Przetargi.pl
OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY ZAGÓRZ ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY PRZEZ OKRES 4 LAT

Gmina Zagórz ogłasza przetarg

  • Adres: 38-540 Zagórz, ul. 3 Maja 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4622062 , fax. 013 4622062
  • Data zamieszczenia: 2015-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagórz
    ul. 3 Maja 2 2
    38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 013 4622062, fax. 013 4622062
    REGON: 37044077800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY ZAGÓRZ ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY PRZEZ OKRES 4 LAT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Zagórz oraz jednostek organizacyjnych Gminy przez okres 4 lat. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - otwarcie i prowadzenie oraz sporządzanie wyciągów bankowych do następujących rachunków: a) rachunków bieżących budżetu Gminy Zagórz oraz jednostek organizacyjnych Gminy; b) rachunków pomocniczych do wymienionych rachunków bieżących; c) rachunków walutowych; - otwieranie rachunków bankowych, poza tymi o których mowa w czynnościach przygotowawczych do realizacji bankowej obsługi Gminy, będzie następowało nie później niż następnego dnia roboczego po dniu złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego. - realizowanie poleceń przelewu w formie papierowej i elektronicznej. - wpłaty i wypłaty gotówki; - wydawanie druków czeków gotówkowych; - przyjmowanie środków na lokaty; - przechowywanie środków pieniężnych na oprocentowanych rachunkach bieżących i pomocniczych (liczonych wg stawki WIBID dla depozytów jednomiesięcznych, ustalonej na podstawie notowań stawki WIBID z poprzedniego m-ca kalendarzowego pomniejszoną o marżę banku). - potwierdzanie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe elektroniczne i papierowe z ustaleniem salda dokładnego opisu dokonanej operacji); - uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji; - naliczanie i kapitalizacja odsetek dokonywana w okresach miesięcznych ostatniego dnia miesiąca; - usługę wyzerowania wskazanych rachunków bieżących Urzędu, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach bieżących jednostek organizacyjnych na rachunek Gminy; - zapewnienie Zamawiającemu w pełni funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej wraz z odpowiednim oprogramowaniem; - umożliwienie stosowania podpisu elektronicznego w ramach systemu bankowości elektronicznej; - zapewnienie wsparcia merytorycznego i technicznego dla Zamawiającego; - prowadzenia systemu płatności masowych w szczególności w zakresie podatków: od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych oraz łącznego zobowiązania pieniężnego, a także opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Do dnia rozpoczęcia realizacji umowy na obsługę bankową Wykonawca musi posiadać oddział, placówkę, filię lub przedstawicielstwo na terenie Miasta Zagórza umożliwiających w szczególności przyjmowanie wpłat, dokonywanie wypłat, przyjmowanie przelewów. W terminie do 24 miesięcy od zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest posiadać oddział, placówkę, filię lub przedstawicielstwo na terenie Miasta Zagórza umożliwiające w szczególności przyjmowanie wpłat, dokonywanie wypłat, przyjmowanie przelewów, bezpośrednio przy ciągach komunikacyjnych, przy których zlokalizowane są przystanki komunikacji publicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie do dnia 23.01.2015 r. do godz. 10:00 w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych); 2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto w Banku PEKAO SA I/o Sanok nr 47 1240 2340 1111 0010 4389 6489. Terminem wniesienia wadium w formie pieniądza jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego (tj. do godz. 10:00 dnia 23.01.2015 r.). 4 Brak wadium w wyznaczonym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy; 5 Warunki zwrotu i zatrzymania wadium zostaną dokonane zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: odsetki od środków na rachunkach bankowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagorz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach