Gmina Dopiewo ogłasza przetarg
- Adres: 62-070 Dopiewo, ul. Leśna 1c
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 061 8148092
- Data zamieszczenia: 2013-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
ul. Leśna 1c 1c
62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
tel. 0618148331 w 34, fax. 061 8148092
REGON: 63125873800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nr sprawy ROA.271.5.2013 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. 2. Gmina Dopiewo - Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu niżej wymienionych jednostek: Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Skórzewie Zespół Szkolno-Przedszkolny w Więckowicach Gimnazjum w Skórzewie Szkoła Podstawowa im. Astrid Lindgren w Dąbrowie Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Konarzewie Przedszkole Publiczne w Skórzewie Przedszkole Publiczne w Konarzewie Przedszkole Publiczne w Zakrzewie Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Św. Marcina a Bp. Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej Zespół Szkolno-Przedszkolny im. J. Brzechwy Gmina Dopiewo oraz wyżej wymienione jednostki organizacyjne, będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązujące umowy kompleksowe zostaną wypowiedziane i zawarte nowe umowy sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - oświetlenie uliczne: Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.04.2013 r. do 31.12.2014 r. wynosi 741 923,00 kWh. (w okresie od 01.04.2013 r. do 31.12.2013 r. - 317 967,00 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - 423 956,00 kWh. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 6.1.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - pozostałe obiekty: Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.04.2013 r. do 31.12.2014 r. wynosi: 997 688,61 kWh (w okresie od 01.04.2013 r. do 31.12.2013 r. - 393 671,40 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - 604 017,21 kWh. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 6.2.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz pierwszy za wyjątkiem dwóch punktów, gdzie zmiana sprzedawcy odbywa się po raz kolejny ( sprzedawcą jest Tauron GZE Sp. z o.o.). Zamawiający nie posiada rozdzielonych umów kompleksowych za wyjątkiem dwóch punktów. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowe) oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 6.1.2 i 6.2.2). Wspólny Słownik zamówień CPV 09000000-3 - produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09300000-2 - energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa Termin realizacji : Do obiektów opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ nie wcześniej niż od dnia 01.04.2013r. do 31.12.2014r. Do obiektów opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ nie wcześniej niż od dnia 01.04.2013r. do 31. 12.2014r. Z przyczyn formalno-prawnych Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania zamówienia do 31.12.2014r. Jednak nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umowy, na podstawie której dotychczas Zamawiający kupował energię elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dopiewo.nowoczesnagmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-07-27 - Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie jak również zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Ujście oraz jednostek organizacyjnych Gminy Ujście w okresie 01.01.2017r. - 31.12.2019r.
Dodano: 2016-06-21 - Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie jak również zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa oleju napędowego i opałowego dla LZD Siemianice
Dodano: 2016-03-10 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Osieczna
Dodano: 2016-02-29 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę paliw płynnych dla środków transportu znajdujących się w ewidencji Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Poznaniu
Dodano: 2016-01-05 - Dostawa energii elektrycznej na lata 2016-2017
Dodano: 2015-12-17 - Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków, obiektów Gminy Grodziec i jej Jednostek Organizacyjnych
Dodano: 2015-12-15 - Zakup detaliczny paliw płynnych, olejów silnikowych i przekładniowych dla pojazdów Wielkopolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego sp. z o. o.
Dodano: 2015-12-03