Przetargi.pl
Wykonywanie przeglądów technicznych i usług serwisowych tomografu komputerowego Brightspeed Elite Select 16, strzykawki automatycznej Nemoto DualShot Alpha i stacji opisowej AW znajdujących się w Poddębickim Centrum Zdrowia Sp. z o. o.o. w Poddębicach

"Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 828 82 50 , fax. 43 828 82 55
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 16 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 828 82 50, fax. 43 828 82 55
    REGON: 10107597100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie przeglądów technicznych i usług serwisowych tomografu komputerowego Brightspeed Elite Select 16, strzykawki automatycznej Nemoto DualShot Alpha i stacji opisowej AW znajdujących się w Poddębickim Centrum Zdrowia Sp. z o. o.o. w Poddębicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów technicznych i usług serwisowych tomografu komputerowego Brightspeed Elite Select 16, strzykawki automatycznej Nemoto DualShot Alpha i stacji opisowej AW znajdujących się w Poddębickim Centrum Zdrowia Sp. z o. o.o. w Poddębicach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje okresowe przeglądy techniczne, konserwację i naprawy urządzeń polegające na utrzymaniu urządzeń w ciągłym ruchu w zakresie ustalonym dokumentacją techniczno- ruchową, instrukcją konserwacji i obsługi opracowaną przez producenta urządzeń. 3. Wykaz sprzętu objętego, przeglądami, konserwacją i naprawami oraz ilość przeglądów określa Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do: a) odpłatnego wykonania 8 przeglądów technicznych tomografu komputerowego Brightspeed Elite Select 16, po 1 co kwartał. W ramach przeglądu wykonywane będą czynności obsługowe i kontrolne przewidziane w instrukcji serwisowej. b) odpłatnego wykonania 2 przeglądów technicznych strzykawki automatycznej Nemoto DualShot Alpha, po 1 co roku. W ramach przeglądu wykonywane będą czynności obsługowe i kontrolne przewidziane w instrukcji serwisowej. c) odpłatnego wykonania 2 przeglądów technicznych stacji opisowej AW, po 1 co roku. W ramach przeglądu wykonywane będą czynności obsługowe i kontrolne przewidziane w instrukcji serwisowej. d) bezpłatnego wykonywania napraw awaryjnych urządzeń. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa Specyfikacja sprzętu oraz zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i napraw - Załącznik Nr 9 do SIWZ. 6. Wykonawca w ramach umowy dokonuje niezbędnych kalibracji urządzenia. 7. Przeglądy techniczne urządzeń dokonywane będą zgodnie z harmonogramem, który będzie dostarczony Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. 8. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta, obowiązującymi normami, instrukcjami oraz odpowiednimi przepisami z zachowaniem przepisów BHP i p-poż. Wszelkie interwencje serwisowe Wykonawca odnotuje w paszporcie urządzenia. 9. Po dokonaniu przeglądu i konserwacji lub naprawy urządzenia Wykonawca wyda Zamawiającemu kartę pracy z wykonanych czynności, w której odnotowane będą wszystkie informacje dotyczące stanu urządzenia. Wykonawca dokona również stosownego wpisu do paszportu urządzenia. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za świadczone na podstawie niniejszej umowy usługi oraz udziela 3 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy liczonej od dnia naprawy/ przeglądu. 11. W przypadku wadliwego wykonania usługi przez Wykonawcę Zamawiający ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 7 dni od daty wystąpienia wady. 12. Wykonawca jest zobowiązany do załatwienia reklamacji w terminie 7 dni od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. 13. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za szkody powstałe w urządzeniach Zamawiającego, wynikłe z realizacji przedmiotu umowy, do wysokości poniesionej szkody. 14. Awarie wynikłe w okresie między przeglądami zostaną usunięte przez Wykonawcę bezpłatnie. Czas reakcji serwisu do 4 godzin od powiadomienia w godzinach 8-17 w dni robocze, przy czym Wykonawca podejmie interwencje przy urządzeniu nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia usterki w dni robocze od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 15. Naprawa powinna zostać zakończona bez zbędnej zwłoki, maksymalnie w ciągu 24 godzin w dni robocze od poniedziałku do piątku, a w przypadku konieczności zamówienia niezbędnych podzespołów lub części w ciągu 3 dni roboczych. 16. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić w ramach kwoty ryczałtu do 30 roboczogodzin (w ciągu roku) świadczenia usług serwisowych przez inżynierów w siedzibie Zamawiającego. Dojazd do siedziby Zamawiającego wliczony jest w cenę miesięcznego ryczałtu. 17. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić nielimitowane konsultacje telefoniczne (call- serwis) każdego dnia w godzinach 8-20. 18. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia części zamiennych potrzebnych do realizacji przedmiotu umowy. Podzespoły i części zamienne użyte do napraw, konserwacji itd. powinny posiadać odpowiednie atesty i dopuszczenia do stosowania. Części i podzespoły, które wymagają wymiany muszą być nowe i przeznaczone do danego typu urządzenia. Konieczność zakupu podzespołów i części zamiennych do urządzeń Wykonawca będzie zgłaszał pisemnie Zamawiającemu wraz ze wstępną kalkulacją kosztów, przed ich zakupem Wykonawca musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. 19. W przypadku dokonywania napraw lub wymiany kluczowych części np. lampy RTG lub generatora Wykonawca zobowiązuje się wykonać na własny koszt i przekazać Zamawiającemu testy akceptacyjne przeprowadzone zgodnie z obowiązującym prawem. 20. Przeglądy okresowe powinny być wykonywane w siedzibie Zamawiającego, w oparciu o harmonogram przedstawiony przez Wykonawcę po podpisaniu umowy. W przypadku konieczności przeprowadzenia przeglądu technicznego urządzenia lub jego naprawy w siedzibie Wykonawcy, jest on zobowiązany w ramach usługi do zabrania i ponownego dostarczenia (na własny koszt) urządzenia do siedziby Zamawiającego w ramach ryczałtu. 21. Osoba wykonująca przegląd okresowy, konserwację lub naprawę musi posiadać odpowiednie zezwolenia, kwalifikacje, licencje i inne dokumenty uprawniające do wykonania czynności przeglądu urządzenia objętego przedmiotem zamówienia. 22. W przypadku stwierdzenia, iż aparat lub urządzenie musi być wyłączone z eksploatacji, Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia na nim odpowiedniej informacji. Jeżeli urządzenie musi być wyłączone z eksploatacji w sposób trwały (nie podlega naprawie), Wykonawca zobowiązany jest wystawić orzeczenie techniczne stanowiące dla Zamawiającego podstawę kasacji środka trwałego. 23. Remonty kapitalne urządzeń, ekspertyzy, będą wykonywane na podstawie indywidualnych zleceń, po uzgodnieniu zakresu prac oraz ceny. 24. Wykonawca zobowiązuje się legitymować certyfikatem ISO w zakresie normy EN 13485 przez cały okres obowiązywania umowy. 25. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Specyfikacja sprzętu oraz zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i napraw - Załącznik Nr 9 do SIWZ. 26. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 27. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504212004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzozpcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach