Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Gruta oraz jednostek organizacyjnych Gminy Gruta w latach 2019-2022

Gmina Gruta ogłasza przetarg

  • Adres: 86-330 Gruta, Gruta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 683 121 , fax. 564 683 188
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gruta
    Gruta 244
    86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 683 121, fax. 564 683 188
    REGON: 53429100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gruta.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Gruta oraz jednostek organizacyjnych Gminy Gruta w latach 2019-2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Gruta oraz jednostek organizacyjnych Gminy Gruta w terminie 01.01.2019 r. do 31.12.2022 r. Szczegółowy zakres usługi: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych (stosownie do potrzeb) budżetu Gminy Gruta, z uwzględnieniem rachunków Vat (otwarcia i prowadzenia dedykowanych rachunków do rozliczeń podatku od towarów i usług VAT). 2) otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i rachunków pomocniczych (stosownie do potrzeb) dla gminnych jednostek organizacyjnych, oraz innych jednostek organizacyjnych, które mogą zostać powołane przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, 3) realizację poleceń przelewu, 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 5) dokonywanie wypłat gotówkowych, a) z rachunków własnych w punkcie obsługi kasowej bez ustalonego limitu, b) w punkcie obsługi kasowej lub przelew środków na konta indywidualne bez względy na rodzaj świadczeń pomocy wypłacanych przez GOPS w Grucie, 6) potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy, 7) kredyt w rachunku bieżącym Gminy Gruta do wysokości 2.000.000,00 zł, z możliwością jego zwiększenia zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Gruta zatwierdzającą budżet w danym roku świadczenia usługi. 8) lokaty jednodniowe (nocne), weekendowe, a powrót ich powinien nastąpić w następnym dniu roboczym do godziny 8:00, 9) usługę typu home-banking w każdej jednostce organizacyjnej gminy umożliwiającą dokonywanie przelewów w systemie rozliczeń elixir, sorbnet oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku (rachunków pomocniczych) z możliwością wydruku szczegółowych operacji na rachunku bankowym, 10) dokonywanie zestawienia operacji bankowych na rachunkach na zakończenie dnia i udostępnienie tego zestawienia na żądanie w formie papierowej i na bieżąco w formie elektronicznej wyciągu bankowego jednostce w dniu następnym do godz. 12:00, 11) oświadczenie potwierdzające prowadzenie od dnia 01 stycznia 2019 r., punktu obsługi kasowej w miejscowości Gruta, (zapewnienie płynnej obsługi kasowej petentów Urzędu Gminy w Grucie, a punkt kasowy winien być czynny w godzinach pracy Urzędu, tj. od godz. 8:00 do godz. 15:00), 12) auto wypłata (cena jednostkowa od kwoty wypłaty), 13) wydanie tokena (cena jednostkowa za szt.), 14) wydawanie zaświadczeń i opinii o prowadzonych rachunkach bankowych, 15) usługa płatności masowych, 16) załączniki do wyciągów: codzienne wydawanie załączników, potwierdzeń do operacji na poszczególnych rachunkach. 2. Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia wymaganych warunków obsługi: a) prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roboczego roku, b) zainstalowanie w siedzibie Urzędu i wyznaczonych jednostkach organizacyjnych Gminy Gruta w terminie do 21 grudnia 2018 r wraz z przeszkoleniem pracowników, programu do internetowej obsługi klienta, c) prowadzenie punktu obsługi klienta w miejscowości Gruta od dnia 01 stycznia 2019 r., d) Gmina oraz pozostałe jednostki organizacyjne nie ponosi innych prowizji ani opłat poza wymienionymi w ofercie przetargowej. 3. Na podstawie analizy danych z przeprowadzonych operacjach bankowych, Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy: 1) ilość rachunków bieżących (podstawowych) budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy - 13, 2) ilość rachunków pomocniczych - 22 3) ilość przelewów do obcego banku realizowany w formie elektronicznej - 20.000 /rocznie, 4) ilość przelewów w ramach banku wykonawcy realizowany w formie elektronicznej- 3.000 /rocznie, 5) kwota wypłat gotówkowych około 360 000,00 zł /rocznie, ilość wypłat gotówkowych - 90 /rocznie, 6) wysokość kredytu w rachunku bieżącym – do 2.000.000 zł w każdym roku z możliwością zmiany kwoty na podstawie Uchwały Budżetowej w danym roku - budżet gminy wraz ze zmianami na dzień 13 czerwca 2018 rok po stronie dochodów i przychodów został zaplanowany w kwocie dochody: 31.409.388,62 zł, przychody kwocie: 4.564.794,28 zł a po stronie wydatków w kwocie 35.355.388,62 zł i rozchodów w kwocie 618.794,28 zł. Uwaga: Powyższe dane są danymi szacunkowymi opracowanymi zgodnie z najlepszą wiedzą zamawiającego. Faktyczna ilość oraz wartość operacji mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust.l ustawy Prawo bankowe lub inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert: 1) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia/grupa kapitałowa - załącznik nr 5 do SIWZ UWAGA: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający zgodnie z obowiązującą literą prawa składa załącznik nr 7. OŚWIADCZENIE RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). w przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO, oświadczenia Wykonawca nie składa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach