Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Lubaczów oraz jednostek organizacyjnych Gminy

Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa) ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Rynek 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6328010 , fax. 16 6321191
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa)
    ul. Rynek 26 26
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 16 6328010, fax. 16 6321191
    REGON: 65090069000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Lubaczów oraz jednostek organizacyjnych Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia będzie obsługa budżetu Gminy Miejskiej Lubaczów oraz jednostek organizacyjnych, zwanej dalej Zamawiającym w następującym szacunkowym zakresie: 1) Otwarcia i prowadzenia 49 rachunków bankowych budżetu gminy oraz jednostek organizacyjnych, w tym: rachunków bieżących i rachunków pomocniczych w PLN, 2) Otwarcia i prowadzenia 2 rachunków w walucie obcej, 3) Realizacji poleceń przelewu na rachunki zamawiającego, w banku obsługującym w formie papierowej i w formie elektronicznej, w tym przelewy ZUS i US, 4) Realizacji poleceń przelewu na rachunki w innych bankach w formie papierowej i w formie elektronicznej, w tym; przelewy ZUS i US, 5) Realizacja poleceń przelewów wysyłanych, 6) Realizacja poleceń przelewów przychodzących, 7) Przyjmowanie wpłat gotówkowych, 8) Dokonywanie wypłat gotówkowych, 9) Potwierdzenie stanu salda, 10) Sporządzanie wyciągów z rachunku bankowego elektronicznie i papierowo, 11) Potwierdzenie stanu salda na koniec roku obrotowego, 12) Zainstalowanie i obsługa systemu bankowości elektronicznej /system bankowości internetowej, 13) Opłata za blankiety czekowe, 14) Opłata za depozyt, 15) Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym- krótkoterminowego do wysokości określanej na dany rok budżetowy w Uchwale budżetowej przyjmujemy szacunkową kwotę kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 500.000,-zł, 16) Automatyczna identyfikacja płatności masowych. 17) Przyjmowanie lokat w rachunku bieżącym, jednodniowych /nocnych/, weekendowych, 6-cio miesięcznych, jedno rocznych. a) automatyczne potrącanie prowizji za dokonane przelewy w określonej jednostce ze wskazanego rachunku oraz przekazywanie kapitalizacji odsetek na wskazany przez jednostkę rachunek, na podstawie stosownych dyspozycji posiadacz rachunku; b) zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Miasta zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazywaniu z ostatnim dniem roboczym każdego roku, lub na koniec innego wskazanego okresu sprawozdawczego, kwot środków pozostałych na ww. rachunkach na wskazany rachunek bankowy. 18) Dla wydzielonych kont prowadzenie rachunków wirtualnych. 19) Przyjmowanie wpłat i przelewów na podstawie dokumentów zawierających kod kreskowy. 20) Dostarczenie, obsługa i szkolenie z obsługi terminali do płatności dokonywanych kartami płatniczymi, w tym kartami zbliżeniowymi lub telefonicznymi. 21) Obsługa kart debetowych. Uwaga! Podane wielkości są wielkościami szacunkowymi służącymi jedynie do obliczenia ceny oferty. W związku z możliwością wystąpienia zmian organizacyjnych lub zmiany zapotrzebowania na poszczególne usługi zastrzegamy sobie możliwość wprowadzenia zmian jednostkowych, które nie będą wpływały na zmianę cen (jednostkowych) oferowanej usługi. 2. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na specyfikację istotnych warunków zamówienia. Każda wprowadzona zmiana stanie się częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zostanie doręczona oferentom. W tym przypadku Zamawiający może przesunąć termin składania ofert, celem umożliwienia wprowadzenia zmian, przez oferentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.pl załadka przetargi inwestycyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach