Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Powiatu Jeleniogórskiego oraz jednostek organizacyjnych

Powiat Jeleniogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 6473103 , fax. 75 7526419
  • Data zamieszczenia: 2010-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski
    ul. Jana Kochanowskiego 10 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 6473103, fax. 75 7526419
    REGON: 23082149200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.jgora.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Powiatu Jeleniogórskiego oraz jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią usługi bankowe należące do grupy usług o charakterze priorytetowym, określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. (Dz. U. Nr 12, poz. 1083), polegające na wykonaniu zadania pn.: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Jeleniogórskiego oraz jednostek organizacyjnych. Wykaz jednostek organizacyjnych Powiatu Jeleniogórskiego stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonywanie w okresie od 1 lipca 2010r. do 30 czerwca 2014r. pełnej obsługi bankowej budżetu Powiatu Jeleniogórskiego oraz 19 jednostek organizacyjnych polegającej na : 1)otwieraniu i prowadzeniu rachunków bieżących, rachunków funduszy specjalnych i celowych, rachunków pomocniczych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych, 2)realizacji poleceń przelewów w systemie ELIXIR w formie elektronicznej lub w wyjątkowych wypadkach w formie papierowej, 3)przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 4)dokonywaniu wypłat gotówkowych, 5)przechowywaniu depozytów, 6)wydawaniu czeków gotówkowych, kart płatniczych, 7)lokowaniu wolnych środków pieniężnych na rachunkach lokat krótkoterminowych oraz automatycznym zakładaniu lokat over night lub weekendowych na kwotę sald rachunków Zamawiającego, 8)lokowaniu środków na innych lokatach krótkoterminowych i długoterminowych dostępnych w ofercie Wykonawcy, na warunkach ustalanych każdorazowo w wyniku indywidualnych negocjacji, 9)udzielaniu kredytów w rachunku bieżącym na cele określone w art. 89 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240) z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 ww. ustawy. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Powiatu. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte jest na stawce WIBOR dla 1-miesięcznych złotówkowych depozytów międzybankowych powiększonej o marżę banku. Stopa procentowa kredytu jest zmienna i będzie zmieniała się każdorazowo z pierwszym dniem miesiąca kalendarzowego proporcjonalnie do stawki odniesienia obliczonej z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku, na podstawie średniej arytmetycznej WIBOR-u dla depozytów 1-miesięcznych w miesiącu poprzedzającym dzień uruchomienia kredytu lub naliczenia odsetek. Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia. Dla umożliwienia oceny ceny ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 30 kwietnia 2010 roku. 10)codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych, 11)miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych Powiatu Jeleniogórskiego i jego podległych jednostek. Dodatkowe informacje dla Wykonawcy: 1)Informacja o aktualnie posiadanych rachunkach bankowych oraz średniomiesięcznej liczbie przelewów, wpłat i wypłat gotówkowych oraz wielkości budżetu na 2010 rok: a)rachunki bankowe : - rachunki bieżące - 21szt., - rachunki pozostałe (pomocnicze, funduszy celowych i inne) - 49 szt.; b)przelewy bankowe na rachunki w innych bankach - 3.073 szt. na m-c; c)przelewy bankowe na rachunki w tym samym banku - 336 szt. na m-c; d)wartość wpłat gotówkowych - 376.000 zł.; e)wartość wypłat gotówkowych - 1.070.000 zł.; f)ilość jednostek objętych systemem bankowości elektronicznej - 20; g)limit kredytu w rachunku bieżącym na 2010 rok wynosi 4.000.000 zł.; h)budżet Powiatu Jeleniogórskiego na 2010 rok wg stanu na dzień 31.03.2010r.: - dochody - 63.177.142 zł, - wydatki - 64.581.077 zł. 2) Wykonawca bezpłatnie udostępni Zamawiającemu i jego jednostkom podległym elektroniczny system obsługi bankowej typu Home Banking lub równoważny. W ramach przedmiotowego systemu bankowości elektronicznej Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat: -dostawę oprogramowania, -instrukcję instalacji oprogramowania lub jego instalację przez uprawnioną osobę, -bieżącą aktualizację oprogramowania, -obsługę serwisową oprogramowania, -w razie konieczności przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w obsłudze programu. System bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności: -realizację przelewów w formie elektronicznej, -możliwość generowania wyciągów bankowych na potrzeby Zamawiającego, -uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach oraz liczbie rachunków bankowych Zamawiającego i jego jednostek, -przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach jednostek organizacyjnych Powiatu Jeleniogórskiego według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, -wywołanie dowolnej operacji wg w/w kryteriów, -składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków, -składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe dostępne w ofercie publicznej Wykonawcy, -obsługę systemu na platformie internetowej, -archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonanych operacji i sald na rachunkach przez cały okres korzystania z systemu, -zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa danych. 3)Wykonawca będzie stosować warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków również w stosunku do jednostek organizacyjnych Powiatu Jeleniogórskiego, które posiadają lub otworzą rachunki u Wykonawcy wybranego w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Inne istotne dla Zamawiającego postanowienia: 1)Zamawiający zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Banku o zmianie wszelkich danych stanowiących podstawę otwarcia rachunku, a w szczególności o zmianie osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem, zmianie siedziby i adresu, zmianie numeru statystycznego. 2)Zamawiający upoważnia Wykonawcę do pobierania z rachunku bankowego należnych opłat i prowizji za wykonanie czynności bankowych w wysokości jak w ofercie. Nie dopuszcza się stosowania innych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej. Podane w ofercie ceny jednostkowe za czynności obsługi bankowej nie będą wzrastać w okresie obowiązywania umowy. 3)Wykonawca będzie realizował wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów, stanowiącej załącznik do umowy. 4)Wysokość oprocentowania środków na rachunkach zgodnie z ofertą. Kapitalizacja odsetek w okresie miesięcznym. 5)Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym jak w ofercie. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat i jednorazowych prowizji bankowych od udzielonego kredytu oraz od salda niewykorzystanej części kredytu. 6)Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od wpłat i wypłat gotówkowych, dokonywanych na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, stanowiących środki publiczne w rozumieniu art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240). 7)Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od operacji bezgotówkowych wewnątrz bankowych. 8)Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od wydawanych blankietów czekowych i kart płatniczych. 9)W ramach umowy na wniosek Zamawiającego Wykonawca będzie bezzwłocznie potwierdzać pełnomocnictwa i upoważnienia, wydawać zaświadczenia, opinie, sporządzać informacje o stanie środków na rachunkach bankowych, itp. 10)Wykonawca będzie codziennie sporządzał wyciągi bankowe. 11)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji nie zgodnych z dyspozycją Zamawiającego lub jego jednostek organizacyjnych. 12)W przypadku tworzenia, łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub przejęcia jednostek organizacyjnych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5.200 PLN - na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OPROCENTOWANIE KREDYTU W RACHUNKU BIEŻĄCYM
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.jgora.pl/zamowienia.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach