Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Lubenia i jednostek finansowanych przez ten budżet w latach 2013-2018

Gmina Lubenia ogłasza przetarg

  • Adres: 36-042 Lubenia, Lubenia 131
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8503914, 8755096 , fax. 017 8755099
  • Data zamieszczenia: 2013-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubenia
    Lubenia 131 131
    36-042 Lubenia, woj. podkarpackie
    tel. 017 8503914, 8755096, fax. 017 8755099
    REGON: 69058212800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubenia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Lubenia i jednostek finansowanych przez ten budżet w latach 2013-2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Gminy Lubenia przez okres pięciu lat tj. 01.11.2013-31.10.2018 r. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa polegająca na: 1) obsłudze rachunków bieżących, pomocniczych i wyodrębnionych gminy oraz jednostek organizacyjnych: a) Urząd Gminy Lubenia b) Szkoła Podstawowa w Lubeni c) Szkoła Podstawowa w Straszydlu, d) Gimnazjum Publiczne w Siedliskach, e) Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Lubeni, f) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 2) prowadzeniu kont, a) funduszu świadczeń socjalnych, b) depozytowego dla budżetu gminy 3) Instalacji systemu home banking w 3 jednostkach organizacyjnych po jednym stanowisku - system musi umożliwiać obserwację drogą elektroniczną systemu kont prowadzonych przez Urząd Gminy i jednostki organizacyjne gminy . Zamawiający zastrzega sobie możliwość wzrostu ilości stanowisk . 4) W ramach obsługi bankowej gminy oraz jednostek organizacyjnych gminy Wykonawca zapewni: a) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących, pomocniczych i wyodrębnionych w złotych polskich , b) wpłaty i wypłaty gotówkowe, c) administrowanie rachunkami, d) automatyczne inwestowanie środków, e) przelewy środków na rachunki w innych bankach, f) dostarczanie wyciągów bankowych w formie elektronicznej i papierowej wraz załączonymi dowodami księgowymi g) prowadzenie na zlecenie Zamawiającego rachunków wyodrębnionych pozwalających na gromadzenie środków przeznaczonych na określony cel oraz prowadzenie w tym zakresie rozliczeń pieniężnych, h) oprocentowanie środków pieniężnych na wszystkich obsługiwanych rachunkach, bądź odstąpienie od oprocentowana rachunku zgodnie z dyspozycją Zamawiającego, i) możliwość realizacji zleceń płatniczych w systemie elektronicznym na wszystkich rachunkach w szczególności: (1) informacje o operacjach i saldzie, (2) składanie poleceń przelewu, (3) dokonywanie lokat, (4) przeglądanie historii operacji na rachunkach Zamawiającego, j) wdrożenie elektronicznego systemu w zakresie realizacji zleceń płatniczych (instalacja oprogramowania, przeszkolenie pracowników Zamawiającego bez dodatkowych opłat), k) możliwość uruchomienia przez Zamawiającego kredytu obrotowego na rachunku bieżącym na pokrycie przejściowego niedoboru budżetowego do wysokości uchwalonej przez Radę Gminy Lubenia na każdy rok budżetowy i spłacanego do końca roku budżetowego (kalendarzowego), pobieranego w wypadku zapotrzebowania. l) dokonywanie rozliczeń pieniężnych w zakresie wpłat i wypłat za pośrednictwem czeków gotówkowych, m) założenie i prowadzenie rachunków - bez dodatkowych opłat, n) dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunku Zamawiającego na rzecz osób trzecich, o) dokonywanie rozliczeń bezgotówkowych za pomocą pleceń przelewu oraz czeków rozrachunkowych, p) przyjęcie warunku, że czas transferu środków finansowych będzie się odbywać w systemie ELIKSIR w ciągu jednego dnia, q) prowadzenie wszystkich rachunków gminy i jednostek organizacyjnych na jednakowych warunkach, r) możliwość wykorzystania wpływów bieżących do realizacji zleceń płatniczych, s) dokonywanie przelewów w obrębie banku bez dodatkowych opłat, t) w przypadku utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Gminy system i wysokość opłat będzie określony na zasadach ogólnych jak dla budżetu Gminy, u) realizacja płatności masowych. 5) W ramach obsługi bankowej gminy oraz jednostek organizacyjnych gminy Wykonawca zagwarantuje: a) możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach długo i krótkoterminowych. b) prowadzenie usługi typu home - banking na trzech stanowiskach komputerowych umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku bankowego, 6) prowadzenie doradztwa finansowego i wydawania opinii z zakresu: a) pozyskiwania środków bezzwrotnych pochodzących z funduszy Unii Europejskiej, b) pozyskiwania kredytów preferencyjnych, c) lokowania wolnych środków 7) Obsługa klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i ZEAS w siedzibie banku /lub pomieszczeniu do którego bank posiada tytuł prawny/ na terenie Lubeni. Obsługa odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-.15.00. 8) Zamawiający zastrzega sobie, by w sytuacji gdy bank nie posiada siedziby na terenie wsi Lubenia zapewnił wydzielone pomieszczenie z okienkiem kasowym, w którym będzie możliwe oczekiwanie w kolejce kilkunastu osób. W pomieszczeniu tym powinny znajdować się ławki lub inne urządzenia umożliwiające oczekiwanie osobom starszym i niedołężnym. 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczania na żądanie gotówki do kasy w UG Lubenia . 10) Zapewnienie doradztwa finansowego i kapitałowego polegającego w szczególności na: a) przekazywaniu wolnych środków na oprocentowane lokaty terminowe, b) pozyskiwanie kredytów preferencyjnych bezpośrednio w siedzibie banku, c) bieżącym informowaniu o aktualnej ofercie produktowej banku, d) pomocy w doborze odpowiednich produktów i usług bankowych w celu optymalizacji wykorzystania i zagospodarowania środków finansowych jednostek, e) reagowaniu na bieżące potrzeby Zamawiającego, f) możliwości uzyskania na wniosek Zamawiającego gwarancji bankowej. 11) Zamawiajmy zastrzega sobie, że : a) przyjmowanie wpłat na rachunki podstawowe będzie się odbywało bez dodatkowych opłat b) wysokość opłaty za realizację zleceń płatniczych składanych za pośrednictwem drogi elektronicznej i w formie papierowej na rachunki prowadzone w innych bankach nie będzie wyższa niż 0,50zł za przelew, a wysokość opłaty za realizację zleceń płatniczych składanych za pośrednictwem drogi elektronicznej i w formie papierowej w sieci banku Zamawiającego bez pobierania opłaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubenia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach