Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Uniejów, jej organów oraz jednostek organizacyjnych Gminy

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 063 2888192 , fax. 063 2888192
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13 13
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 063 2888192, fax. 063 2888192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Uniejów, jej organów oraz jednostek organizacyjnych Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Gminy Uniejów, oraz jej jednostek organizacyjnych: - Urząd Miasta w Uniejowie - Miejsko-Gminny ośrodek Pomocy Społecznej - Zespół Szkół w Uniejwie - Szkoła Podstawowa w Wieleninie - Szkoła Podstawowa w Wilamowie - Miejskie Przedszkole w Uniejowie - Zespół Ekonomiczno Administracyjny Oświaty w Uniejwie - oraz każdorazowo nowo tworzona jednostka organizacyjna Gminy 2 Przedmiot zamówienia winien obejmować (obligatoryjnie): - otwarcie rachunku bez opłat, - portfel na pieniądze (wpłaty zamknięte - obsługa poza kolejnością w bezpiecznej kopercie lub pakiecie, otwarcie koperty przez bank komisarycznie i komisaryczne przeliczenie gotówki) bez opłat, - przelewy w systemie elektronicznym elixir, - możliwość zainstalowania konta elektronicznego (możliwość sprawdzania salda rachunku i operacji na rachunku poprzez Internet lub poprzez specjalne łącze; - możliwość telefonicznej informacji o saldzie rachunku na każde żądanie Zamawiającego, bez opłat; - zabezpieczenie dowozu i odbioru gotówki przez bank na zadnie Zamawiającego bez opłat 3 W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 4 Obecnie budżet Zamawiającego (rok 2010 - w tym jednostki podległe) kształtuje się na poziomie: - wydatki ok. 63 mln zł., -dochody ok. 59 mln zł. 5 Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej (Budżetu Gminy). 6 Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu wyciągów bankowych wraz ze wszystkimi załącznikami, które potwierdzają dokonane operacje finansowe na rachunku bankowym w danym dniu, w następnym dniu roboczym, bez opłat. 7 Zapewni możliwość składania przynajmniej do godziny 15.00 poleceń przelewu do innych banków, których realizacja nastąpi w tym samym dniu, a środki wpłyną na rachunek beneficjenta najpóźniej w następnym dniu roboczym po dokonaniu transakcji. 8 Zapewni możliwość dokonywania wpłat gotówkowych przez Zamawiającego przynajmniej do godziny 15.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Opis warunków zgodnie z art. 22 ust.1: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. wykonywał usługi w okresie 3 ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego przetargu polegające na obsłudze bankowej jednostek samorządu terytorialnego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3) ) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym w szczególności jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w tym celu należy przedłożyć oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, 2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 8.1 mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 i 8 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o dyspozycje zawarte w pkt 9.0 niniejszej SIWZ. 3. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego lub o przypadku banku państwowego opinię Komisji Nadzoru Bankowego, 2) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, również z opinię o badanym sprawozdaniu za okres ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 3) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy , sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) 5) wykaz usług wykonanych w okresie 3 ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego przetargu dot. obsługi bankowej jednostek samorządu terytorialnego , sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 6) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ usługi zostały wykonane należycie np. referencje. 7) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, również z opinię o badanym sprawozdaniu za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2 Dokumenty, o których mowa w pkt 9.1 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3 W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 4 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokument, o którym mowa w pkt 9.1 ppkt 2. 5 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7 Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: 2) Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uniejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach