Przetargi.pl
obsługa bankowa budżetu Gminy Środa Śląska oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2010 - 2014

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3173052 w. 52 , fax. 071 3173405
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5 5
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3173052 w. 52, fax. 071 3173405
    REGON: 69291493227000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.srodaslaska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    obsługa bankowa budżetu Gminy Środa Śląska oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2010 - 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Środa Śląska oraz jej jednostek organizacyjnych : Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej, Gminny Ośrodka Pomocy Społecznej, Zespół Obsługi Placówek Oświatowych, Dom Kultury, Biblioteka Publiczna. 2. Zakres obsługi bankowej budżetu obejmuje: otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych Gminy Środa Śląska oraz jej jednostek organizacyjnych, otwieranie nowych rachunków w zależności od potrzeb Zamawiającego, udzielanie kredytów odnawialnych w rachunku bieżącym budżetu Gminy Środa Śląska do wysokości 4.000.000,00 zł z terminem spłaty do końca roku budżetowego na następujących zasadach: oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym zmienne w oparciu o stawkę WIBOR 1M skorygowaną (powiększoną) o marżę banku - stałą w okresie kredytowania, miesięczną kapitalizację odsetek na wszystkich rachunkach, przyjmowanie wpłat gotówkowych, dokonywanie wypłat gotówkowych, realizacje poleceń przelewów w formie elektronicznej i papierowej, przelewy na rachunek wewnątrz banku z wykorzystaniem systemu elektronicznego, potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy (sporządzanie i dostarczanie wyciągów bankowych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Każdy wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.Spełnianie wymaganych warunków, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, albo z treści złożonych oświadczeń lub dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę (o ile ich umocowanie nie wynika z danych zawartych w rejestrze), c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)aktualna informacja z Krajowego Rejestry Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych zgodnie z Prawem Bankowym, f)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) umowa o utworzeniu konsorcjum bankowego, o której mowa w art. 73 Prawa bankowego, jeżeli ofertę składa konsorcjum banków, 1)Wykonawca powinien posiadać na terenie miasta Środa Śląska swoją siedzibę lub oddział banku lub zobowiązać się do utworzenia placówki, punktu kasowego, oraz zagwarantować wykonywanie wszelkich czynności związanych z obsługą bankową Zamawiającego na terenie Gminy Środa Śląska. 2) Wykonawca winien zapewnić wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z obsługą bankową budżetu Gminy Środa Śląska oraz jej jednostek organizacyjnych codziennie od poniedziałku do piątku, nie krócej niż w godzinach od 8.00 do 16.00; 3) Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia na własny koszt systemu bankowości elektronicznej, w ramach którego umożliwiona będzie realizacja przelewów, sprawdzanie stanu rachunków, odczytywanie historii operacji na rachunkach bankowych oraz do bezpłatnego przeszkolenia pracowników w zakresie bankowości elektronicznej; 4) Wykonawca zawrze umowę na prowadzenie obsługi bankowej z Gminą Środa Śląska, 5) Na życzenie Zamawiającego realizacja przelewów dokonywana będzie w czasie rzeczywistym; 6) Wykonawca nie będzie pobierał prowizji od wpłat gotówkowych z tytułu podatków i opłat lokalnych dokonywanych przez podatników w kasach banku na rzecz Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach