autoryzacji transakcji, przetwarzania i przesyłania komunikatów autoryzacyjnych oraz generowanie danych w postaci wyciągu transakcji, 4) transakcje dokonywane kartami płatniczymi oraz usługą BLIK będą zwolnione od opłat i prowizji, w tym również od opłaty ryczałtowej, 5) w przypadku awarii terminala POS Wykonawca zobowiązany jest do jego niezwłocznej wymiany, 6) w przypadku dokonywania płatności za pomocą kart płatniczych oraz usługi BLIK na wyciągu musi znaleźć się informacja o dacie obciążenia rachunku oraz informacja w zakresie danych kontrahenta dokonującego wpłaty oraz tytuł wpłaty, 7) Wykonawca zobowiązuje się do kontroli i monitorowania ryzyka oraz zapobiegania oszustwom kartowym, w tym wyjaśniania okoliczności dokonania transakcji przy użyciu karty skradzionej lub sfałszowanej oraz wykrywanie oszustw, 8) Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia pracowników Zamawiającego, na wskazanych przez Zamawiającego stanowiskach. Szkolenie obejmowało będzie taką liczbę godzin, która pozwoli na uzyskanie umiejętności pozwalających na prawidłową obsługę terminali POS, 9) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia drogą elektroniczną stosowanych dla tego zakresu materiałów szkoleniowych. 16. Generowania i przekazywania Zamawiającemu wyciągów bankowych: 1) Wykonawca zapewni sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu wyciągów bankowych drogą elektroniczną co najmniej w formacie PDF. 2) wyciągi bankowe będą zawierały wszystkie informacje o płatnościach, jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności, 3) wyciągi bankowe powinny być numerowane, dodatkowo każdy wyciąg musi zawierać co najmniej następujące informacje: - pełną nazwę rachunku, - pełną nazwę posiadacza rachunku, - informację o przeprowadzonych wpłatach lub wypłatach, - numer rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełną nazwę, - pełny tytuł płatności, - datę realizacji transakcji, - datę uznania/ obciążenia rachunku, - kurs przeliczenia waluty obcej, jaki był zastosowany w przypadku operacji zagranicznych, - informacje na temat otrzymanego kredytu, założonych lokat, kwotach i okresach naliczonych odsetek itd., 4) kwoty dotyczące operacji na wyciągu bankowym będą ujmowane narastająco, a wypłaty wynagrodzeń wykazywane w kwotach zbiorczych. 5) Wykonawca zapewni dostarczanie wyciągów bankowych w formie elektronicznej najpóźniej do godz. 9.00 następnego dnia roboczego w systemie bankowości elektronicznej, 6) niezgodności dotyczące zapisów w wyciągach bankowych wyjaśniane będą przez Wykonawcę nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia, 7) w przypadku wystąpienia błędnego uznania, Wykonawca wystąpi pisemnie do Zamawiającego o dokonanie zwrotu wraz z podaniem uzasadnienia, w terminie 2 dni roboczych od wystąpienia błędnego uznania. 17. Zapewnienia doradcy bankowego oraz doradcy technicznego dedykowanego do współpracy z Zamawiającym: 1) w zakresie bankowej obsługi, bieżących kontaktów operacyjnych, realizacji zastrzeżeń Zamawiającego, usuwania niezgodności itp., co najmniej w godzinach 9.00 – 15.00. O zmianie doradców Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego drogą pisemną lub elektroniczną; 2) kontakt z doradcami w czasie trwania Umowy będzie odbywał się osobiście, telefonicznie lub drogą elektroniczną, 3) wyznaczenie doradcy technicznego, który będzie do dyspozycji Zamawiającego w sytuacji wystąpienia jakichkolwiek problemów w obszarze technicznym, 18. Przygotowywania na prośbę Zamawiającego opinii, zaświadczeń, informacji, zestawień i raportów w zakresie prowadzonej obsługi bankowej, 19. Udostępnienia odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Miasta: 1) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu kredytu w rachunku bieżącym budżetu Miasta, 2) kredyt będzie miał charakter odnawialny w każdym roku obowiązywania Umowy i będzie wynikał z zapisów uchwały budżetowej Rady Miasta Puszczykowa (w przypadku nie uchwalenia budżetu Miasta do 31 grudnia roku poprzedzającego rok budżetowy będzie wynikał z projektu uchwały budżetowej Rady Miasta Puszczykowa), ustalającej wysokość kredytu na dany rok budżetowy, 3) kredyt udzielony zostanie bez prowizji i opłat, jednym kosztem, od udzielonego kredytu, dla Zamawiającego będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu, 4) kredyt przeznaczony będzie na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Miasta, oznacza to, że będzie on spłacany najpóźniej do ostatniego dnia roboczego danego roku budżetowego, a w ostatnim roku obowiązywania Umowy – ostatniego dnia obowiązywania Umowy, 5) limit kredytu będzie w dyspozycji Zamawiającego przez cały okres obowiązywania Umowy, kredyt będzie uruchamiany w dowolnej wysokości z uwzględnieniem pkt 2) bez wcześniejszej konieczności zawiadamiania o zamiarze jego uruchomienia. Kredyt będzie postawiony do dyspozycji w pierwszym dniu roboczym każdego roku obowiązywania Umowy, 6) oprocentowanie kredytu opierało się będzie o zmienną stopę procentową opartą na stawce WIBOR 1M plus/minus stała marża w pkt % zaproponowana przez Wykonawcę (w ofercie) w okresie obowiązywania Umowy, 7) w przypadku, gdy oprocentowanie kredytu osiągnie poziom poniżej zera, do czasu osiągnięcia wartości dodatniej, przyjęte zostanie oprocentowanie kredytu równe zero, 8) odsetki należne Wykonawcy od kredytu obliczane będą na podstawie salda rachunku skonsolidowanym, z uwzględnieniem ust. 3 pkt 2) i 6), 9) do naliczenia odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni a rok 365 dni, 10) odsetki od wykorzystanego kredytu będą pobierane przez Wykonawcę raz w miesiącu ze wskazanego rachunku bankowego, po uprzednim przesłaniu do Zamawiającego zawiadomienia o wysokości odsetek i przesłaniu przez Zamawiającego do Wykonawcy dyspozycji zapłaty/przelewu, 11) szczegółowe warunki zostaną określone w umowie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Miasta, przy czym w celu zabezpieczenia spłaty kredytu Zamawiający wystawi weksel własny in blanco z deklaracją wekslową (Skarbnik Miasta dokona kontrasygnaty na wekslu stanowiącym zabezpieczenie kredytu w rachunku bieżącym). IV.Wykonawca z tytułu prowadzenia bankowej obsługi Zamawiającego będzie pobierał roczną stałą opłatę ryczałtową: 1. Oferowana opłata ryczałtowa za obsługę bankową musi uwzględniać całość zamówienia oraz wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku ze świadczeniem wszystkich usług objętych przedmiotem zamówienia, za wyjątkiem kosztów związanych z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym budżetu Miasta Puszczykowa. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych, ich obsługa bankowa prowadzona będzie na warunkach zgodnych z zawartą, w niniejszym postępowaniu, Umową. Zwiększenie lub zmniejszenie liczby świadczonych usług, a w szczególności: prowadzonych rachunków bankowych, liczby podmiotów biorących udział w zamówieniu, liczby operacji, w tym przelewów na prowadzonych rachunkach bankowych nie wpłynie na wysokość opłaty ryczałtowej. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych związanych z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym budżetu Miasta, za wyjątkiem należnego Wykonawcy oprocentowania, zgodnie z ofertą Wykonawcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych przez płatników z tytułu podatków, opłat lub innych należności na rzecz budżetu Miasta Puszczykowa oraz jednostek organizacyjnych. 5. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych kosztów, opłat i prowizji, w tym również od kontrahentów, za wyjątkiem opłaty ryczałtowej. 6. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy. 7. Opłata ryczałtowa będzie naliczana proporcjonalnie do okresu obowiązywania umowy w danym roku kalendarzowym i będzie pobierana przez Wykonawcę z rachunku wskazanego przez Zamawiającego z dołu w ostatnim dniu roboczym każdego roku kalendarzowego, którego dotyczy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia w okresie trwania Umowy zmian dotyczących integracji systemu bankowego w przypadku zmiany u podmiotu biorącego udział w zamówieniu systemu finansowo-księgowego. Powyższe zmiany Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić w ramach prowadzonej obsługi bankowej, bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach