Przetargi.pl
OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY DREZDENKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY DREZDENKO

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66530 Drezdenko, ul. Warszawska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Warszawska 1
    66530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
    REGON: 00053000575110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drezdenko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY DREZDENKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY DREZDENKO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY DREZDENKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY DREZDENKO 1. Rodzaj zamówienia: Usługa 2. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Drezdenko oraz jednostek organizacyjnych (istniejących w dniu podpisania umowy oraz tworzonych, przejmowanych lub przekształcanych w czasie trwania umowy) w okresie od 01.06.2018 r. do dnia 31.05.2021 r. (w przypadku zawarcia umowy po 01.06.2018 r. zamówienia będzie realizowane od dnia podpisania umowy). 3. Zakres przedmiotowy zamówienia dla Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jednostek organizacyjnych Gminy obejmuje: a. Otwarcie i prowadzenie rachunków – podstawowych i pomocniczych rachunków funduszy specjalnych i celowych ( w tym rachunków związanych z rozliczeniem środków otrzymanych z funduszy krajowych lub UE) rachunku sum depozytowych, b. Oprocentowanie środków - znajdujących się na wszystkich rachunkach Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, c. Realizacja wypłat gotówkowych – wypłaty na rzecz osób fizycznych wskazanych przez posiadacza rachunku w zleceniach wypłaty w systemie bankowości elektronicznej, d. Realizacja poleceń przelewów – wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku) w czasie rzeczywistym bez opłat, e. Realizacja wszystkich poleceń przelewów do innych banków w systemie typu: ELIXIR, f. Realizacja poleceń przelewów we wszystkie dni robocze, g. Lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych, h. Świadczenie usługi wyzerowania – wskazanych rachunków jednostek budżetowych Gminy polegającej na przekazaniu w dniu 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki od środków na rachunkach bankowych) na wskazany rachunek Gminy, usługa wyzerowania zostanie wskazana w umowie rachunku bankowego, którego usługa ta będzie dotyczyć, i. Potwierdzenie stanu sald – na wszystkich rachunkach wyciągami bankowymi, j. Opinie bankowe – wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku, wydruki obrotów kont bankowych oraz innych opinii i zaświadczeń, bez opłat, k. Zapewnienie w Gminie Systemu Identyfikacji Płatności Masowych bez dodatkowych prowizji i opłat (Informatyczny System Masowych Płatności) umożliwiającego ich jednoznaczną identyfikację i automatyczne elektroniczne księgowanie na indywidualnych kontach rozrachunkowych wpłacających w systemach księgowych wskazanych przez zamawiającego. Informatyczny System Płatności Masowych dotyczy następujących rodzajów wpłat z tytułu: - gospodarowania odpadami komunalnymi; - podatku od nieruchomości; - podatku rolnego; - podatku leśnego; rozpoznawalnych po identyfikatorze konta bankowego oraz identyfikatorze wpłaty i polega na: • przeprowadzeniu rozliczeń pieniężnych z tytułu zrealizowanych dyspozycji płatniczych na rachunkach wirtualnych zamawiającego (wpłat gotówkowych, poleceń przelewu, w tym dokonywanych przy użyciu systemu bankowości elektronicznej, wpłat otrzymywanych z urzędów pocztowych lub innych banków); • uznaniu rachunku bieżącego kwotami przetworzonymi płatności masowych w tym samym dniu roboczym, w którym przetwarzane (wpłacone) były płatności masowe; • generowaniu i przekazywaniu informacji o masowych płatnościach dokonywanych na rzecz zamawiającego (plik wyjściowy) za pomocą bankowości elektronicznej; plik wyjściowy powinien być udostępniany najpóźniej w następnym dniu roboczym banku do godziny 8 rano następującym po dniu przetwarzania płatności masowych; • przekazywaniu pełnych informacji w pliku wyjściowym dla zamawiającego o źródle płatności, rodzaju płatności, dacie obciążenia rachunku w innym banku (pod warunkiem korzystania z systemu eliksir i możliwości przekazania takich informacji z banku dłużnika do banku zamawiającego) oraz reklamacjach i dokonanych zwrotach; l. W ramach systemu bankowości elektronicznej ( internetowej ) posiadacz rachunku będzie miał zapewniony system elektroniczny obsługi rachunków bankowych oraz jego serwisowanie dotyczy to również jednostek organizacyjnych. System elektroniczny obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa Teleinformatycznego. System musi umożliwić w szczególności : -aktywację i całodobowe korzystanie z systemu bankowości elektronicznej bez opłat; -uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach zamawiającego ; - tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych; - przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, przy czym w okresie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość przeszukiwania on-line zbiorów danych z całego okresu objętego obsługą bankową oraz prowadzić w tym okresie archiwum; - składanie poleceń przelewu, w tym poleceń przelewu zagranicznego ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków w tym kredytowych; -weryfikację danych kontrahenta na rzecz którego dokonywane są płatności w systemie bankowości elektronicznej przez zamawiającego z numerem jego rachunku; - składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich usuwania, przeglądania, - modyfikowania przed wysłaniem do wykonawcy; - dostęp upoważnionym pracownikom do sald rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych poprzez system; - informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone); -zapewnienie w instalowanym systemie bankowości elektronicznej wymogów związanych z bezpieczeństwem pracy, tj: jednoznacznej identyfikacji użytkowników w procesie logowania się do systemu, dodatkowego uwierzytelnienia użytkownika i sprawdzenia jego uprawnień przy korzystaniu z usług aktywnych, szyfrowania transmisji danych, automatycznej blokady konta użytkownika po 3 próbach dostępu z błędnie podanym hasłem z możliwością odblokowania konta poprzez autoryzowany kontakt telefoniczny zablokowanego użytkownika ze specjalistą wsparcia systemu bankowości internetowej (zamawiający nie wyraża zgody na odblokowanie konta użytkownika poprzez wysyłanie nowego hasła dostępu wiadomością sms), tworzenia rejestru czynności użytkowników; - otwieranie kolejnych rachunków bankowych będzie następowało w terminie nie dłuższym niż do 2 dni roboczych od dnia złożenia przez zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego; składanie wniosków o otwarcie nowych rachunków bankowych odbywać się będzie za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej; dodanie nowego użytkownika bankowości elektronicznej odbywać się będzie za pośrednictwem wniosku wypełnionego i wysłanego za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej – bez dodatkowych opłat : -możliwość złożenia w oddziale Banku przelewu w formie dyspozycji pisemnej w sytuacji, gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznego – bez dodatkowych opłat, niezależnie od ilości przelewów , 4. Zastrzeżenia : a. zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych, jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie, b. zastrzega się, aby wszystkie jednostki organizacyjne Gminy miały takie samo prawo do zawarcia umów na wykonanie obsługi bankowej ,na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, w przypadku łączenia , przekształcania bądź utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Gminy Wykonawca podpisze z nim umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich samych zasadach i warunkach, jak zostały określone w przedmiotowym postępowaniu, c. z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Gminy zostaną zawarte odrębne umowy obsługi bankowej na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Wykonawcą, d. za otwarcie rachunków bankowych nie będą pobierane opłaty, e. za wyciągi bankowe nie będą pobierane opłat. f. zamawiający wymaga, aby Bank stosował warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do jednostek organizacyjnych Gminy, które posiadają lub otworzą rachunki w banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia przetargu, g. zamawiający wymaga, aby Bank posiadał w Drezdenku siedzibę, oddział, czynny w dni robocze w godzinach co najmniej od 8.00 do 16.00. 5. Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Drezdenko i jej jednostek żadnych innych opłat niż określone w SIWZ i ofercie Wykonawcy. 6. Zamówieniem niniejszym (warunkami wykonania zamówienia) winny być objęte następujące jednostki organizacyjne Gminy Drezdenko i należy wyliczyć ryczałt miesięczny dla każdej jednostki (wymienione w p.pkt. a – e) oddzielnie: a. Gmina Drezdenko : - Urząd Miejski b. Ośrodek Pomocy Społecznej przy ul .Marszałkowskiej w Drezdenku, c. Środowiskowy Dom Samopomocy przy ul .Marszałkowskiej w Drezdenku , d. Hala Sportowo-Rehabilitacyjna przy ul. Konopnickiej 4 w Drezdenku, e. Miejsko-Gminny Zespół Oświaty przy ul. Ogrodowa 1 w Drezdenku - Centrum Usług Wspólnych , który obsługuje jednostki : - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Janusza Korczaka przy ul. Szkolnej 11 w Drezdenku , - Szkoła Podstawowa nr 2 im. Józefa Nojiego przy placu Wolności 8 w Drezdenku, - Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Sienkiewicza przy ul.Portowej 1 w Drezdenku, - Publiczne Przedszkole przy ul. Kopernika 16 w Drezdenku, - Szkoła Podstawowa w Goszczanowie, Goszczanowo 19, - Szkoła Podstawowa w Niegosławiu, Niegosław 69, - Szkoła Podstawowa w Trzebiczu przy ul. Szkolnej w Trzebiczu, - Szkoła Podstawowa w Drawinach, Drawiny 62, - Szkoła Podstawowa w Gościmiu, Gościm 141, - Szkoła Podstawowa w Gościmiu, Grotów 88, - Szkoła Podstawowa w Rąpinie, Rąpin 54, -Szkoła Podstawowa w Starych Bielicach, Stare Bielice 13. 7. Zamawiający podaje następujące prognozowane i szacunkowe dane oraz informacje pomocne przy sporządzaniu oferty : • dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się przewidywaną ilość rachunków podstawowych ( bieżących ) i pomocniczych – 50 przez cały okres trwania umowy, • przewidywana ilość przelewów do innych banków – 3.336 średniomiesięcznie, • przewidywania ilość wyciągów bankowych – 480 średniomiesięcznie, • ilość jednostek korzystających z systemu bankowości elektronicznej – 16 jednostek przez cały okres trwania umowy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, jeżeli ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r Prawo bankowe (tj. Dz.U z 2012r,poz.1376 z późn. zm.) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem lub przedstawi inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych wydany przez właściwy organ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty A. oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, B. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, C. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich – załącznik nr 3 do SIWZ, D. pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie. E. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach