Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej ogłasza przetarg
- Adres: 00-926 Warszawa, Wspólna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
- Data zamieszczenia: 2020-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Wspólna 2/4
00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
REGON: 14031558300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/fundusze-regiony/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Obsługa badawcza procesu przygotowania i oceny działań komunikacyjnych Funduszy Europejskich 2020/2021” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego pn.: „Obsługa badawcza procesu przygotowania i oceny działań komunikacyjnych Funduszy Europejskich 2020/2021”. 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy (wzór umowny stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) stanowił on będzie załącznik do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79315000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.15 Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ; 2. oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 3. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; 5. Metodologię zawierającą: a. w zakresie badań jakościowych wczesnych form reklamowych: propozycje 2 scenariuszy: 1 scenariusz FGI i 1 scenariusz IDI badania spotów w grupie przedsiębiorców; b. w zakresie badań ilościowych uczestników wybranych wydarzeń promocyjnych Funduszy Europejskich: a) Opis sposobu losowania jednostek startowych; b) Opis procedury kontroli badania terenowego; c) Propozycja kwestionariusza badania uczestników wydarzeń; d) Propozycja sposobu analiz pozwalających na uzyskanie wiarygodnych i rzetelnych wniosków, w tym uzasadnienie ich przydatności w kontekście badania. c. W zakresie badania eye-tracking: propozycja 1 scenariusza z zadaniami dla przedsiębiorcy (bez doświadczenia w korzystaniu z FE), którego celem będzie przebadanie szablonu strony www.funduszeeuropejskie.gov.pl
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzeniem badań ilościowych metodą CATI i FGI
Dodano: 2024-03-07 - Terenowa realizacja badania „Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze budownictwa” (badanie sektorowe)
Dodano: 2024-02-08 - Stworzenie makiet wyszukiwarki oraz kluczowych widoków dla portalu https://kwalifikacje.gov.pl” - Zamówienie podobne
Dodano: 2024-01-09 - badanie jakościowe „Relacyjność młodych”
Dodano: 2023-09-26 - badanie jakościowe „Relacyjność młodych”
Dodano: 2023-08-21 - Usługi koordynatora terenowego badań ilościowych projekcie pn. „Tożsamość narodowa w procesie edukacji szkolnej
Dodano: 2022-12-23 - Opracowanie i przeprowadzenie badania społecznego w zakresie aspektów marketingowo-logistycznej obsługi dawców oraz przygotowanie raportu końcowego z tego badania
Dodano: 2022-09-21 - Badanie ilościowe w zakresie wypracowania skutecznych sposobów docierania do osób biernych zawodowo przez Publiczne Służby Zatrudnienia (PSZ)
Dodano: 2022-09-01 - Przeprowadzenie badania jakościowego (wywiady grupowe FGI) dotyczącego doświadczeń matek powracających na rynek pracy po przerwie związanej z wychowywaniem dzieci.
Dodano: 2022-08-17 - „Terenowa realizacja badania „Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze cyberbezpieczeństwa (Badania sektorowe)”
Dodano: 2022-07-18