Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Korczaka 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 64 59 600 , fax. 075 64 59 601
- Data zamieszczenia: 2011-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
ul. Korczaka 1 1
58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 64 59 600, fax. 075 64 59 601
REGON: 23113920700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcrnzoz.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OBSŁUGA BANKOWA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE WRAZ Z UDZIELENIEM KREDYTU W RACHUNKU BIEŻĄCYM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez okres 24 miesięcy (preferowany termin rozpoczęcia realizacji usługi - 01.01.2012 r.) bankowej obsługi Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o. o. w Kamiennej Górze (ul. Korczaka 1). Obsługa ta obejmować będzie: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych. Szacuje się, że na dzień podpisania umowy będzie konieczne otwarcie jednego rachunku pomocniczego, ilość może ulec jednak zmianie w okresie obowiązywania umowy. 2. Realizacja poleceń przelewów na rachunki Zamawiającego w banku obsługującym i na rachunki w innych bankach. Przelewy wewnętrzne banku są bezpłatne. 3. Przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych w formie zamkniętej (wydzielona obsługa dla podmiotów gospodarczych). W przypadku realizowania wpłat i wypłat gotówkowych z powodu niemożliwości skorzystania przez Zamawiającego z bankowości elektronicznej operacje są bezpłatne. 4. Potwierdzanie stanu sald rachunków na każdy dzień roboczy (poniedziałek - piątek). 5. Udostępnienie systemu elektronicznej bankowości (Home banking) wraz z oprogramowaniem, instalacją i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego (jedno stanowisko). 6. Zapewnienie kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa. 7. Zamawiający musi posiadać możliwość wysyłania przelewów i pobierania wyciągów za pośrednictwem łączy internetowych z Banku; odbiór wyciągów musi być możliwy również w placówce Banku - bezpłatnie. 8. W ramach pracy w systemie bankowości elektronicznej Wykonawca musi zapewnić możliwość importu danych (przelewy dla kontrahentów, przelewy płacowe) z innych systemów (programu finansowo-księgowego, programu płacowego) do systemu bankowości elektronicznej. Zamawiający posiada następujące oprogramowanie: DZIAŁ KADR I PŁAC posiada: 1. Oprogramowanie kadrowo-płacowe Firmy Macrologic Xpertis Bankowość Elektroniczna -HOMEBANK 2. Oprogramowanie kadrowo-płacowe Firmy Macrologic. Kali Skid Xpertis Kadry Płace DZIAŁ KSIEGOWOŚCI posiada Sage Sp z o.o. W programie Kali Skid Xpertis Kadry Płace przygotowywane są operacje do wypłaty generowane z Xpertis Bankowość Elektroniczna -HOMEBANK dla działu Księgowości. Wczytywane są do programu Sage i wysyłane za pomocą bankowości elektronicznej do Banku. 9. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 2 mln zł: 1) Kredyt przeznaczony będzie na pokrycie wydatków inwestycyjnych i remontowych związanych z realizacją zadań, które wprowadzone zostaną do planu Zamawiającego na rok 2012 i 2013. 2) Okres na jaki udzielony zostanie kredyt: 1 od maja 2012 roku do 30 kwietnia 2013 r. (tj. na okres 12 miesięcy) - szacunek na potrzeby wyceny oferty i ostatecznie może ulec zmianie. W praktyce może wystąpić sytuacja, kiedy Zamawiający po upływie 12 miesięcy będzie oczekiwał na kontynuowanie kredytu (do końca obowiązywania umowy). 3) Kredyt uruchomiony będzie w ciągu 1 miesiąca od wystawienia przez Zamawiającego dyspozycji uruchomienia kredytu i po wniesieniu prawnej formy jego zabezpieczenia, 4) Kredyt może być zabezpieczony: cesją z kontraktu z NFZ, wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową. 5) Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR (rodzaj wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty - pkt 5) i Załączniku do Formularza oferty plus marża - stała w okresie umownym - zgodnie z Formularzem oferty. 6) Odsetki od uruchomionego kredytu w rachunku bieżącym płatne będą na koniec każdego miesiąca. 7) Odsetki naliczane będą wyłącznie od kwoty wykorzystanego kredytu. 8) Wykonawca (Bank) może pobrać jednorazową prowizję od uruchomienia kredytu. Wysokość prowizji jest stała w okresie umownym i zgodna z zadeklarowana w Formularzu oferty. 9) Oprocentowanie kredytu i prowizja stanowić będą jedyny koszt kredytu. 10. Automatyczne lokowanie wolnych środków Zmawiającego na lokatach overnight. 11. Wydawanie opinii i zaświadczeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcrnzoz.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-27 - BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY ZAWONIA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ZAWONIA
Dodano: 2016-07-21 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Polkowickiego oraz jego jednostek organizacyjnych, powiatowych służb, inspekcji i straży w okresie od 01.09.2016 r. do 31.08.2020 r. (4 lata)
Dodano: 2016-06-22 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Stronie Śląskie w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2017 r.
Dodano: 2016-06-20 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-06-17 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Milickiego w latach 2016-2021 66.11.00.00 - 4 Usługi bankowe
Dodano: 2016-06-09 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Jedlina-Zdrój, w tym również jednostek budżetowych Gminy
Dodano: 2016-05-23 - Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czarny Bór oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-04 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Górowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu przez okres 4 lat oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w latach 2016-2020
Dodano: 2016-04-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 459.000,00 zł
Dodano: 2016-04-06