Przetargi.pl
Objęcie opieką serwisową zintegrowanego systemu informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-913 Kraków, os. Na Skarpie 66
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6441956 , fax. (012) 6444756
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
    os. Na Skarpie 66 66
    31-913 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6441956, fax. (012) 6444756
    REGON: 00063016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Objęcie opieką serwisową zintegrowanego systemu informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest objęcie opieką serwisową Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A., dla Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, wraz z oprogramowaniem bazodanowym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w specyfikacji. Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w przypadku wprowadzania nowych funkcji oprogramowania w tym zakresie. Zakres usług świadczonych w ramach umowy: 1.Nadzór nad prawidłową eksploatacją oprogramowania aplikacyjnego i bieżąca pomoc w jego obsłudze. Wykonawca musi być uprawniony do dystrybucji oprogramowania InfoMedica oraz do świadczenia usług informatycznych objętych przedmiotem zamówienia (instalacji, wdrażania, serwisowania oprogramowania InfoMedica i szkolenia użytkowników tego oprogramowania) na podstawie certyfikatów uzyskanych przez pracowników Wykonawcy. 2.Instalacja nowych wersji oprogramowania. 3.Dostosowywanie bazy do potrzeb oprogramowania. 4.Pomoc w zapewnieniu ciągłości pracy serwera baz danych. 5.Pomoc w obsłudze serwera, na którym zainstalowanie jest oprogramowanie. 6.Bieżące optymalizowanie konfiguracji serwera baz danych. 7.Zapewnienie pomocy w odzyskiwaniu i naprawie systemu w razie awarii serwera baz danych. Oprogramowanie objęte opieką serwisową: 1.moduł Finansowo-Księgowy,platforma Oracle,wersja dla 7 nazwanych użytkowników; 2.moduł Koszty,platforma Oracle,wersja dla 3 nazwanych użytkowników; 3.moduł Rejestr Sprzedaży,platforma Oracle,wersja dla 1 nazwanego użytkownika; 4.moduł Kasa,platforma Oracle,wersja dla 1 nazwanego użytkownika; 5.moduł Gospodarka Materiałowa,platforma Oracle,wersja dla 2 nazwanych użytkowników 6.moduł Środki Trwałe,platforma Oracle,wersja dla 1 nazwanego użytkownika; 7.moduł Ruch Chorych,platforma Oracle,wersja otwarta; 8.moduł Apteka Szpitalna, platforma Oracle,wersja dla 5 nazwanych użytkowników 9.moduł Apteczka Oddziałowa,platforma Oracle,wersja dla 17 nazwanych użytkowników 10.moduł miniInfoMedica, platforma Oracle,wersja dla 20 nazwanych użytkowników 11.baza danych Oracle Standard Edition One. Wykonawca musi być uprawniony do dystrybucji oprogramowania InfoMedica oraz do świadczenia usług informatycznych objętych przedmiotem zamówienia (instalacji, wdrażania, serwisowania oprogramowania InfoMedica i szkolenia użytkowników tego oprogramowania) na podstawie certyfikatów uzyskanych przez pracowników Wykonawcy. W ramach opieki serwisowej Wykonawca zapewnia: 1.instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji oprogramowania 2.pomoc w usunięciu awarii oprogramowania powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych 3.weryfikacja integralności baz danych 4.bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania, uwzględniające potrzeby Zamawiającego 5.pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach 6.doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego 7.prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania 8.w ramach obsługi telefonicznej (hot-line) i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza oprogramowania. Obsługa telefoniczna ma na celu pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników oprogramowania; 9.przeszkolenie pracowników zamawiającego w przypadku wprowadzania nowych funkcji oprogramowania InfoMedica. Opieka serwisowa może być świadczona zdalnie za pomocą łączy lub w siedzibie Zamawiającego. Świadczenie opieki serwisowej odbywać się będzie w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia jednej wizyty serwisowej w siedzibie Zamawiającego w każdym miesiącu obowiązywania umowy w godz. 8.00 do 14.00 w uzgodnionym terminie z Zamawiającym, potwierdzonej protokołem wykonanych prac. Czas reakcji serwisu na pisemne zgłoszenie wynosi maksymalnie 24 godziny Wizyty serwisowe wymagające interwencji w siedzibie Zamawiającego odbywać się będą w ciągu maksymalnie 48 godzin od momentu pisemnego potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zeromski-szpital.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach