Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Świebodzice i jej jednostek organizacyjnych w latach 2012-2016

Gmina Świebodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-160 Świebodzice, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6669543 , fax. 074 6669509
  • Data zamieszczenia: 2012-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzice
    ul. Rynek 1 1
    58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6669543, fax. 074 6669509
    REGON: 89071833700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Świebodzice i jej jednostek organizacyjnych w latach 2012-2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia - usługi: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Świebodzice i jej jednostek organizacyjnych tj.: - obsługa bankowa rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych Gminy Świebodzice, - możliwość umieszczania przez Zamawiającego wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych ( w tym również typu overnight). Warunki transakcji ustalane będą w trybie negocjacyjnym, - zaciągnięcie kredytu w rachunku bieżącym, Wyżej wymieniony zakres zamówienia , za wyjątkiem kredytu w rachunku bieżącym dotyczy oprócz Gminy Świebodzice następujących jednostek gminnych: - Urząd Miejski w Świebodzicach, - Publiczne Przedszkole Nr 2, - Publiczne Przedszkole Nr 3, - Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3, - Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4, - Publiczny Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Mieszka Starego 4, - Publiczny Zespół Szkół Integracyjnych, ul. Ciernie 30, - Publiczne Gimnazjum Nr 1, - Ośrodek Pomocy Społecznej, - Zakład Obsługi Komunalnej, - Miejski Zarząd Nieruchomości, - Ośrodek Sportu i Rekreacji, - Miejska Biblioteka Publiczna, - Miejski Dom Kultury. 2.Istotne warunki lokalizacji i godzin pracy placówki: placówka bankowa musi znajdować się na terenie miasta Świebodzice i być czynna w czasie pracy kasy urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od godz.8:00 do 15:00 oraz do 2 godzin po godzinach pracy kasy urzędu - tj. do godz.17:00 (konieczność odprowadzenia gotówki do placówki bankowej). 3.Istotne warunki w zakresie bankowości elektronicznej. Oprócz wersji online Wykonawca zapewni również: - system bankowości elektronicznej działający w wersji offline, - aplikacja łączy się z bankiem tylko na czas transmisji danych, - w przypadku braku dostępu do Internetu musi istnieć możliwość pracy w systemie bankowości elektronicznej, - korzystanie z systemu jest zarządzane przez administratora sieci, - możliwość dopasowania systemu księgowości Zamawiającego do systemu bankowości elektronicznej. Uwaga! Należy wypełnić załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Istotne warunki zamówienia i umowy. Umowa o wykonanie zamówienia zostanie zawarta z Wykonawcą, o ile w treści umowy zostaną zawarte następujące zapisy: Przedmiotem umowy jest obsługa bankowa Gminy Świebodzice i jej podległych jednostek organizacyjnych polegająca na: a) zakładaniu i prowadzeniu rachunków bankowych, przez które rozumie się rachunki podstawowe i pomocnicze jednostek wymienionych w pkt 3 , w tym rachunki związane z realizacją zadań finansowanych ze środków własnych gminy, budżetu Unii Europejskiej i ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi, prowadzonych w PLN. Obsługa bankowa Zamawiającego polegać będzie na : - otwarciu rachunków Gminy Świebodzice i rachunków gminnych jednostek organizacyjnych, - nieodpłatnym prowadzeniu pomocniczych rachunków bankowych w razie potrzeby, - nieodpłatnym zamknięciu pomocniczych rachunków bankowych. b) prowadzeniu obsługi budżetu za pomocą elektronicznego systemu obsługi bankowej poprzez: - realizację poleceń przelewu w formie elektronicznej (w wyjątkowych przypadkach dopuszcza się realizację przelewów w formie papierowej), - możliwość generowania i wydruku wyciągów bankowych z ustaleniem salda, na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji przelewu, - zapewnienie bez dodatkowych opłat dostawę i instalację oprogramowania, bieżącą aktualizację i obsługę serwisową oprogramowania, bezzwłoczne usuwanie awarii systemu. - realizowanie poleceń przelewu w formie elektronicznej ze wszystkich rachunków oraz archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonanych operacji i sald na rachunkach przez cały okres korzystania z systemu, w tym w okresach rocznych, - zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa systemu. c) lokowaniu wolnych środków pieniężnych na rachunkach lokat krótkoterminowych, automatyczne zakładanie lokaty typu overnight i weekendowej na kwotę sald rachunków Zamawiającego, w przypadku gdy oprocentowanie lokaty będzie korzystniejsze od oprocentowania na rachunku oraz lokowanie środków na innych lokatach krótko i długoterminowych ( z wyjątkiem overnight i weekendowych) dostępnych w ofercie banku na warunkach każdorazowo ustalonych w wyniku indywidualnych negocjacji. d) uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym w ramach upoważnienia wynikającego z uchwały budżetowej Rady Miejskiej w Świebodzicach, w kwocie 1 000 000,- zł. Prowizja od udzielonego kredytu będzie płatna w 4 kolejnych latach w momencie uruchomienia. e) Bank nie będzie pobierał opłat i prowizji za : - otwarcie rachunków Gminy Świebodzice i rachunków gminnych jednostek organizacyjnych, - prowadzenie pomocniczych rachunków bankowych w razie potrzeby, - zamknięcie rachunków pomocniczych, - realizacje poleceń przelewu w wersji elektronicznej i papierowej w ramach banku obsługującego Gminę Świebodzice i jej jednostek organizacyjnych, - przyjmowanie wpłat gotówkowych wewnętrznych i zewnętrznych, - wpłaty i wypłaty gotówki, - wydawanie blankietów czekowych, - obsługę płatności masowych, w tym nie pobieranie prowizji od wpłat podatków opłat i innych należności na rzecz Gminy Świebodzice i jej jednostek organizacyjnych, - wydawanie zaświadczeń, opinii, aneksów itp. związanych z obsługą bankową rachunków a wynikających z wewnętrznych uregulowań banku. f) Bank będzie potrącał mu należne prowizje i opłaty bankowe z właściwego rachunku podstawowego Zamawiającego. g) Umowa zostaje zawarta od dnia 01.04.2012 a zakończy się z dniem 31.03.2016 r. h) Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy: - w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, - zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie Banku, - Bank przerwie realizację niniejszej umowy lub realizuje ją w sposób sprzeczny z zapisami umowy - za 3 miesięcznym wypowiedzeniem. i) Bank może odstąpić od umowy jeżeli Zamawiający przy zawieraniu umowy poda nieprawdziwe dane, zawiadomi Bank, że na skutek zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Banku. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie. Bank nie ma prawa powierzyć wykonania przedmiotu umowy innym bankom. j) Żadna ze stron bez uzyskania pisemnej zgody drugiej strony nie ma prawa sprzedaży swej wierzytelności bądź przekazania praw do jej egzekucji osobom trzecim lub innym organom i instytucjom uprawnionym do wdrożenia trybu egzekucyjnego wobec tych wierzytelności. k) Zapisy dotyczące udzielonego kredytu w rachunku bieżącym: - Gmina będzie wykorzystywać kredyt na czasowy niedobór budżetu gminy, - spłata kredytu następuje z wpływów na rachunek bieżący gminy, - Gmina jest zobowiązana do spłaty wykorzystanego kredytu w terminie do dnia 31 grudnia danego roku budżetowego, - odsetki od kredytu będą naliczane tylko od wysokości wykorzystanego kredytu - zabezpieczeniem spłaty udzielonego kredytu na rzecz Banku jest weksel In blanco wraz z deklaracja wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach