Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Skoki oraz jednostek organizacyjnych.

Gmina Skoki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-085 Skoki, ul. Ciastowicza 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8925801 , fax. 061 8925803
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoki
    ul. Ciastowicza 11 11
    62-085 Skoki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8925801, fax. 061 8925803
    REGON: 00052958000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://skoki.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Skoki oraz jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Skoki oraz jednostek organizacyjnych polegająca na : 1. Otwieranie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu, rachunku dochodów Urzędu, rachunku wydatków Urzędu, rachunków bieżących jednostek organizacyjnych gminy oraz rachunków pomocniczych. 2. Realizacji poleceń przelewów do innych banków. 3. Realizacji poleceń wewnętrznych ( między rachunkami w tym samym banku ). 4. Przyjmowanie wpłat gotówkowych. 5. Dokonywanie wypłat gotówkowych. 6. Codziennym przygotowywaniu wyciągów bankowych wraz z załącznikami ( wtórniki dokumentów ) stanowiącymi potwierdzenie wpłaty na rachunek badź wypłaty z rachunku. 7. Udostępnianiu systemu komputerowego umożliwiajacego dokonywanie drogą elektroniczną następujących czynności : - składanie poleceń przelewu z rachunków własnych na rachunki w bankach krajowych, - uzyskanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych na rachunkach w dniu bieżącym i w dniach poprzedmich. 8. Codziennym automatycznym lokowaniu wolnych środków na lokatach jednodniowych tzw. overnight oraz weekendowych. 9. umożliwieniu Gminie korzystania z negocjowanych lokat terminowych. 10. Udzieleniu Gminie na wniosek organu wykonawczego kredytu w rachunku bieżącym do kwoty uchwalonej w uchwale budżetowej Gminy na dany rok budżetowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium przetargowego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniaja następujące warunki : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamowienia. e) spelniaja wymogi okreslone w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://skoki.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach