Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu gminy Międzyzdroje na okres od 01 września 2014 r. do 31 sierpnia 2017 r.

Gmina Międzyzdroje ogłasza przetarg

  • Adres: 72-500 Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich 5
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 091 3275652 , fax. 0913275630
  • Data zamieszczenia: 2014-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyzdroje
    ul. Książąt Pomorskich 5 5
    72-500 Międzyzdroje
    tel. 091 3275652, fax. 0913275630
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyzdroje.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu gminy Międzyzdroje na okres od 01 września 2014 r. do 31 sierpnia 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Obsługa bankowa budżetu gminy Międzyzdroje na okres od 01 września 2014 r. do 31 sierpnia 2017 r. 1.rachunki rozliczeniowe w złotych, USD, EUR, 2.rachunki lokat terminowych w złotych, USD, EUR. 1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Międzyzdroje w zakresie otwarcia i prowadzenia rachunku podstawowego - przewidywana ilość: 1 sztuka. 2. Przyjmowanie wpłat gotówkowych - przewidywana maksymalna łączna wysokość kwoty wpłaconej w okresie obowiązywania umowy (3 lata) 11 525 004,00 (słownie: jedenaście milionów pięćset dwadzieścia pięć tysięcy cztery złote). 3.Dokonywanie wypłat gotówkowych - przewidywana maksymalna łączna wysokość kwoty wypłaconej w okresie obowiązywania umowy (3 lata) 786 996,00 (słownie: siedemset osiemdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt sześć złotych). 4.Realizacja przelewów składanych w formie papierowej na rachunki prowadzone w banku oferenta - przewidywana ilość składanych przelewów w w/w formie: 360 sztuk w okresie obowiązywania umowy (3 lata). 5.Realizacja przelewów składanych w formie papierowej na rachunki prowadzone w innych bankach - przewidywana ilość składanych przelewów w w/w formie: 360 sztuk w okresie obowiązywania umowy (3 lata). 6.Realizacja przelewów za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej na rachunki prowadzone w banku oferenta - przewidywana ilość składanych w/w przelewów: 2916 sztuk w okresie obowiązywania umowy (3 lata). 7.Realizacja przelewów za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej na rachunki prowadzone w innych bankach - przewidywana ilość składanych w/w przelewów: 10 512 sztuk w okresie obowiązywania umowy (3 lata). 8.Korzystanie z elektronicznej obsługi banku - przewidywana ilość 2 stanowiska. 9. Wydawanie opinii i zaświadczeń. 10. Wydanie karty wypukłej - 1 szt. 11.Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach według zmiennej stopy procentowej ustalanej co miesiąc w oparciu o średnią stawkę WIBID 1 M z miesiąca poprzedniego wyliczoną na zasadach obowiązujących w banku skorygowaną o stały wskaźnik podany przez bank. 12.Otwarcie i prowadzenie - na wniosek Zamawiającego dodatkowych kont pomocniczych (subkont)- przewidywana ilość 5 szt. Koszty otwarcia i prowadzenia nie mogą być wyższe jak ustalone w ofercie. Wysokość oprocentowania środków nie może być niższa niż ustalona w ofercie. 13. Dostosowanie się do dyspozycji złożonej w formie pisemnej przez Zamawiającego dotyczącej sposobu pobierania prowizji bankowej z rachunków pomocniczych. 14. W razie zapłaty odsetek przez Zamawiającego z tytułu opóźnienia w spełnieniu świadczenia pieniężnego należnego wierzycielom z winy Banku, Bank zobowiązuje się do pokrycia powstałej szkody. 15. Dostarczanie wyciągów bankowych dziennych w wersji elektronicznej, a w razie potrzeby sporządzenie w wersji papierowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od dostarczonych i sporządzonych wyciągów bankowych. 16. Zapewnienie punktu kasowego dla obsługi urzędu i interesantów urzędu na terenie miasta Międzyzdroje (przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat). 17. Instalacja systemu Home Banking i przeszkolenie pracowników. 18. Zastosowanie taryf opłat , prowizji bankowych i zapewnienie punktu kasowego w odrębnych umowach rachunku bankowego dla wszystkich jednostek budżetowych i zakładów budżetowych gminy, istniejących w dniu zawarcia umowy, jak również powołanych w trakcie jej realizacji według taryf podanych w ofercie banku na obsługę budżetu gminy Międzyzdroje. Zamawiający wskazuje, iż na dzień zawarcia umowy funkcjonują następujące jednostki budżetowe: Szkoła Podstawowa nr 1, Szkoła Podstawowa nr 2, Gimnazjum nr 1, Przedszkole Miejskie, Żłobek Miejski, Ośrodek Pomocy Społecznej oraz zakład budżetowy : Zakład Ochrony Środowiska. 19. Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji od niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym: a/ oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - WIBOR 1 M plus marża banku, b/ prowizja przygotowawcza z tytułu udzielenia kredytu w rachunku bieżącym - procent od kwoty przyznanego kredytu w kwocie 1 000 000 zł, c/ odstąpienie od naliczania pozostałych prowizji od udzielonego kredytu w rachunku bieżącym, d/ odstąpienie od oświadczeń do umowy kredytu w rachunku bieżącym w sprawie informacji o potrzebach korzystania z kredytu z wyprzedzeniem miesięcznym. Gmina chciałaby mieć możliwość zgłaszania potrzeb na bieżąco z wyprzedzeniem maksymalnie do dwóch dni, e/ odstąpienie od prawnego (w tym rzeczowego) zabezpieczenia kredytu w rachunku bieżącym. 20. W przypadku gdy przyjmie zlecenie bank mający siedzibę poza terenem Międzyzdrojów wszelkie rozliczenia międzybankowe leżą po jego stronie. Wszelkie sprawozdania finansowe z realizacji budżetu Gminy, a także opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego Międzyzdroje - www.bip.miedzyzdroje.pl . Kod CPV 66.11.00.00 - 4 Usługi bankowe 66.11.00.00 - 5 Usługi udzielania kredytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie waymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Marża dla kredytu w rachunku bieżącym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyzdroje.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach