Gmina Łęczyca ogłasza przetarg
- Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Konopnickiej 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (024) 3882117 , fax. (024) 3883765
- Data zamieszczenia: 2009-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęczyca
ul. Konopnickiej 14 14
99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
tel. (024) 3882117, fax. (024) 3883765
REGON: 61101576700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Łęczyca i jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2009 - 2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Obsługa bankowa budżetu Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy. Na dzień ogłoszenia procedury przetargowej obejmuje 10 rachunków bankowych oraz dodatkowo szacunkowo 12 rachunków w trakcie trwania umowy Urzędu Gminy w Łęczycy: 1) rachunek bieżący bud - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnić wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Posiadać będzie na czas obowiązywania umowy placówkę (Oddział, Punkt Obsługi Bankowej) na terenie miasta Łęczycy umożliwiający kompleksową obsługę budżetu Gminy i jej jednostek organizacyjnych 3. Zapewni dostarczanie wyciągów bankowych wraz z dowodami wpłaty i wypłaty w terminie nie przekraczającym 2 dni robocze od daty operacji 4. Wykonawca posiadać będzie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zezwolenie lub opinia na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z ustawą Prawo bankowe. 4. Dokument ubezpieczenie potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5. Oświadczą, że na czas obowiązywania umowy prowadzić będą placówkę na terenie miasta Łęczycy (Oddział, Punkt Obsługi Bankowej) umożliwiający kompleksową obsługę budżetu Gminy i jej jednostek organizacyjnych 6. Oświadczą, że będą dostarczać wyciągi bankowe wraz z dowodami wpłaty i wypłaty w terminie nie przekraczającym 2 dni robocze od daty operacji 7. Projekt umowy uwzględniający wymagania określone w SIWZ i w ofercie przetargowej..
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugleczyca.bip.cc
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu gminy Miasto Radomsko
Dodano: 2016-07-22 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sulejów, w tym jednostek budżetowych Gminy
Dodano: 2016-07-22 - Przedmiotem zamówienia jest: Bankowa obsługa Funduszu Pracy oraz funduszy pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku oraz Filii w Przedborzu, zapewniająca prowadzenie rachunków bankowych - bieżącego oraz pomocniczych z wykorzystaniem bankowości elektronicznej - w okresie od 01.05.2016r. do 30.04.2020r..
Dodano: 2016-03-22 - Wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Bełchatowskiego
Dodano: 2016-02-08 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Radomszczańskiego w okresie od 01.05.2016r do 30.04.2020r
Dodano: 2016-02-04 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Uniejów oraz jednostek organizacyjnych Gminy
Dodano: 2016-01-12 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Ujazd oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-11-03 - Wybór banku do wykonywania bankowej obsługi budżetu Powiatu Tomaszowskiego oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-10-21 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Łęczyca, jednostek organizacyjnych Gminy, samorządowych instytucji kultury w latach 2015 - 2018
Dodano: 2015-05-05 - Wykonywanie bankowej obsługi budżetu powiatu wieruszowskiego, jednostek organizacyjnych powiatu oraz Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieruszowie i Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wieruszowie
Dodano: 2015-02-12