Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Powiatu Słubickiego

Powiat Słubicki ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Słubice, Piłsudskiego 20
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Słubicki
    Piłsudskiego 20
    69-100 Słubice, woj. lubuskie
    REGON: 210967366
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatslubicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Powiatu Słubickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Słubickiego i niżej wymienionych jednostek organizacyjnych:1) Powiat Słubicki - Starostwo Powiatowe w Słubicach2) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słubicach3) Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach4) Zarząd Dróg Powiatowych w Słubicach5) Centrum Usług Wspólnych Powiatu Słubickiego 6) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Słubicach7) Zespół Szkół Licealnych im. Zbigniewa Herberta w Słubicach8) Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Ośnie Lubuskim9) Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Słubicach10) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Słubicach11) Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza „Nasza Chata” w Słubicach12) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Słubicach13) Dzienny Dom ”Senior+” w Słubicachprzy czym Zamawiający przewiduje w okresie realizacji zamówienia możliwość utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Powiatu Słubickiego a tym samym zwiększenia ilości tych jednostek (dla których realizowany będzie zakres przedmiotu zamówienia) o maksymalnie dwie jednostki organizacyjne. W przypadku utworzenia nowej jednostki organizacyjnej Powiatu Słubickiego wybrany wykonawca będzie realizował zakres zamówienia także dla tej nowej jednostki.2. Zakres zamówienia dla każdej jednostki obejmuje:a) otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, przy czym zamawiający wymaga spełniania następujących warunków:- możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych również w walutach obcych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, na warunkach zadeklarowanych w ofercie,- możliwość obrotu walutowego między rachunkami jak również za pośrednictwem poleceń przelewu,- potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych,- oprocentowanie środków PLN na rachunkach, liczone jako stawka WIBID 1M, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca, tj. w ostatnim dniu kalendarzowym,- prawo do lokowania przez zamawiającego nadwyżki środków pieniężnych w innych bankach,- oprocentowanie rachunków walutowych wg stawek obowiązujących w banku wykonawcy dla tych rachunków,- sporządzanie wyciągów bankowych wraz z papierowym wtórnikiem na koniec dnia, w którym nastąpił obrót na rachunku, przy czym wyciągi bankowe z rachunków podstawowych wykonawca dostarczać będzie do siedziby zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych w terminie do 2 dni roboczych - po każdym dniu, w którym nastąpił obrót na rachunku (w przypadku braku oddziału banku w Słubicach),b) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych (przy czym te wpłaty i wypłaty realizowane będą w formie otwartej),c) realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach:- przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym,- przelewy złożone w formie papierowej do godziny 15:00 powinny być realizowane w tym samym dniu,- możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych,d) wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla co najmniej 84 stanowisk, w tym:- zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej,- przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank,- serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 12 godzin,- w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat,- przeszkolenie osób wskazanych przez zamawiającego, w zależności od zgłoszonych potrzeb, ww. system bankowości elektronicznej powinien zapewniać co najmniej:- dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym,- dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym,- możliwość dokonywania przelewów bankowych,- generowanie (wydruk) wyciągów bankowych wraz załącznikami,- pełną informację o dacie i godzinie operacji,- przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu,- umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym,- wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania,- system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami,- system w wersji „on-line"),e) wydawanie książeczek (blankietów) czekowych,f) wydawanie kart płatniczych do rachunku bieżącego oraz generowanie (wydruk) transakcji z karty płatniczej,g) zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek Powiatu Słubickiego - Starostwa Powiatowego w Słubicach,h) przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych na rachunek Powiatu Słubickiego - Starostwa Powiatowego w Słubicach, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie,i) wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunkuZgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Zamawiający wskazuje, że minimalna/gwarantowana wielość świadczenia stron w zakresie obsługi bankowej wyniesie min. 50 % wartości określonych w pkt 1 tabeli w kolumnie „Przewidywana liczba w okresie realizacji zamówienia” Formularza oferty stanowionego załącznik Nr 1 do SWZ.3. Ponadto w odniesieniu do Powiatu Słubickiego - Starostwa Powiatowego w Słubicach zamówienie obejmuje dodatkowo możliwość udzielenia w rachunku bieżącym, w każdym roku budżetowym, kredytu krótkoterminowego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w każdym roku w uchwale budżetowej przez Radę Powiatu – jednak nieprzekraczającej kwoty 3 mln PLN. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym muszą być spełnione następujące wymagania zamawiającego:- zabezpieczeniem kredytu będzie tylko weksel wystawiony przez zamawiającego,- koszty obsługi kredytu stanowić będą odsetki od wykorzystanego kredytu,- kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu 3 dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej,- wysokość oprocentowania kredytu będzie naliczana wg stopy WIBOR 1M + marża, gdzie WIBOR należy przyjąć z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który ustanowione jest oprocentowanie,- odsetki naliczanie i pobierane będą miesięcznie, kwota odsetek płatna w ostatnim dniu miesiąca od kwoty wykorzystanego kredytu - niedopuszczalne jest pobieranie odsetek w pierwszym dniu kolejnego miesiąca,- bank przygotuje projekty umów na obsługę bankową oraz na kredyt krótkoterminowy zgodnie z założeniami określonymi w niniejszej SWZ oraz danymi zawartymi w ofercie.- nie dopuszcza się prowizji od udzielonego kredytu.4. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego winien posiadać oddział w Słubicach, bądź - w innym przypadku - zapewnić codziennie dostarczanie dokumentów i gotówki z poszczególnych jednostek do banku i z banku do tych jednostek.5. Z poszczególnymi jednostkami zostaną zawarte odrębne umowy obsługi bankowej -na warunkach określonych w SWZ, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym wykonawcą, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki.6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, złożył w terminie do 3 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania (bez wezwania zamawiającego) projekt umowy, który będzie uwzględniał wszystkie warunki określone w SWZ - do treści umowy muszą być wprowadzone zapisy dot. obowiązków stron, w szczególności warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia jak i inne postanowienia określone w rozdz. XVI SWZ. Zamawiający nie będzie związany z przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy i zastrzega sobie prawo negocjacji szczegółowych zapisów projektu umowy w celu naniesienia niezbędnych poprawek. Poprawki mogą dotyczyć w szczególności warunków umowy, które nie zostały ściśle określone w specyfikacji warunków zamówienia, przy czym ewentualne zmiany treści projektu umowy nie spowodują sprzeczności z zapisami specyfikacji warunków zamówienia.7. Informacje o sytuacji finansowej Powiatu Słubickiego opublikowane są w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Słubickiego pod adresem www.bip.powiatslubicki.pl w zakładce „Budżet Powiatu” (zawierającej m. in. Budżet Powiatu, sprawozdania budżetowe).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej lub inny odpowiedni dokument, uprawniający do rozpoczęcia działalności bankowej zgodnie z obowiązującym prawem .3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach