Przetargi.pl
„Obsługa bankowa budżetu Gminy Rudziniec oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023”

Gmina Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44-160 Rudziniec, ul. Gliwicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 000 704 , fax. 32 739 06 14
  • Data zamieszczenia: 2019-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudziniec
    ul. Gliwicka 26
    44-160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 324 000 704, fax. 32 739 06 14
    REGON: 27625780200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Obsługa bankowa budżetu Gminy Rudziniec oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Rudziniec oraz jej jednostek organizacyjnych wymienionych w załączniku nr 9, również utworzonych w trakcie trwania umowy, 1. Otwieranie, prowadzenie oraz likwidacja rachunków bankowych w złotych polskich, a także w razie potrzeby w walutach obcych. 2. Realizacja poleceń przelewów krajowych w formie elektronicznej i papierowej oraz zagranicznych w formie papierowej. 3. Oprocentowanie środków zgromadzonych na wskazanych rachunkach bankowych. 4. Umożliwienie lokowania środków na lokatach typu overnight, weekendowych oraz lokatach terminowych. 5. Uruchomienie punktu kasowego w budynku Urzędu Gminy lub w innym budynku w sołectwie Rudziniec w odległości nie większej niż 500 m w linii prostej od budynku Urzędu Gminy oraz prowadzenie obsługi kasowej, w szczególności przyjmowanie wpłat oraz dokonywanie wypłat z wszystkich rachunków Zamawiającego. 6. Realizacja operacji w formie płatności masowych na wniosek Zamawiającego. 7. Wydanie i obsługa kart płatniczych na wniosek Zamawiającego. 8. Sporządzanie potwierdzenia sald oraz wnioskowanych przez Zamawiającego zaświadczeń. 9. Bieżące generowanie wyciągów bankowych. 10. Uruchomienie oraz obsługa 2 bankomatów na terenie gminy Rudziniec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Dane o ilościach operacji wykonanych na rachunkach bankowych w 2019 roku oraz o sytuacji budżetowej Zamawiającego zawarte są w załączniku nr 8 do SIWZ. Wykaz jednostek objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego uprawniające do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm. ), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia (np. konsorcjum) warunek udziału w postepowaniu określony w punkcie 3.1. niniejszego rozdziału SIWZ winien spełniać samodzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach