Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Nowa Wieś Lęborska i jednostek organizacyjnych gminy

Gmina Nowa Wieś Lęborska ogłasza przetarg

  • Adres: 84-351 Nowa Wieś Lęborska, ul. Grunwaldzka 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8612428 w. 34 , fax. 059 8612164
  • Data zamieszczenia: 2013-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Wieś Lęborska
    ul. Grunwaldzka 24 24
    84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie
    tel. 059 8612428 w. 34, fax. 059 8612164
    REGON: 77097976600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nwl.pl; http://bip.nwl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Nowa Wieś Lęborska i jednostek organizacyjnych gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Nowa Wieś Lęborska i jednostek organizacyjnych gminy, zgodnie z zestawieniem poniżej: - Urząd Gminy w Nowej Wsi Lęborskiej, - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Lęborskiej, - Gminny Zakład Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej, - Zespół Szkół w Nowej Wsi Lęborskiej, - Zespół Szkół w Łebieniu, - Zespół Szkół w Garczegorzu, - Zespół Szkół w Leśnicach, - Zespół Szkół w Redkowicach - Przedszkole w Nowej Wsi Lęborskiej, - Biblioteka Publiczna Gminy Nowa Wieś Lęborska w Nowej Wsi Lęborskiej, - Gminny Ośrodek Kultury w Nowej Wsi Lęborskiej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Otwarcie, likwidację i prowadzenie oprocentowanego rachunku bieżącego i oprocentowanych rachunków pomocniczych obejmujących budżet Gminy Nowa Wieś Lęborska i jednostek organizacyjnych Gminy oraz rachunków z funduszy specjalnych i celowych (w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy krajowych lub Unii Europejskiej i rachunku sum depozytowych). 2. Możliwość otwarcia i prowadzenia innych oprocentowanych rachunków bieżących i pomocniczych, których konieczność utworzenia powstanie po stronie Zamawiającego w trakcie obowiązywania umowy. 3. Umożliwienie usługi w ramach systemu OVERNIGHT - automatycznego przenoszenia środków na lokatę. Tworzenie lokaty OVERNIGHT następuje na koniec każdego dnia roboczego przy stanie środków powyżej 10.000,00 zł do pełnej wartości salda na rachunku bankowym. 4. Potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. 5. Przyjmowanie wpłat gotówkowych i realizację wypłat gotówkowych. 6. Sporządzanie dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków i ich udostępnianie przez bank w wersji papierowej lub elektronicznej. Wyciągi muszą identyfikować dokonane operacje i stwierdzać saldo otwarcia i zamknięcia rachunków. 7. Wydawanie blankietów czeków gotówkowych na wniosek Zamawiającego. 8. Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych na wniosek Zamawiającego. 9. Wydawanie historii rachunków na wniosek Zamawiającego. 10. Potwierdzanie sald rachunków bankowych. 11. Umożliwienie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi wglądu w saldo rachunku jednostek organizacyjnych gminy. 12. Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych łącznie z oprogramowaniem i przeszkoleniem personelu. 13. Realizację poleceń przelewów krajowych i zagranicznych w formie systemu bankowości elektronicznej. 14. Możliwość złożenia w banku przelewów w formie papierowej w sytuacjach gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie - bez dodatkowych opłat niezależnie od ilości przelewów. 15. Usługę wyzerowania wskazanych rachunków jednostek budżetowych gminy (z wyjątkiem instytucji kultury) polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach na wskazany rachunek gminy. 16. Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy do wysokości określonej corocznie w uchwałach budżetowych do wysokości 1.000.000,00 zł (jeden milion) bez kosztów prowizji i opłat. Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. Kredyt oprocentowany będzie wg stawki WIBOR 1M powiększonego o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie. Bank nalicza odsetki od faktycznie wykorzystanych środków kredytu w miesięcznych okresach obrachunkowych za okres faktycznego wykorzystania środków kredytu i obciąża nimi automatycznie rachunek Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji od niewykorzystanej części kredytu. Spłata kredytu będzie następowała automatycznie z wpływów na rachunek bieżący budżetu. Całkowita spłata krótkoterminowego kredytu nastąpi najpóźniej do 31 grudnia danego roku budżetowego, a w każdym następnym roku budżetowym kredyt będzie dostępny na takich samych warunkach od pierwszego dnia roboczego nowego roku budżetowego. 17 Siedziba, filia lub oddział banku w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Urzędu Gminy w Nowej Wsi Lęborskiej, czynna co najmniej od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16. 18. Dyspozycje rozliczeniowe złożone przez Zamawiającego realizowane będą w godzinach od 8:00 do 15:30 (przelewy zaksięgowane pod datą złożenia dyspozycji). 19. Szacunkowe dane realizacji usług Zamawiającego (Gminy i jednostek organizacyjnych). Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych wskazanych usług bez ponoszenia w związku z tym dodatkowych opłat. 19.1. Szacunkowa obsługa rachunków bankowych: - 11 bieżących x 47 m-cy, - 16 pomocniczych x 47 m-cy, 19.2. Ilość przelewów: 2 404 szt. Miesięcznie x 47 m-cy, 19.3. Wpłaty gotówkowe (odprowadzenie gotówki): 134 wpłat miesięcznie na kwotę 527.600 zł m-cznie, 19.4. Wypłaty gotówkowe (podjęcie gotówki): 43 wypłaty miesięcznie na kwotę 377.000 zł m-cznie, 19.5. Średni dzienny stan gotówki rachunku podstawowego budżetu gminy (saldo) - lokata overnight: 2.800.000 zł, 19.6. Średni stan gotówki na pozostałych rachunkach: 500.000 zł, 19.7. Instalacja programów do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych: 13 stanowisk. 20. Bank zobowiązuje się do obsługi pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy poza kolejnością, głownie dotyczy to wpłat i wypłat dokonywanych w kasie banku. 3. Warunki prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do otwarcia, likwidacji i prowadzenia rachunków bankowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę wpłat gotówkowych i wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego oraz jego jednostek i na rachunki Zamawiającego oraz jego jednostek. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił nieodpłatnie: podłączenie do systemu elektronicznej obsługi bankowej, instalację niezbędnego oprogramowania i jego aktualizacji, a także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w/w systemu. Ponadto Wykonawca udostępni nieodpłatnie: licencje, wygeneruje certyfikaty, wyda karty kryptograficzne z czytnikiem i inne niezbędne urządzenia do funkcjonowania systemu bankowości elektronicznej. W przypadku awarii Zamawiający wymaga bezzwłocznego podjęcia działań, w celu zapewnienia sprawnej obsługi. 4. Wykonawca zapewni przeniesienie bazy danych z obecnie obsługiwanego systemu bankowości elektronicznej do systemu prowadzonego przez Bank. 5. W ramach systemu elektronicznej obsługi bankowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu w szczególności: 5.1. Bezpieczeństwo danych w w/w systemie, 5.2. Jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie, 5.3. Realizację zleceń płatniczych ze wszystkich rachunków bankowych w ramach dostępnych środków, 5.4. Składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich przeglądania, modyfikacji i usuwania przed wysłaniem do banku, 5.5. Możliwość uzyskania w czasie rzeczywistym pełnej informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych Zamawiającego, 5.6. Przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach bankowych, 5.7. Tworzenie w systemie archiwum zrealizowanych zleceń płatniczych oraz wyciągów bankowych, 5.8. Generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu oraz wyciągów bankowych niewymagających uwierzytelnienia bankowego, 6. Wykonawca zapewni sprawne funkcjonowanie systemu elektronicznej obsługi bankowej, najpóźniej od dnia 1 lutego 2014 roku od godz. 7:30 do dnia 31 grudnia 2017. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych również w innych bankach, niż bank wybrany w ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ewentualne gromadzenie środków na lokatach terminowych odbywać się będzie według dyspozycji Zamawiającego. 8. Opłaty przedstawione w ofercie obowiązywać będą niezmiennie przez cały czas trwania umowy bez możliwości ich waloryzacji. 9. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat z tytułu: 9.1. Otwarcia, prowadzenia, likwidacji rachunków bankowych bieżących i pomocniczych oraz rachunków z funduszy specjalnych i celowych (w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy krajowych lub Unii Europejskiej i rachunku sum depozytowych). 9.2. Przelewów wewnątrzbankowych, 9.3. Sporządzania dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków i ich udostępnienie przez bank w wersji elektronicznej bądź papierowej, 9.4. Wpłat gotówkowych na rachunki Zamawiającego, 9.5. Realizacji czeków z rachunku Zamawiającego, 9.6. Wydawania blankietów czeków gotówkowych, 9.7. Wydawanie zaświadczeń, opinii bankowych i zmiany karty wzorów podpisów oraz autoryzacji zleceń, 9.8. Za odnowienie kredytów w rachunku bieżącym, 9.9. Za niewykorzystanie części kredytu w rachunku bieżącym, 9.10. Za wydanie promesy, 9.11. Opłat związanych z przygotowaniem rozpatrzenia wniosku o kredyt w rachunku bieżącym, 9.12. Za automatyczne przeniesienie środków na lokatę, 9.13. Za usługę wyzerowania wskazanych rachunków jednostek organizacyjnych na wskazane konto gminy, 9.14. Przelewów w formie papierowej w sytuacji niemożliwości dokonania przelewu elektronicznego. 9.15. Przyjmowanie wpłat gotówkowych od klientów Zamawiającego z tytułu podatków, opłat i innych dochodów należnych budżetowi gminy dokonywanych w siedzibie, filii bądź oddziale Banku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: 5.2. współczynnik oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bieżących (Cob)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nwl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach