Gmina Międzyzdroje ogłasza przetarg
- Adres: 72-500 Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich 5
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 091 3275652 , fax. 0913275630
- Data zamieszczenia: 2011-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyzdroje
ul. Książąt Pomorskich 5 5
72-500 Międzyzdroje
tel. 091 3275652, fax. 0913275630 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyzdroje.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu gminy Międzyzdroje na okres od 01 września 2011 r. do 31 sierpnia 2014 r. Numer sprawy : ZP 271/11 /2011. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu gminy Międzyzdroje na okres od 01 września 2011 r. do 31 sierpnia 2014 r. obejmująca: 1. rachunki rozliczeniowe w złotych, USD, EUR, 2. rachunki lokat terminowych w złotych, USD, EUR. Obsługa bankowa budżetu Gminy Międzyzdroje obejmuje: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego - przewidywana ilość: 1 sztuka; 2.Przyjmowanie wpłat gotówkowych - przewidywana maksymalna łączna wysokość kwoty wpłaconej w okresie obowiązywania umowy (3 lata) 12 960 000,00 (słownie: dwanaście milionów dziewięćset sześćdziesiąt tysięcy złotych); 3.Dokonywanie wypłat gotówkowych - przewidywana maksymalna łączna wysokość kwoty wypłaconej w okresie obowiązywania umowy (3 lata) 540 000,00 (słownie: pięćdziesiąt czterdzieści tysięcy złotych); 4.Realizacja przelewów składanych w formie papierowej na rachunki prowadzone w banku oferenta - przewidywana ilość składanych przelewów w w/w formie: 360 sztuk w okresie obowiązywania umowy (3 lata); 5.Realizacja przelewów składanych w formie papierowej na rachunki prowadzone w innych bankach - przewidywana ilość składanych przelewów w w/w formie: 360 sztuk w okresie obowiązywania umowy (3 lata); 6.Realizacja przelewów za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej na rachunki prowadzone w banku oferenta - przewidywana ilość składanych w/w przelewów: 5400 sztuk w okresie obowiązywania umowy (3 lata); 7.Realizacja przelewów za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej na rachunki prowadzone w innych bankach - przewidywana ilość składanych w/w przelewów: 10 800 sztuk w okresie obowiązywania umowy (3 lata); 8.Korzystanie z elektronicznej obsługi banku - przewidywana ilość 2 stanowiska; 9. Wydawanie opinii i zaświadczeń; 10.Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach według zmiennej stopy procentowej ustalanej co miesiąc w oparciu o średnią stawkę WIBID 1 M z miesiąca poprzedniego wyliczoną na zasadach obowiązujących w banku skorygowaną o stały wskaźnik podany przez bank; 11.Otwarcie i prowadzenie - na wniosek Zamawiającego dodatkowych kont pomocniczych (subkont)- przewidywana ilość 5 szt. Koszty otwarcia i prowadzenia nie mogą być wyższe jak ustalone w ofercie. Wysokość oprocentowania środków nie może być niższa niż ustalona w ofercie; 12. Dostosowanie się do dyspozycji złożonej w formie pisemnej przez Zamawiającego dotyczącej sposobu pobierania prowizji bankowej z rachunków pomocniczych. 13. W razie zapłaty odsetek przez Zamawiającego z tytułu opóźnienia w spełnieniu świadczenia pieniężnego należnego wierzycielom z winy Banku, Bank zobowiązuje się do pokrycia powstałej szkody. 14. Dostarczanie wyciągów bankowych dziennych w wersji elektronicznej, a w razie potrzeby sporządzenie w wersji papierowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od dostarczonych i sporządzonych wyciągów bankowych. 15. Zapewnienie punktu kasowego dla obsługi urzędu i interesantów urzędu na terenie miasta Międzyzdroje (przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat). 16. Instalacja systemu Home Banking i przeszkolenie pracowników. 17. Zastosowanie taryf opłat i prowizji bankowych w odrębnych umowach rachunku bankowego dla jednostek budżetowych gminy istniejących w dniu zawarcia umowy, jak również powołanych w trakcie jej realizacji według taryf podanych w ofercie banku na obsługę budżetu gminy Międzyzdroje. Zamawiający wskazuje, iż na dzień zawarcia umowy funkcjonują następujące jednostki budżetowe: Szkoła Podstawowa nr 1, Szkoła Podstawowa nr 2, Gimnazjum nr 1, Przedszkole Miejskie, Ośrodek Pomocy Społecznej. 18. Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji od niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym: a/ oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - WIBOR 1 M plus marża banku, b/ prowizja przygotowawcza z tytułu udzielenia kredytu w rachunku bieżącym - procent od kwoty przyznanego kredytu w kwocie 1 000 000 zł, c/ odstąpienie od naliczania pozostałych prowizji od udzielonego kredytu w rachunku bieżącym, d/ odstąpienie od oświadczeń do umowy kredytu w rachunku bieżącym w sprawie informacji o potrzebach korzystania z kredytu z wyprzedzeniem miesięcznym. Zgłaszanie potrzeb na bieżąco z wyprzedzeniem maksymalnie do dwóch dni, e/ odstąpienie od prawnego (w tym rzeczowego) zabezpieczenia kredytu w rachunku bieżącym, 19. W przypadku gdy przyjmie zlecenie bank mający siedzibę poza terenem Międzyzdrojów wszelkie rozliczenia międzybankowe leżą po jego stronie. Kod CPV 66.11.00.00 - 4 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyzdroje.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Gołuchów oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-05-21 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Gołuchów oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-04-09 - Obsługa bankowa budżetu gminy Międzyzdroje na okres od 01 września 2014 r. do 31 sierpnia 2017 r.
Dodano: 2014-07-01 - Bankowa Obsługa Budżetu Gminy Frysztak
Dodano: 2013-12-02 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Gołuchów oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2012-05-15 - OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY OZORKÓW
Dodano: 2010-11-19 - Obsługa bankowa budżetu powiatu łódzkiego wschodniego
Dodano: 2010-10-29 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Złoty Stok oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2010-08-03