Przetargi.pl
Numer sprawy: 1/program funkcjonalno-użytkowy/16, Nazwa zadania: Usługa opracowania programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa, remont i wyposażenie budynku nr 2 w celu przystosowania obiektu do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą oraz podniesienia poziomu usług medycznych opieki geriatrycznej i długoterminowej

Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-235 Torzym, ul. Wojska Polskiego 52
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3416300 , fax. 68 341 30 40
  • Data zamieszczenia: 2016-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 52 52
    66-235 Torzym, woj. lubuskie
    tel. 68 3416300, fax. 68 341 30 40
    REGON: 08046718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltorzym.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szpital Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Numer sprawy: 1/program funkcjonalno-użytkowy/16, Nazwa zadania: Usługa opracowania programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa, remont i wyposażenie budynku nr 2 w celu przystosowania obiektu do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą oraz podniesienia poziomu usług medycznych opieki geriatrycznej i długoterminowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania programu funkcjonalno- użytkowego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa, remont i wyposażenie budynku nr 2 w celu przystosowania przedmiotowego obiektu do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą oraz podniesienia poziomu usług medycznych opieki geriatrycznej i długoterminowej. Budynek objęty inwestycją położony jest w miejscowości Torzym, obręb Torzym, na działce nr 69/14, na której zlokalizowane są również drogi dojazdowe, zatoki parkingowe, skwery i tereny zielone, mała architektura oraz budynek nr 1. Wjazd na nieruchomość odbywa się przez działkę nr 69/4 (zjazd z ulicy Biernackiego). Działka nr 69/14 jest uzbrojona w energię elektryczną, gaz, wodę oraz kanalizację. Działka nr 69/14 oraz przedmiotowy budynek nie są wpisane do rejestru zabytków oraz nie podlegają ochronie na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, teren działki nie znajduje się w strefie wpływów eksploatacji górniczej. Dane obiektu: 1. Ilość kondygnacji: 3 nadziemne, 1 podziemna, 2. Powierzchnia użytkowa: 2223,60 + 8,7 = 2232,30 m2, 3. Powierzchnia zabudowy: 742,1 + 25,7 = 767,80 m2, 4. Kubatura: 9880 + 263 = 10143 m3, 5. Sposób użytkowania: oddział pulmonologii, odział gruźlicy i chorób płuc, 6. Fundamenty: żelbetowe, izolacja pionowa i pozioma, 7. Ściany zewnętrzne: warstwowe murowane z cegły kratówki i żelbetu, izolowane termicznie płytami z wełny mineralnej gr. 10 cm, 8. Ściany nośne wewnętrzne: z cegły kratówki na zaprawie cementowo-wapiennej, 9. Ściany działowe: w systemie szkieletowym, płyty kartonowo-gipsowe na stelażu metalowym , wewnątrz ścian płyty wełny mineralnej, 10. Stropy i wieńce: żelbetowe w części typu WPS oraz wylewane na mokro żelbetowe, 11. Podciągi i słupy: żelbetowe, 12. Nadproża okienne i drzwiowe: prefabrykowane typu L-19, stalowe, 13. Balkony: żelbetowe, 14. Dach: konstrukcja drewniana, kryta dachówką ceramiczną karpiówką (krycie w łuskę), 15. Schody wewnętrzne: żelbetowe wylewane na mokro, wyłożone płytkami gres, 16. Tynki i okładziny: tynki zewnętrzne i wewnętrzne w piwnicy i na parterze cementowo-wapienne, pozostałe gipsowe, w pomieszczeniach sanitarnych płytki ceramiczne, 17. Podłogi i posadzki: wykładziny, płytki typu gres, płytki PCV, 18. Stolarka okienna: PCV, okna dachowe typu Velux, 19. Stolarka drzwiowa: PCV, 20. Sufity podwieszone: płyty kartonowo-gipsowe na ruszcie metalowym, 21. Rynny i rury spustowe: z blachy tytanowo-cynkowej, 22. Kominy: części kominów wystające ponad dach z cegły klinkierowej na zaprawie cementowej, 23. Budynek wyposażony jest w dźwig (udźwig 1600 kg) oraz platformę schodową, 24. Instalacje: wodociągowa, kanalizacyjna, c. o. gazowa, elektryczna, oświetleniowa, radiowa, telefoniczna, wentylacja mechaniczna i grawitacyjna. Docelowo w przedmiotowym budynku ma się znajdować Zakład Opieki Leczniczej oraz oddział geriatrii, w związku z czym konieczne jest przystosowanie w/w obiektu do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą oraz podniesienie jego standardu, poprzez wykonanie niezbędnego zakresu robót budowlanych (np. wykonanie dodatkowych sanitariatów w salach chorych, instalacja gazów medycznych -tlenowa, system przyzywowy, remont pomieszczeń, wymiana stolarki otworowej, spełnienie wymogów ochrony przeciwożarowej, remont tarasów i balkonów, likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych -wewnątrz obiektu - szczegółowy zakres robót niezbędnych do wykonania określi opracowujący program funkcjonalno-użytkowy). Planuje się utworzenie Zakładu Opieki Leczniczej z liczbą łóżek minimum 35 oraz Oddziału Geriatrii z minimalną liczba 30 łóżek w tym część komercyjna o podwyższonym standardzie z liczbą około 10 łóżek. Program funkcjonalno-użytkowy należy opracować zgodnie z art. 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r.(Dz. U. Nr 202 poz.2072 ze zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Opracowany dokument powinien być sporządzony z uwzględnieniem danych zawartych w Zakresie dostosowania pomieszczeń Zakładu Opieki Leczniczej i Oddziału Geriatrii planowanych do wykonania w budynku nr 2 (działka nr 69/14) w Lubuskim Szpitalu Specjalistycznym Pulmonologiczno-Kardiologicznym w Torzymiu Spółka z o. o. do wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012r., poz. 739), stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Ponadto Program funkcjonalno-użytkowy powinien uwzględniać wszelkie inne wymagania, w tym budowlane, sanitarne oraz inne (uwzględniając specyfikę działalności Zamawiającego), konieczne celem prawidłowej realizacji zadania na etapie projektowania oraz wykonania robót budowlanych. Zamawiający wymaga by Program funkcjonalno-użytkowy określał szacunkową wartość zamówienia, którego przedmiotem będzie wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych. Program funkcjonalno-użytkowy powinien obejmować opis zadania budowlanego, w którym podaje się przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne. Opracowany Program funkcjonalno-użytkowy musi być kompletny w zakresie wytycznych do dalszego projektowania, na podstawie którego Zamawiający będzie mógł przeprowadzić postępowanie przetargowe w celu wyłonienia Wykonawcy prac projektowych i budowlanych. Część graficzna programu funkcjonalno-użytkowego winna zawierać w szczególności inwentaryzację budynku (Zamawiający informuje, iż dysponuje projektem budowlanym, opracowanym we wrześniu 2001 roku, nazwy opracowań: projekt architektoniczno-budowlany, konstrukcja, instalacje elektryczne wewnętrzne, instalacja c. o. i wentylacja mechaniczna, instalacja wod. - kan. oraz projektem budowlanym zamiennym, opracowanym w sierpniu 2006 r., w skład którego wchodzą: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany. Powyższe opracowania Zamawiający posiada w wersji papierowej) i koncepcję wykorzystania pomieszczeń wraz z planowanymi urządzeniami i wyposażeniem, zgodnie z ich funkcjami. Przyjęte rozwiązania programu funkcjonalno-użytkowego muszą uwzględniać potrzeby Zamawiającego i odpowiadać wiedzy technicznej, obowiązującym Polskim Normom i przepisom techniczno-budowlanym, a w szczególności muszą być zgodne z przepisami: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, b) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, c) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Opracowany program funkcjonalno-użytkowy winien być zaopiniowany przez właściwych rzeczoznawców (m. in. do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, ds. sanitarno-higienicznych), których akceptacja jest wymagana dla wykonania dalszych prac budowlanych uwzględnionych w Programie funkcjonalno-użytkowym. Program funkcjonalno-użytkowy winien być opracowany i dostarczony do Zamawiającego w wersji papierowej w 4 egzemplarzach oraz w 3 egzemplarzach na nośniku CD. Osoby opracowujące program winny posiadać odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie. Wykonawca odpowiada za wady opracowanej dokumentacji. Ujawnione wady Wykonawca zobowiązany jest usunąć w terminie określonym przez Zamawiającego. Poprawki winny być naniesione w każdym egzemplarzu dokumentacji oraz na nośnikach CD. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania odpowiedzi na pytania, które wpłyną po ogłoszeniu przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej i kosztorysowej, udzielania wyjaśnień i porad Zamawiającemu, w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy. Wykonawcom ubiegającym się o zamówienie, Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej (w terminie ustalonym przez Zamawiającego w obecności jego przedstawiciela Zamawiającego)celem szczegółowego zapoznania się przed złożeniem oferty, z aktualnym stanem technicznym budynku objętego zamówieniem. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru zlecanej usługi, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltorzym.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach