Przetargi.pl
Nr sprawy 161/12. Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 200 000 EURO na usługę serwisu pogwarancyjnego mammografu lorad selenia o numerze seryjnym 28411072525 wraz ze stacją lekarską SVDX-400 o numerze seryjnym 29811071338 dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 93-513 Łódź, ul. Pabianicka 62
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6895910, 6895912 , fax. 042 6895911
  • Data zamieszczenia: 2012-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika
    ul. Pabianicka 62 62
    93-513 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6895910, 6895912, fax. 042 6895911
    REGON: 00029540300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nr sprawy 161/12. Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 200 000 EURO na usługę serwisu pogwarancyjnego mammografu lorad selenia o numerze seryjnym 28411072525 wraz ze stacją lekarską SVDX-400 o numerze seryjnym 29811071338 dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu pogwarancyjnego mammografu lorad selenia o numerze seryjnym 28411072525 wraz ze stacją lekarską SVDX-400 o numerze seryjnym 29811071338 Przedmiot zamówienia stanowi serwis trzyletni mammografu Lorad SELENIA wraz ze stacją opisową zgodnie z zaleceniami producenta, w tym 1 przegląd/rok - łącznie 3 przeglądy. Wg następującej specyfikacji: 1. Przeglądy okresowe: ? Regularne przeglądy okresowe - interwał i zakres przeglądów według wymagań producenta, terminy przeglądów uzgodnione z Zamawiającym; ? Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego; ? Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego; ? Kontrola występowania usterek zewnętrznych; ? Sprawdzenie, pomiary i korekta fizycznych parametrów ekspozycji; ? Sprawdzenie i korekta geometrii wiązki promieniowania; ? Sprawdzenie i korekta systemu kompresji piersi; ? Sprawdzenie i korekta systemu automatycznej kontroli ekspozycji AEC; ? Kontrola jakości obrazów; ? Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła; ? Inspekcji zużycia części; ? Smarowanie ruchomych części mechanicznych; ? Konserwacji oprogramowania systemowego i aplikacyjnego; ? Sprawdzenie i ocena funkcjonalności aparatu i jego gotowości do pracy; ? Przygotowanie szczegółowego protokołu z przeglądu zawierającego wyniki pomiarów w odniesieniu do obowiązujących norm; ? Wystawienie Certyfikatu sprawności 2. Zdalna diagnostyka i wsparcie aplikacyjne 3. Naprawy: ? Interwencje na wezwanie Zamawiającego w ciągu 48 godzin w dni robocze; ? Praca inżyniera w miejscu lokalizacji aparatu wraz z dojazdem; ? Diagnozowanie błędów; ? Usuwanie usterek oraz naprawa szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części; ? Kontrola funkcjonalności aparatu po przeprowadzonej naprawie; ? Sporządzenie raportu serwisowego/karty pracy z wykonanych czynności po naprawie 4. Modyfikacje i uaktualnienia: ? Wykonywanie wymaganych przez producenta aktualizacji oprogramowania systemowego; ? Wykonywanie wymaganych przez producenta modyfikacji aparatu w celu zwiększenia efektywności i bezpieczeństwa pracy aparatu 5. Części zamienne: ? Dostawa części specjalnych, tj. lampy rtg i cyfrowego detektora promieniowania w celu zastąpienia tych, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatne do dalszej eksploatacji. W przypadku wymiany istotnych elementów aparatu, Zamawiający wymaga wykonania testów akceptacyjnych w zakresie testów specjalistycznych (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 18.02.2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznych - rozdz. 1 par. 9 pkt. 7); ? Dostawa części zamiennych w ramach kontraktu w celu zastąpienia części wadliwych lub części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu (np. uciskadła); ? Dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów; ? Dostawa materiałów do przeprowadzenia modyfikacji; ? Z przekazania części zużytych lub uszkodzonych stanowiących własność Zamawiającego, wymontowanych z aparatu, sporządzona zostanie odpowiednia notatka w raporcie serwisowym, czynności związane z utylizacją i recyklingiem zużytych części zostaną przeprowadzone przez wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na jego koszt. 6. Czas pracy serwisu: ? Prace serwisowe prowadzone będą w godzinach od 8:30 do 17:30 ? Prace serwisowe prowadzone będą od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504212004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PeKaO S.A. V Oddział/Łódź 78 1240 1545 1111 0000 1166 9960 do dnia składania ofert z zaznaczeniem: Wadium na usługę serwisu pogwarancyjnego mammografu lorad selenia o numerze seryjnym 28411072525 wraz ze stacją lekarską SVDX-400 o numerze seryjnym 29811071338 - Nr sprawy 161/12. 3. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do dnia i godziny składania oferty. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1. 6. Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach