Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Jawor na lata 2012-2015

Gmina Jawor ogłasza przetarg

  • Adres: 59-400 Jawor, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8702021
  • Data zamieszczenia: 2011-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jawor
    ul. Rynek 1 1
    59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8702021
    REGON: 39064739200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jawor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Jawor na lata 2012-2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: Wykonanie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Gminy Jawor na lata 2012-2015 dla niżej wymienionych jednostek wchodzących w skład struktury organizacyjnej Gminy Jawor: 1) Urząd Miejski w Jaworze 2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaworze, 3) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Jaworze, 4) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Jaworze, 5) Szkoła Podstawowa Nr 5 w Jaworze, 6) Gimnazjum Nr 1 w Jaworze, 7) Gimnazjum Nr 2 w Jaworze, 8) Przedszkole Publiczne Nr 2 w Jaworze, 9) Przedszkole Publiczne Nr 4 w Jaworze, 10) Przedszkole Publiczne Nr 8 w Jaworze, 11) Przedmiotem jest również obsługa jednostek innych niż wymienione wyżej, których konieczność obsługi wystąpi w okresie trwania umowy, w związku z realizacją zadań przez Gminę Jawor. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu gminy i wyżej wymienionych jednostek, 2) możliwość otwarcia dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb, nie później niż następnego dnia od złożenia wniosku na piśmie, 3) potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 5) dokonywanie wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku (bez konieczności wcześniejszego zamawiania gotówki do 30.000zł), 6) realizacja zleceń płatniczych - przelewów krajowych i zagranicznych przekazywanych w formie elektronicznej oraz papierowej, 7) sporządzanie wyciągów bankowych do wszystkich rachunków za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na danych rachunkach i udostępnianie tych wyciągów w formie papierowej w dniu następnym, z możliwością uzyskania wydruku tych wyciągów, zawierających pełne informacje niezbędne do identyfikacji danych wpłacającego a także rodzaju należności. 8) wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: a) dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową, b) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, c) tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, d) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach, e) składanie poleceń przelewów, w tym poleceń przelewów do ZUS i US, ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, f) uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, g) informacje o odrzucaniu transakcji z podaniem komunikatu o jej przyczynie, h) generowanie (wydruk) wyciągów niewymagających stempla bankowego, i) generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu, j) przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu, k) umożliwienie pełnego zastosowania podpisu elektronicznego zgodnie z systemem pełnomocnictw, l) zapewnienie wsparcia informatycznego, w razie awarii programu, m) wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach bankowych, n) sporządzanie historii rachunków na żądanie jednostek, o) umożliwienie Skarbnikowi i Naczelnikowi Wydziału Księgowości Urzędu dostępu (podglądu) do sald rachunków bankowych jednostek, 9) oprocentowanie środków na rachunkach jednostek ustalane jest w oparciu o WIBOR 1M, 10) naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia miesiąca. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego, poprzez ujęcie stosownej informacji na wyciągach bankowych, 11) zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wyżej wymienionych rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący budżetu gminy, 12) wyznaczenie jednego doradcy klienta - dla Urzędu Miejskiego i innych jednostek (doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Banku), 13) udzielanie Gminie na jej wniosek kredytu w rachunku bieżącym do wysokości określonej w uchwale Rady Miejskiej za dany rok budżetowy, 14) zapewnienie możliwości lokowania wolnych środków znajdujących się na rachunku bieżącym budżetu Gminy i innych wskazanych przez Zamawiającego rachunkach w formie lokat terminowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość lokowania wolnych środków w innych bankach, 15) bank nie będzie pobierał prowizji ani opłat z tytułu: - otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych, - likwidacji rachunków, - wydawania zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach, - potwierdzenie salda na rachunkach bankowych, - sporządzania wyciągów bankowych, - realizacji wszystkich poleceń przelewów na rachunki bankowe w banku oferenta, - realizacji przelewów dokonanych przez Zamawiającego wewnątrz banku pomiędzy rachunkami Gminy i jej jednostkami organizacyjnymi, - wpłat gotówkowych własnych, - od wypłat gotówkowych ze wszystkich rachunków Zamawiającego, - otwarcia rachunku lokat terminowych, - wydawania opinii i historii rachunków bankowych, - zainstalowania oraz korzystania z elektronicznej obsługi bankowej, - potwierdzenia otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, - czynności wykonywanych przez doradcę klienta, - przewalutowania kwot wpływających na rachunek Gminy w walutach obcych, - od kwoty udzielanego kredytu, - wydania blankietu czekowego/dowodu wypłaty z banku, - zmian w kartach wzorów podpisów. 2. Część II: Wypłata świadczeń rodzinnych na stanowisku kasowym banku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków na rachunkach
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.jawor.dolnyslask.pl/ oraz http://www.jawor.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach