Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Masłowice oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie

Gmina Masłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-515 Masłowice,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7874625 , fax. 044 7874615
  • Data zamieszczenia: 2011-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Masłowice
    97-515 Masłowice, woj. łódzkie
    tel. 044 7874625, fax. 044 7874615
    REGON: 59064810300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Masłowice oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Masłowice oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie, tj. obsługa bankowa: - Urzędu Gminy Masłowice, - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Masłowicach; - Publicznego Samorządowego Przedszkola w Masłowicach; - Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Strzelcach Małych; - Publicznej Szkoły Podstawowej w Przerębie; - Publicznej Szkoły Podstawowej w Kraszewicach; - Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; - Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej przy Urzędzie Gminy Masłowice; - Innych rachunków bankowych otwartych na zlecenie Zamawiającego w okresie od 01.10.2011 r. do 30.09.2014 r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych Zamawiającego i jednostek organizacyjnych podległych Zamawiającemu (podstawowych, pomocniczych, dochodów własnych); b) realizację poleceń przelewów z rachunków Zamawiającego i jednostek organizacyjnych na rachunki w innych bankach oraz w banku prowadzącym obsługę; c) przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunki Zamawiającego i jednostek organizacyjnych; d) dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego i jednostek organizacyjnych; e) codzienne przygotowywanie wyciągów bankowych z potwierdzeniem stanu salda na każdy dzień roboczy; f) przechowywanie na rachunkach Zamawiającego i jednostek organizacyjnych środków pieniężnych; g) przeprowadzanie rozliczeń na zlecenie Zamawiającego; h) wydawanie blankietów czekowych (książeczki czekowej); i) wydawanie opinii, zaświadczeń oraz wykonanie innych czynności bankowych, np. zmiana karty wzorów podpisów; 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zagwarantowania niezmienności warunków umowy na niekorzyść Zamawiającego w stosunku do złożonej oferty (np. wysokości opłat, prowizji, stałych współczynników odnoszących się do oprocentowania środków na rachunkach bieżących i innych warunków umowy, dokonywanie niekorzystnych dla Zamawiającego zmian wynikających np. ze wzrostu kosztów własnych i innych przyczyn zależnych od niego). Niedopuszczalne jest wprowadzanie niekorzystnych zmian wyłącznie na podstawie powiadomień o decyzji Zarządu Wykonawcy lub innego organu Wykonawcy. 4. Dla innych ewentualnych czynności, nieprzewidzianych w SIWZ, będących przedmiotem doraźnego zlecenia Zamawiającego, Wykonawca będzie stosował opłaty i prowizje w wysokości nie wyższej niż określone w obowiązującej w banku oficjalnej tabeli, stanowiącej załącznik do umowy. Z tytułu wykonywania czynności obsługi bankowej opisanych w przedmiocie zamówienia, Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji niż te, które zostały określone w ofercie Wykonawcy. 5. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji za: a) zamykanie rachunków; b) sporządzanie wyciągów bankowych; c) realizowanie przelewów w ramach banku prowadzącego obsługę; d) wydawania blankietów czekowych (książeczek czekowych); f) wydawanie zaświadczeń i opinii. 6. Wykonawca prowadzący obsługę zobowiązany jest zapewnić obsługę gotówkową Zamawiającego: a) podjęcia gotówki z rachunków bankowych codziennie od godz. 8:00 do godz. 14:30; b) wpłaty gotówki na rachunki bankowe codziennie od godz. 8:00 do godz. 14:30. 7. Wykonawca będzie dokonywał comiesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/ug-maslowice

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach