Przetargi.pl
NOWOCZESNE METODY WYKAŃCZANIA WNĘTRZ W BUDOWNICTWIE

Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Sienkiewicza 22
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4471388 , fax. 077 4187788
  • Data zamieszczenia: 2012-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
    ul. Sienkiewicza 22 22
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 077 4471388, fax. 077 4187788
    REGON: 53159595300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.kluczbork.ibip.pl, http://www.pupklb.one.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NOWOCZESNE METODY WYKAŃCZANIA WNĘTRZ W BUDOWNICTWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie szkoleń grupowych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kluczborku pn :NOWOCZESNE METODY WYKAŃCZANIA WNĘTRZ W BUDOWNICTWIE Celem szkolenia jest przygotowanie osób bezrobotnych do zdobycia umiejętności z zakresu nowoczesnych metod wykańczania wnętrz. 1. Ilość osób: W szkoleniu weźmie udział : 20 osób . Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych niepełnosprawnych lub ubogich ( w rozumieniu ustawy o pomocy społecznej) ze szczególnym uwzględnieniem osób długotrwale bezrobotnych, powyżej 50 roku życia, do 25 roku życia, osób z niskimi kwalifikacjami. 2. Miejsce szkolenia i ilość godzin: Ilość godzin : teoria - 40 h , praktyka - 200 h , Łącznie - 240 godzin szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia. a) szkolenie powinno trwać nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące co najmniej 45 minut oraz przerwę liczącą średnio do 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana elastycznie), , b) nie przewiduje się łączenia przerw pomiędzy zajęciami celem skrócenia zajęć w danym dniu, c) uczestników szkolenia można dzielić na mniejsze grupy, d) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do zaplecza socjalnego (zapewnienie uczestnikom szkolenia kawy, herbaty, wody mineralnej, naczyń), a podczas zajęć praktycznych wykonawca zapewni napoje oraz ciepły posiłek, e) harmonogram szkolenia musi zostać przedstawiony najpóźniej w dniu podpisania umowy z rozpisaniem na poszczególne dni i godziny zegarowe w danym dniu, f) harmonogram szkolenia nie może zawierać godzin przeznaczonych na rozpoczęcie szkolenia, zakończenie szkolenia oraz na egzamin wewnętrzny, 3. W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia uczestnikom kursu stanowisk pracy wyposażonych w niezbędne akcesoria konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych, b) ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, c) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego ( koszt egzaminu wewnętrznego wliczony w koszt kursu) d) zorganizowanie badań lekarskich (koszt badań lekarskich wliczony w koszt kursu) e) wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, które uczestnik szkolenia otrzyma po ukończeniu szkolenia. 4. Zaświadczenie musi zawierać: a) numer z rejestru; b) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość; c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie; d) formę i nazwę szkolenia; e) okres trwania szkolenia; f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; h) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. i) logo UE, PO KL i informację, że projekt był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 5. Termin realizacji. Szkolenie ma być zrealizowane w terminie: rozpoczęcie sierpień 2012r. - zakończenie październik 2012r. -zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie 6. Miejsce szkolenia. -Teoria - Kluczbork, -praktyka - Kluczbork, 7. Program szkolenia. Wymagany minimalny program szkolenia Zajęcia teoretyczne: 1) Ogólne wiadomości o budownictwie 2) BHP i ochrona przeciwpożarowa w robotach budowlanych 3) Rusztowania 4) Proste roboty malarskie 5) Materiały i sprzęt do robót malarskich i tapeciarskich 6) przygotowanie podłoża do malowania i tapetowania 7) Techniki malarskie 8) Malowania różnymi technikami malarskimi 9) Tapetowanie 10) Materiały i sprzęt do tynkowania 11) Przygotowanie podłoża pod tynk 12) Tynkowanie 13) Materiały i sprzęt stosowane do wykonywania posadzek 14) Wykonywanie posadzek z deszczułek, desek oraz paneli 15) Układanie posadzek z płytek ceramicznych 16) Układanie posadzek z tworzyw sztucznych 17) Układanie okładzin ściennych z tworzyw drzewnych i sztucznych 18) Układanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych 19) Materiały i sprzęt do mocowania płyt gipsowo - kartonowych 20) Montaż płyt gipsowo-kartonowych 21) Instalacje elektryczne 22) Rysunek zawodowy 23) Kosztorysowanie. Zajęcia praktyczne: 24) Wykonywanie posadzek 25) Wykonywanie okładzin ściennych 26) Tynkowanie 27) Malowanie i tapetowanie 28) Roboty elektryczne. 8. Wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych: a) skrypt dla każdego uczestnika szkolenia, zawierający najważniejsze informacje omawiane na szkoleniu, b) rzutnik multimedialny, c) ekran, d) komputer dla każdego uczestnika szkolenia wraz z oprogramowaniem do kosztorysowania e) narzędzia specjalistyczne niezbędne do zrealizowania zadań określonych w programie szkolenia w części praktycznej, f) ubranie robocze dla każdego uczestnika szkolenia wraz z obuwiem, g) materiały biurowe dla każdego uczestnika szkolenia (teczka na materiały szkoleniowe, długopis, zeszyt), h) 20 szt. podręczników zgodnych z tematyką szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wykształcenie i doświadczenie kadry dydaktycznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.kluczbork.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach