Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Miasta Nowego Sącza na lata 2011-2015.

Miasto Nowy Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4444368 , fax. 018 443-78-63
  • Data zamieszczenia: 2010-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Sącz
    Rynek 1 1
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4444368, fax. 018 443-78-63
    REGON: 00064016500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Miasta Nowego Sącza na lata 2011-2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.3)1) Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu miasta Nowego Sącza na lata 2011 - 2015. II.1.3)2) Obsługa bankowa budżetu obejmuje około 42 rachunki, w tym: 1. Rachunek podstawowy Gminy 2. Rachunek z tytułu podatków i opłat lokalnych 3. Rachunek dochodów pozostałych, wpłaty z tyt.: opłat komunik., mandatów kredytowych, dzierżaw, czynszów, wieczystego użytkowania, wykupu nieruchomości, opłaty eksploatacyjne, opłaty za obrót alkoholem, opłata za wpis do ewidencji dz. gosp., opłaty dotyczące pozostałych dochodów z majątku gminy 4. Rachunek dochodów dotyczący wpłat z tyt. czynszów z lokali stanowiących własność gminy Nowy Sącz, wpłaty czynszów od zarządców budynków komunalnych 5. Rachunek wydatków budżetowych finansowanych ze środków własnych budżetu miasta, dotacje z Gminy na finansowanie wydatków, przelewy i wypłaty gotówkowe dotyczące realizacji wydatków 6. Rachunek wydatków budżetowych finansowanych z dotacji celowych z Budżetu Państwa: dotacje celowe z gminy na realizacje wydatków, przelewy i wypłaty gotówkowe dotyczące wydatków 7. Rachunek kaucji gwarancyjnych 8. Rachunek - zabezpieczenie prawidłowego wykonania robót 9. Dochody Budżetu Państwa (wpłaty z tyt. dochodów z majątku Skarbu państwa: wieczyste użytkowanie, czynsze, dzierżawy oraz opłaty za dowody osobiste) 10. PFRON 11. Sumy obce - wadia 12. Fundusz Świadczeń Socjalnych 13. Fundusz Gospodarki Zasobami Geodezyjnymi i Kartograficznymi 14. Wydatki nie wygasające z upływem roku budżetowego 15. Opłata ewidencyjna wg przepisów Prawo o ruchu drogowym 16. Obsługa programu celowego PFRON pn.: Wyrównywanie różnic między regionami 17. Biuro Rzeczy Znalezionych 18. Twoja AKTYWNOŚĆ szansa na sukces 19. Program wyrównania różnic między regionami - wniosek (PFRON) 20. Przebudowa, modernizacja i rozwój infrastruktury MOK w Nowym Sączu 21. Młodociani 22. Razem Zasmakujmy Europy 23. Rewaloryzacja zabytkowego układu przestrzennego nowosądeckiej Starówki - ulic Jagiellońska - Szwedzka - Wałowa 24. Comenius - ZSO Nr 1 25. Profesjonalista na rynku gastronomicznym 26. Kierunek na przyszłość - lepsza jakość kształcenia uczniów sądeckich szkół zawodowych w branży budowlanej 27. Aktywna edukacja - szansa na rozwój szkolnictwa zawodowego 28. Obsługa projektu Nowosądeckie Romki zdobywają zawód 29. Obsługa projektu Informatyk - zawód przyszłości 30. SUPer Urząd 31. Rozwiń skrzydła po sądecku 32. Przebudowa i modernizacja historycznych placówek oświatowych na Starym Mieście w Nowym Sączu jako spójna oferta edukacyjna dla dzieci i młodzieży 33. Przedsiębiorczość bez granic 34. Przebudowa ul. Królowej Jadwigi w Nowym Sączu wraz z budową kanalizacji deszczowej (ciąg drogi krajowej nr 87)-zaliczka 35. Przebudowa ul. Królowej Jadwigi w Nowym Sączu wraz z budową kanalizacji deszczowej (ciąg drogi krajowej nr 87)-refundacja 36. Specjalizacja w zawodzie gastronomicznym szansa na sukces rynku 37. Małopolski System Informacji Turystycznej 38. Informatyk-zawód przyszłości-dochodowy 39. Kierunek na przyszłość - lepsza jakość kształcenia uczniów sądeckich szkół zawodowych w branży budowlanej-dochodowy 40. Profesjonalista na rynku gastronomicznym-dochodowy 41. Polska i Norwegia: bitwa o Narwik 1940-II wojna światowa 42. Budowa nowej siedziby Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Nowym Sączu II.1.3)3) Ilość rachunków ma charakter przykładowy, występuje stała tendencja wzrostowa. II.1.3)4) Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje obsługę bankową wszystkich jednostek budżetowych i zakładów budżetowych wchodzących w skład budżetu miasta. Jest to łącznie około 65 placówek. Będą one zobowiązane do zawarcia dodatkowo indywidualnych umów lub innych równoważnych porozumień z Bankiem na tych samych zasadach co umowa główna. Zakres obsługi bankowej wymienionych jednostek dotyczy wyłącznie obsługi kasowej bez zaciągania kredytów i zobowiązań. II.1.3)5) W ramach obsługi bankowej wykonawca powinien zapewnić w szczególności: 1. prowadzenie rachunków złotowych i walutowych bezpłatnie 2. likwidację i otwarcie dowolnej liczby nowych rachunków bankowych złotowych i walutowych bezpłatnie w krótkim czasie 3. możliwość korzystania z usługi bankowości elektronicznej w Urzędzie Miasta oraz w podległych jednostkach budżetowych 4. dokonywanie przelewów w obrębie banku bez opłat 5. możliwość realizacji przelewów elektronicznych do godziny 15.00, w ilości średnio 500 przelewów dziennie 6. możliwość realizacji przelewów elektronicznych do Urzędów Skarbowych 7. możliwość realizacji przelewów elektronicznych z poszczególnych rachunków bankowych bez dziennego limitu 8. możliwość wczytania pakietu przelewów z pliku wyeksportowanego z systemu księgowego Zamawiającego do aplikacji bankowości elektronicznej 9. dostęp on-line do stanu rachunków bankowych 10. sporządzanie historii rachunków bankowych 11. możliwość zaciągnięcia kredytu w rachunku bieżącym z terminem spłaty do 31.12 każdego roku do kwoty corocznie określonej w Uchwale Budżetowej, obecnie 12 mln zł 12. realizowanie czeków bezgotówkowych i czeków rozrachunkowych 13. realizowanie wypłat gotówkowych zarówno w PLN jak i w walutach obcych na żądanie bez konieczności zgłaszania potrzeb ze znacznym wyprzedzeniem, oraz w nominałach wymaganych przez wypłacającego (np. bilon i banknoty w niskich nominałach) 14. gotowość doradztwa finansowego 15. generowanie autoryzowanych wyciągów bankowych z systemu bankowości elektronicznej, które muszą być czytelne i przejrzyste i zawierać: sumę obrotów operacji dziennych z danego dnia, saldo początkowe i końcowe, opis operacji zawierający dane zapewniające identyfikację wpłaty i wpłacającego, takie jak numer pokwitowania, imię i nazwisko oraz adres wpłacającego, tytuł wpłaty, kwota, data obciążenia rachunku wpłacającego. Pole tytułem musi zawierać pełną treść, którą podał wpłacający. Wyciąg musi zawierać datę dokonania operacji na rachunku bankowym oraz datę wygenerowania dokumentu. Numeracja stron wyciągu powinna zawierać numer kolejnej strony oraz ilość wszystkich stron wyciągu. 16. sporządzanie potwierdzenia wyciągów bankowych za dowolny okres 17. lokowanie wolnych środków pieniężnych z rachunku bieżącego na lokaty nocne i weekendowe (overnight) bez oddzielnych dyspozycji Zamawiającego 18. lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokaty terminowe (inne niż overnight) na podstawie odrębnie zawartych umów 19. uznanie w dowolnym dniu rachunku dochodów Urzędu Miasta wskazanego przez Zamawiającego kwotą naliczonych odsetek od wybranych rachunków 20. odsetki od kredytu w rachunku bieżącym będą obciążać rachunek wydatkowy Urzędu Miasta wskazany przez Zamawiającego 21. kontakt telefoniczny dla wszystkich jednostek z wybraną osobą (pracownikiem banku) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 17.00 w sprawie obsługi, reklamacji i konsultacji oraz podjęcie interwencji najpóźniej do 2 dni roboczych. 22. obsługę bankową przy udziale placówki banku położonej na terenie Nowego Sącza przez wyznaczonego pracownika banku. 23. wydanie i obsługa max. 4 służbowych kart płatniczych debetowych do wskazanego przez Zamawiającego rachunku. Miesięczny limit wypłaty gotówki oraz miesięczny limit operacji płatniczych zostanie określony w odrębnej umowie o wydanie i użytkowanie karty. Karty powinny być akceptowane na całym świecie i wydane na okres 48 miesięcy. Operacje dokonane kartą będą obciążać rachunek pomocniczy wskazany przez Zamawiającego. Transakcje bezgotówkowe w kraju i zagranicą dokonane kartą, wypłaty z własnych bankomatów Banku, jak również zastrzeżenie karty zgubionej lub skradzionej będą bezpłatne. Pozostałe opłaty związane z obsługą karty będą pobierane przez Bank zgodnie z zapisami zawartej umowy. 24. sporządzanie przez bank na żądanie Zamawiającego pisemnego zaświadczenia o wpływie na rachunek bankowy określonej kwoty wadium przetargowego z podaniem daty, godziny i minuty wpływu (przewiduje się ok. 5 tego typu zaświadczeń rocznie) 25. prowizje od przelewów z rachunku Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych będą obciążać inny rachunek wskazany przez Zamawiającego. 26. możliwość bezpłatnej zamiany kwoty do wysokości 2 000 zł na mniejsze nominały, codziennie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. II.1.3)6) W ramach obsługi bankowej budżetu wykonawca powinien zapewnić bezpłatne: 1. prowadzenie rachunków złotowych i walutowych 2. otwieranie i likwidację rachunków 3. przelewy między rachunkami w obrębie Banku Zamawiającego Pozostałe opłaty będą pobierane przez Bank zgodnie z zapisami zawartej umowy, a ich wysokość będzie stanowiła kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Marża dla oprocentowania lokat terminowych overnight
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach