Gmina Skoki ogłasza przetarg
- Adres: 62-085 Skoki, ul. Ciastowicza 11
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8925801 , fax. 061 8925803
- Data zamieszczenia: 2009-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoki
ul. Ciastowicza 11 11
62-085 Skoki, woj. wielkopolskie
tel. 061 8925801, fax. 061 8925803
REGON: 00052958000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://skoki.nowoczesnagmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Skoki oraz jednostek organizacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Skoki oraz jednostek organizacyjnych polegająca na : 1. Otwieranie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu, rachunku dochodów Urzędu, rachunku wydatków Urzędu, rachunków bieżących jednostek organizacyjnych gminy oraz rachunków pomocniczych. 2. Realizacji poleceń przelewów do innych banków. 3. Realizacji poleceń wewnętrznych ( między rachunkami w tym samym banku ). 4. Przyjmowanie wpłat gotówkowych. 5. Dokonywanie wypłat gotówkowych. 6. Codziennym przygotowywaniu wyciągów bankowych wraz z załącznikami ( wtórniki dokumentów ) stanowiącymi potwierdzenie wpłaty na rachunek badź wypłaty z rachunku. 7. Udostępnianiu systemu komputerowego umożliwiajacego dokonywanie drogą elektroniczną następujących czynności : - składanie poleceń przelewu z rachunków własnych na rachunki w bankach krajowych, - uzyskanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych na rachunkach w dniu bieżącym i w dniach poprzedmich. 8. Codziennym automatycznym lokowaniu wolnych środków na lokatach jednodniowych tzw. overnight oraz weekendowych. 9. umożliwieniu Gminie korzystania z negocjowanych lokat terminowych. 10. Udzieleniu Gminie na wniosek organu wykonawczego kredytu w rachunku bieżącym do kwoty uchwalonej w uchwale budżetowej Gminy na dany rok budżetowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium przetargowego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniaja następujące warunki : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamowienia. e) spelniaja wymogi okreslone w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://skoki.nowoczesnagmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie odnawialnego kredytu krótkoterminowego lub pożyczki krótkoterminowej na sfinansowanie podatku VAT
Dodano: 2015-03-06 - Udzielenie kredytu krótkoterminowego na sfinansowanie podatku VAT
Dodano: 2014-11-14 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Międzychód i jej jednostek organizacyjnych w latach 2014-2017
Dodano: 2013-12-13 - Usługa polegająca na obsłudze technicznej terminali płatniczych oraz rozliczanie wpłat dokonywanych za pomocą kart płatniczych wraz z najmem terminali płatniczych dla Spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. w Poznaniu
Dodano: 2013-11-27 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Międzychód i jej jednostek organizacyjnych w latach 2014-2017
Dodano: 2013-11-26 - Budowa parkingu i budynku usługowo-biurowego w lokalizacji przy ul. Za Bramką w Poznaniu - Etap I. Udzielenie kredytu inwestycyjnego
Dodano: 2013-11-20 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sieroszewice ZP.PN.14.13
Dodano: 2013-09-13 - Prowadzenie punktu kasowego w siedzibie Urzędu w zakresie obsługi kasowo-operacyjnej Urzedu Skarbowego Poznań - Grunwald
Dodano: 2013-03-25 - Obsługa kasowo - operacyjna Urzędu Skarbowego w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie przyjmowania wpłat podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych oraz wypłat gotówkowych z tytułu zwrotu nadpłat.
Dodano: 2013-02-27 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 950.000,00 zl.
Dodano: 2012-12-17