Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Czerwonak oraz podległych jednostek organizacyjnych w latach 2012÷2015

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana 39
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6544204 , fax. 61 8120270
  • Data zamieszczenia: 2011-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39 39
    62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6544204, fax. 61 8120270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Czerwonak oraz podległych jednostek organizacyjnych w latach 2012÷2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie rachunków bankowych: a) Urzędu Gminy w Czerwonaku, b) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czerwonaku, c) Centrum Kultury Fizycznej AKWEN w Czerwonaku, d) Samorządowej Administracji Placówek Oświaty w Czerwonaku, e) Gminnego Przedszkola nr 1 w Koziegłowach, f) Gminnego Przedszkola nr 2 w Koziegłowach, g) Gminnego Przedszkola w Owińskach, h) Gminnego Przedszkola w Czerwonaku, i) Szkoły Podstawowej im. Józefa Wybickiego w Czerwonaku, j) Szkoły Podstawowej im. Józefa Wybickiego w Owińskach, k) Szkoły Podstawowej im. J.H. Andersena w Bolechowie, l) Szkoły Podstawowej im. Augusta Cieszkowskiego w Kicinie, m) Szkoły Podstawowej im. Stefana Roweckiego Grota w Koziegłowach, n) Gimnazjum im. Jana Pawła II w Czerwonaku, o) Gimnazjum w Bolechowie, p) Gimnazjum w Koziegłowach. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie następujących czynności: 1) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych, w tym rachunków związanego z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy krajowych oraz Unii Europejskiej, 2) realizację poleceń przelewu, 3) przyjmowanie wpłat gotówkowych, w tym w punkcie obsługi o którym mowa w pkt.4.19, 4) dokonywanie wypłat gotówkowych w tym w punkcie obsługi o którym mowa w pkt.4.19, 5) sporządzanie wyciągów bankowych po dokonaniu operacji na każdym rachunku w każdy dzień za pomocą systemu bankowości elektronicznej , 6) przelewanie kwot w ramach banku obsługującego gminę i jednostki organizacyjne, 7) przelewanie kwot do innych banków, 8) realizacja przelewów realizowanych za pośrednictwem bankowości elektronicznej w godzinach pracy Zamawiającego, w tym samym dniu, 9) udzielenia poręczeń i pełnomocnictw, 10) wydawaniu blankietów czeków gotówkowych, 11) wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń, 12) przechowywanie depozytów, 13) umożliwianie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi wglądu w saldo rachunku jednostek podległych Gminie, 14) przeglądanie historii rachunku, 15) dostęp do bieżących informacji o obrotach na rachunku bankowym, stanie realizacji zleceń, 16) w ostatnim dniu roboczym każdego roku świadczenie usług bankowych odbywać się będzie co najmniej do godziny 13.00, 17) oprocentowanie środków na rachunku bieżącym bankowym: oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych oparte ma być na stawce WIBID dla 1 - miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego okres obrachunkowy. W okresie trwania umowy oprocentowanie na rachunku w PLN nie będzie niższe niż 0,2%, Odsetki na wszystkich rachunkach będą kapitalizowane w okresach miesięcznych, 18) świadczenie usług bankowości elektronicznej - zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej: a) instalacja, udostępnienie, aktualizacja i wdrożenie w siedzibie Zamawiającego i jednostkach organizacyjnych pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz przeszkolenie pracowników z tego zakresu, przy czym okres wdrożenia systemu we wszystkich jednostkach nastąpi do 31 grudnia 2011 r. System bankowości elektronicznej będzie realizowany na 38 stanowiskach. Uwaga: transport kurierski informacji na zewnętrznych nośnikach (CD, itp.) nie jest w rozumieniu Zamawiającego elementem drogi elektronicznej ani też sieci informatycznej. System elektronicznej obsługi rachunków musi umożliwiać komunikację z bankiem bezpośrednio z komputera, na którym jest zainstalowany. Łączność z bankiem powinna następować na zasadzie bezpośredniej komunikacji, tj. komputer użytkownika - serwer bankowy. Program powinien umożliwiać pracę drogą elektroniczną, tj. przygotowywanie przelewów, wydruki operacji na rachunkach bankowych, podgląd aktualnych zmian na rachunkach bankowych. Wyżej wymieniony system ma być aktywny z dniem 01.01.2012 r. W tym również terminie wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia pracowników zamawiającego w zakresie obsługi wdrożonego sytemu, 19) utworzenie i prowadzenie punktu obsługi w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy przy ulicy Źródlanej 39, 62-004 Czerwonak (parter budynku). Prowadzenie placówki odbywać się będzie zgodnie z następującymi standardami: a) kasa będzie czynna przez co najmniej 5 dni w tygodniu, w godzinach pracy Urzędu; b) kasa przyjmować będzie wpłaty gotówkowe bez ograniczeń kwotowych ani godzinowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami). Zamawiający informuje, iż w siedzibie Urzędu znajduje się odpowiednie pomieszczenie (pow. 23,26 m2), w którym Wykonawca - zgodnie z obowiązującymi przepisami - może uruchomić punkt obsługi. Pomieszczenie zostanie Wykonawcy przekazane odpłatnie na podstawie odrębnej umowy. Wykonawca prowadzący punkt obsługi będzie mógł realizować w tym punkcie inne czynności bankowe wynikające ze świadczonych przez bank usług. Wykonawca nie będzie pobierał opłat za wpłaty i wypłaty gotówkowe oraz przelewy na rachunki Zamawiającego od osób i instytucji dokonujących tych czynności w punkcie obsługi. 5. Po zakończeniu okresu trwania umowy na obsługę bankową, rachunki bankowe Zamawiającego będą funkcjonowały przez okres do 3 miesięcy wraz z systemem bankowości elektronicznej. Salda na rachunkach będą podlegały codziennie automatycznemu przelaniu na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Za ten okres bank nie będzie pobierał żadnych opłat. Po upływie tego okresu Bank jest zobowiązany do zamknięcia wszystkich rachunków bankowych. 6. Zamawiający zastrzega sobie, że: 1) wyżej przyjęte wartości zostały ustalone dla potrzeb przygotowania oferty i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania zamówienia, 2) w trakcie realizacji zamówienia liczba rachunków, innych czynności bankowych, usług i produktów będzie zależała od określonych potrzeb Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 (słownie: dziesięć_tysięcy_00/100) złotych 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. VII O. Poznań nr rachunku: 24 1090 1737 0000 0001 0792 9837 na przelewie należy umieścić informację Wadium - bankowa obsługa budżetu Gminy Czerwonak, 2) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, w terminie do dnia 30.11.2011 r. do godziny 11:00, 3) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium, 4) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6 ppkt 2 SIWZ. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane. 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czerwonak.pl/public
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach