Przetargi.pl
Nowoczesna E-Administracja w Gminie Pilica

Urząd Miasta i Gminy w Pilicy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-436 Pilica, ul. Żarnowiecka 46a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6735104 , fax. 032 6736081
  • Data zamieszczenia: 2010-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Pilicy
    ul. Żarnowiecka 46a 46a
    42-436 Pilica, woj. śląskie
    tel. 032 6735104, fax. 032 6736081
    REGON: 00054326100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nowoczesna E-Administracja w Gminie Pilica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Nowoczesna E-administracja w Gminie Pilica - modernizacja serwerowni, dostawa, instalacja, konfiguracja oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego, uruchomienie i utrzymanie strony e-Urzędu wraz z pracami programistycznymi, wdrożeniowymi i instalacyjnymi dla Urzędu Miasta i Gminy Pilica. Zamówienie obejmuje: 1.1 Dostosowanie pomieszczenia znajdującego się w budynku Urzędu do funkcji serwerowni poprzez dostawę i montaż klimatyzacji, systemu detekcji i gaszenia pożaru, elementów zabezpieczeń fizycznych, szafy rackowej, zasilacza awaryjnego.(zał nr 2, 2a, 2b, 3); 1.2 Dostawa, instalacja oraz konfiguracja urządzeń teleinformatycznych do Urzędu (zał. nr. 3), obejmująca: - Zestawy komputerowe, serwery, skaner, urządzenie wielofunkcyjne, router, switch wraz z systemami operacyjnymi dla serwerów i komputerów, systemami zarządzania bazami danych, oprogramowaniem antywirusowym oraz oprogramowaniem biurowym, - czytniki kart elektronicznych i karty elektroniczne będące nośnikami podpisu elektronicznego, 1.3 Zakup licencji i wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (instalacja i konfiguracja) dla 26 użytkowników - pracowników Urzędu i integracja z E-urzędem ((Elektroniczną Skrzynką Podawczą) oraz Biuletynem Informacji Publicznej.(zał nr 1); 1.4 Zakup licencji i wdrożenie oprogramowania użytkowego (instalacja i konfiguracja) wspomagającego pracę Urzędu (zał nr1): - Oprogramowanie antywirusowe (zał nr 6), - Oprogramowanie do Wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych zał nr 1), - Oprogramowanie do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków, - Oprogramowanie do prowadzenie ewidencji podmiotów gospodarczych (zał nr 1), - Oprogramowanie Kadrowe do rejestracji danych osobowych pracowników (zał nr 1), - Oprogramowanie Płacowe do automatycznego sporządzania list płac zatrudnionych pracowników (zał nr 1); - Oprogramowanie Środki Trwałe do obsługi zadań związanych z prowadzeniem ewidencji środków trwałych (zał nr 1); 1.5 Wykonanie i wdrożenie oprogramowania funkcjonalnego umożliwiającego definiowanie i zarządzanie formularzami elektronicznymi publikowanymi w ramach e-Urzędu. 1.6 Uruchomienie i utrzymanie przez okres 5 lat, na serwerach Wykonawcy strony e-Urzędu. 1.7 Opracowanie założeń do Polityki Bezpieczeństwa dla Urzędu (zał nr 5); 1.8 Usługi analizy i modelowania procesów w trakcie wdrożenia Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów; 1.9 Przeprowadzenie szkoleń dla osób pracujących w roli administratorów, liderów i użytkowników w zakresie obsługi wszystkich urządzeń i oprogramowania zgodnie z pełnionymi rolami (zał nr 8); 1.10 Promocja projektu zgodna z rozporządzeniem oraz wytycznymi dla promocji projektów RPO WSL; 2. Gwarancje: Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia udzieli gwarancji i serwisu zgodnie z zał nr.7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena jakości rozwiązania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilica.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach