Powiat Lwówecki ogłasza przetarg
- Adres: 59-600 Lwówek Śląski, ul. Wojska Polskiego 25A
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7823650, 7823652 , fax. 075 7823651
- Data zamieszczenia: 2013-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Lwówecki
ul. Wojska Polskiego 25A 25A
59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
tel. 075 7823650, 7823652, fax. 075 7823651
REGON: 23082160600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlwowecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
obsługa bankowa budżetu Powiatu Lwóweckiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Lwóweckiego na okres 60 miesięcy tj od. 01.07.2013r. do 30.06.2018r. w tym: 1) pełna obsługa bankowa budżetu jednostki samorządu terytorialnego - Powiatu Lwóweckiego tj. Starostwa Powiatowego w Lwówku Śl. i 16 jednostek organizacyjnych powiatu, wymienionych w załączniku Nr 6 do SIWZ - na jednakowych warunkach: a) zapewnienie elektronicznego bezpłatnego prowadzenia obsługi bankowej w systemie bankowości internetowej (bankowość elektroniczna): - instalacja systemu, - obsługa, aktualizacja i konserwacja systemu, - przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników Starostwa Powiatowego - co najmniej 5 osób, oraz pozostałych pracowników jednostek organizacyjnych (co najmniej po jednej osobie z każdej jednostki), b) bieżąca obsługa bankowa, obejmująca: - otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych, rachunków funduszy celowych i specjalnych, w tym wyodrębnionych rachunków związanych z rozliczeniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej -około 150 rachunków - prowadzenie rachunków pomocniczych na warunkach odpowiadających warunkom prowadzenia rachunku podstawowego: - realizacja poleceń przelewów - średnio miesięcznie około 3.500 szt., w tym:Starostwo Powiatowe - 500 szt., jednostki organizacyjne - 3.000 szt. - przyjmowanie wpłat gotówkowych zamkniętych w banku (oddział, filia, inna placówka) na terenie siedziby Zamawiającego - średnio 50 szt. w miesiącu na łączną kwotę około 25.000 zł, - przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki Zamawiającego w banku (oddział, filia, inna placówka) na terenie siedziby Zamawiającego - średnio miesięcznie około 20 szt. na łączną kwotę ok. 5.000 zł. - dokonywanie wypłat gotówkowych - średnio 15 szt. w miesiącu na łączna kwotę 15.000 zł w tym: Starostwo Powiatowe - 5 szt.,jednostki organizacyjne - 10 szt. - wydawanie codziennie wyciągów bankowych oraz ustalenie salda na każdy dzień roboczy, - uznawanie i obciążanie rachunków bankowych w dniu operacji; c) pozostałe usługi bankowe: - wydawanie blankietów czeków gotówkowych, - wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń, - przechowywanie depozytów; d) oprocentowanie środków na rachunku bieżącym i pozostałych rachunkach e) miesięczna kapitalizacja odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych Starostwa i podległych jednostek, f) uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości określonej upoważnieniem w Uchwale budżetowej (do kwoty 2.500.000,00 zł) - w każdym roku kalendarzowym obowiązywania umowy postawiony do dyspozycji w ciągu 5 dni od daty obowiązywania umowy na obsługę budżetu z terminem spłaty do 31 grudnia każdego roku, - oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o stawkę WIBOR dla 3-miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia z 10 ostatnich dni poprzedzających okres obrachunkowy, powiększona o stałą marżę banku, 2. Bank będzie stosował warunki podane w ofercie dotyczące opłat, prowizji i oprocentowania środków również w stosunku do jednostek organizacyjnych Powiatu, które zostały wymienione w załączniku Nr 6 do SIWZ, 3. Wskazane w pkt 1.1)b) wartości oraz ilości mają charakter wyłącznie szacunkowy stąd ich zwiększenie nie będzie rodziło po stronie wykonawcy praw do dodatkowego wynagrodzenia. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość pobierania wszystkich wyciągów z systemu bankowości elektronicznej. Jedynie w sytuacji awarii systemu bankowości elektronicznej Zamawiający będzie żądał wyciągów w formie papierowej. 5. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość przeglądania - przez osoby upoważnione przez Powiat - rachunków jednostek budżetowych Powiatu wskazanych w załączniku Nr 6 do specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość oprocentowania rachunków rozliczeniowych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiatlwowecki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-27 - BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY ZAWONIA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ZAWONIA
Dodano: 2016-07-21 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Polkowickiego oraz jego jednostek organizacyjnych, powiatowych służb, inspekcji i straży w okresie od 01.09.2016 r. do 31.08.2020 r. (4 lata)
Dodano: 2016-06-22 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Stronie Śląskie w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2017 r.
Dodano: 2016-06-20 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-06-17 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Milickiego w latach 2016-2021 66.11.00.00 - 4 Usługi bankowe
Dodano: 2016-06-09 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Jedlina-Zdrój, w tym również jednostek budżetowych Gminy
Dodano: 2016-05-23 - Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czarny Bór oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-04 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Górowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu przez okres 4 lat oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w latach 2016-2020
Dodano: 2016-04-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 459.000,00 zł
Dodano: 2016-04-06