Przetargi.pl
Obsługa bankowa Budżetu Powiatu Tureckiego oraz jego jednostek organizacyjnych, tj. jednostek budżetowych, a także Funduszu Pracy i Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym dla budżetu Powiatu Tureckiego

Zarząd Powiatu Tureckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kaliska 59
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 222 32 00 , fax. 63 278 83 19
  • Data zamieszczenia: 2014-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Tureckiego
    ul. Kaliska 59 59
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 222 32 00, fax. 63 278 83 19
    REGON: 31101898200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.turek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa Budżetu Powiatu Tureckiego oraz jego jednostek organizacyjnych, tj. jednostek budżetowych, a także Funduszu Pracy i Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym dla budżetu Powiatu Tureckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej obsługi bankowej dla Budżetu Powiatu Tureckiego oraz jego jednostek organizacyjnych, tj. jednostek budżetowych, a także dla Funduszu Pracy i Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym dla budżetu Powiatu Tureckiego. 2. Bankowa obsługa budżetu obejmuje: 2.1 Starostwo Powiatowe w Turku 2.2 Jednostki Organizacyjne Powiatu Tureckiego: - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, - Dom Pomocy Społecznej w Skęczniewie, - Powiatowy Urząd Pracy w Turku, - Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Turku, - Zespół Szkół Technicznych w Turku, - Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Kaczkach Średnich, - Bursę Szkolną w Turku, - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Turku, - Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną w Turku, - Międzyszkolny Ośrodek Sportowy w Turku. 2.3 Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Turku. 2.4 Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Turku. 2.5 Fundusz Pracy. 2.6 Państwowy Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 3. Inne jednostki organizacyjne które w trakcie trwania umowy mogą ewentualnie być utworzone przez Powiat Turecki. 4. Ilość jednostek poszczególnych czynności wykonywanych w ramach umowy o prowadzenie obsługi bankowej budżetu powiatu określona w formularzu ofertowym może zostać przekroczona, jednak w wysokości nie wyższej niż 30 procent wartości podanych w formularzu ofertowym. 5. Prowadzenie obsługi bankowej będzie polegało na: - Otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących, rachunków walutowych, rachunków pomocniczych i subkont oraz rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych zwanych w dalszej części specyfikacji rachunkami. - Realizacji poleceń przelewu. - Przyjmowaniu wpłat gotówkowych. - Dokonywaniu wypłat gotówkowych. - Potwierdzaniu stanu salda na każdy dzień roboczy (na żądanie zamawiającego). - Sporządzeniu wyciągów bankowych za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na rachunku. 6. Wykonawca w ramach wykonywanej usługi powinien zapewnić: 1) Usługi elektronicznego systemu rozliczeń ELIXIR. 2) Możliwość automatycznego lokowania środków finansowych OVERNIGHT i WEEKENDOWYCH. 3) Przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych. 4) Oddział lub filia (placówka) Wykonawcy prowadzącego rachunki Zamawiającego musi być otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30. 5) Wykonawca musi posiadać oddział lub filię (placówkę) na terenie miasta Turek, zapewniający pełną obsługę bankową budżetu Powiatu Tureckiego. 6) Udostępnienie usługi home - banking na jednym stanowisku komputerowym w każdej z jednostek o której mowa w pkt 3 SIWZ, o ile jednostka wskaże taką potrzebę, umożliwiające elektroniczne dokonywanie przelewów oraz uzyskanie informacji o stanie rachunku. 7) Udostępnienie usługi typu teleserwis (informacja o stanie rachunku udzielana telefonicznie). 8) Dokonywanie zestawienia operacji na rachunkach na zakończenie dnia i udostępnianie tego zestawienia w formie wyciągu bankowego zamawiającemu w dniu następnym do godz. 11:00. 9) W przypadku rozliczeń wymagających standardowego przesłania dokumentów źródłowych, zlecenia lub dyspozycje złożone w dniu roboczym jednostki dokonującej rozliczeń do godziny 14:00. Wykonawca przekaże do rozrachunku w danym dniu. Dokumenty złożone po tej godzinie lub w dniu wolnym jednostki dokonującej rozliczeń zostaną przekazane do rozrachunku najpóźniej w następnym dniu roboczym tej jednostki. 10) W przypadku rozliczeń nie wymagających standardowego przesyłania dokumentów źródłowych, zlecenia lub dyspozycje złożone w dniu roboczym jednostki dokonującej rozliczeń do godziny 14:00 w rozliczeniach między oddziałowych w złotych będą przekazane do rozrachunku w danym dniu. 11) W przypadku rozliczeń złotowych w formie zlecenia telekomunikacyjnego, zlecenie złożone w dniu roboczym jednostki dokonującej rozliczeń do godziny 14:00. Wykonawca przekaże do rozrachunku w danym dniu. Zlecenie złożone po tej godzinie lub w dniu wolnym jednostki dokonującej rozliczeń zostaną przekazane do rozrachunku najpóźniej w następnym dniu roboczym tej jednostki. 12) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe prowadzenie rozliczeń w zakresie określonym w ust. 9,10,11. 13) Wysokość odszkodowania za przekroczenie terminów określonych w ust. 9, 10, 11 za każdy dzień opóźnienia spowodowanego przez Wykonawcę wynosi kwotę stanowiącą równowartość odsetek, które uzyskałby Zamawiający lokując w tych dniach przekazane do rozliczenia środki na lokacie overnight, jednak nie więcej niż 1.000 (jeden tysiąc) złotych. 7. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 8. Wysokość opłat oraz stałej marży od oprocentowania rachunków złotowych nie może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. 9. Wykonawca nie będzie pobierał: 1) innych, niż określone w przedstawionej ofercie prowizji ani opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków, 2) prowizji ani opłat za realizację polecenia przelewu, wydanego przez Zamawiającego, na rachunki prowadzone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, 3) prowizji od kwoty przelewu, w związku z poleceniem wydanym przez Zamawiającego, 4) prowizji ani opłat za wypłatę gotówkową z rachunków Zamawiającego, 5) prowizji ani opłat za wpłatę gotówkową na rachunki Zamawiającego, 6) prowizji ani opłat za sporządzanie wyciągów bankowych, 7) innych, niż określone w ofercie prowizji ani opłat z tytułu potwierdzenia stanu salda na rachunkach, 8) innych, niż określone w ofercie opłaty z tytułu świadczenia usług typu home banking oraz teleserwis. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków finansowych na rachunkach w innych bankach. 11. Zamówienie obejmuje obsługę depozytu, której przedmiotem są rzeczy będące na wyposażeniu Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu. 12. Przedmiot zamówianie obejmuje również usługę udzielenia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu powiatu w wysokości do 3 000 000 PLN, który zostanie przeznaczony na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego na następujących warunkach: 12.1 kredyt krótkoterminowy będzie miał chrakter odnawialny w każdym roku budżetowym oraz każdorazowo uruchamiany po przekazaniu Wykonawcy stosownej uchwały Rady Powiatu na dany rok budżetowy, 12.2 wykorzystanie kredytu będzie następowało poprzez obciążenie rachunku bieżącego budżetu Powiatu bez potrzeby dodatkowych dyspozycji zamawiającego, 12.3 wysokość kredytu krótkoterminowego będzie wynikać z określonego przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej upoważnienia do zaciągania kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego Powiatu, 12.4 każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował automatyczne zmniejszenie salda kredytu, 12.5 kredyt zostanie udzielony bez opłat i prowizji, a jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu, 12.6 kredyt będzie spłacany nie później niż ostatniego dnia roboczego danego roku budżetowego, 12.7 każda spłata kredytu lub części kredytu dokonana na rachunek bieżący obniża stan zadłużenia i umożliwia ponowne wykorzystanie kredytu w okresie dostępności do kwoty określonej w pkt 3. 12.8 oprocentowanie kredytu krótkoterminowego będzie opierało się o stawkę WIBOR 1M oraz o zaoferowaną przez wykonawcę stałą marżą (z oferty), 3.12.9 zabezpieczenie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Na wekslu zostanie złożona kontrasydnata Skarbnika Powiatu. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w oparciu o art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 1376 ze zm), 12.10 do celów przygotowania oferty przyjęto średnie prognozowane zadłużenie w ramach kredytu w rachunku bieżącym na poziomie 1 000 000 PLN przez 150 dni w każdym roku obowiązywania umowy, 12.11 uchwałą nr XXXIIna249na2013 r. Rady Powiatu Tureckiego z dnia 27 grudnia 2013 r. w sprawie uchwalenia budżetu powiatu tureckiego na 2014 r. upoważniono Zarząd Powiattu Tureckiego do zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego deficytu budżetu do wysokości 3 000 000 PLN. 12.12 Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania kwoty kredytu, od niewykorzystanej kwoty kredytu bank nie bądzie pobierał prowizji ani żadnych innych opłat. 12.13 Pozostałe warunki spłaty kredytu zostały określone we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie rachunków
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach