Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu gminy Łapanów oraz jednostek organizacyjnych działających w formie jednostek budżetowych i instytucji kultury.

Gmina Łapanów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-740 Łapanów, Łapanów 34
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6134057, 6853901, 6853501 , fax. 014 6853900
  • Data zamieszczenia: 2014-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łapanów
    Łapanów 34 34
    32-740 Łapanów, woj. małopolskie
    tel. 014 6134057, 6853901, 6853501, fax. 014 6853900
    REGON: 00054552100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapanow.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu gminy Łapanów oraz jednostek organizacyjnych działających w formie jednostek budżetowych i instytucji kultury.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa bankowa budżetu gminy Łapanów oraz jednostek organizacyjnych działających w formie jednostek budżetowych i instytucji kultury. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Obsługę bankową prowadzoną dla: a) budżetu Gminy Łapanów b) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, c) Instytucji Kultury: Centrum Kultury i Gminna Biblioteka Publiczna d) Gminnego Zakładu Komunalnego e) jednostek oświatowych: szkoły podstawowe, zespoły szkół, Gimnazjum, ZEASP i PP, Publiczne Przedszkole, szkoła muzyczna. W/w. obsługa obejmuje prowadzenie rachunków podstawowych jak i rachunków pomocniczych, jednostek wymienionych w pkt. 1. 2. Udzielenie kredytu krótkoterminowego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu ewidencjonowanego w rachunku bieżącym budżetu Gminy na podstawie kwoty określonej w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy. W ramach obsługi bankowej Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Otwarcia i prowadzenia rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych (aktualnie jest 24 rachunki). 2. Przyjmowania wpłat gotówkowych własnych aktualnie około 70.000,00 zł w miesiącu. 3. Dokonywania wypłat, możliwość codziennego pobierania gotówki (aktualnie około 180.000,00 zł w miesiącu). 4. Dokonywania przelewów wewnętrznych i do innych banków (aktualnie około 1500 szt. przelewów w miesiącu) w wersji elektronicznej. 5. Wydawania blankietów czekowych (aktualnie około 10 szt. w miesiącu). 6. Wydawania zaświadczeń, opinii bankowych na wniosek zamawiającego i obsługiwanych jednostek budżetowych. 7. Zapewnienie użytkowania systemu bankowości elektronicznej. 8. W przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych w formie papierowej bez opłat. 9. Dokonywania wypłat świadczeń społecznych, zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych, zaliczek alimentacyjnych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej (aktualnie około 240 wypłat w miesiącu). 10. Udzielenie kredytu krótkoterminowego - Wykonawca udzieli kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na podstawie kwoty określonej w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy (obecnie limit do 2 mln zł). 11. Oprocentowania środków na rachunkach bankowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków na rachunkach (na dzień 01.12.2014r.)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach