Przetargi.pl
Nowe przestrzenie zdarzeń – zagospodarowanie posesji przy ul. Wałowej 25 w Tarnowie wraz z wyeksponowaniem zabytkowej półbaszty

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 68 82 400, , fax. 14 68 82 545
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
    Adama Mickiewicza 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 68 82 400, , fax. 14 68 82 545
    REGON: 85166132300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nowe przestrzenie zdarzeń – zagospodarowanie posesji przy ul. Wałowej 25 w Tarnowie wraz z wyeksponowaniem zabytkowej półbaszty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Nowe przestrzenie zdarzeń – zagospodarowanie posesji przy ul. Wałowej 25 w Tarnowie wraz z wyeksponowaniem zabytkowej półbaszty”. UWAGA: Część zadania została wykonana, lecz na skutek odstąpienia od umowy z Wykonawcą, roboty nie zostały do chwili obecnej ukończone. Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja przerwanych prac budowlanych. Na zakres robót do wykonania zamówienia składa się w szczególności: 1. Roboty zewnętrzne izolacyjne, w tym między innymi: 1) rozbiórka nawierzchni chodników wzdłuż ściany północnej i wschodniej budynku na szerokości 3,0 m dla wykonania wykopu, roboty ziemne, 2) uzupełnienie z betonu wodoszczelnego niewykonanych fragmentów ścianki dociskowej zewnętrznej budynku, 3) roboty izolacyjne i iniekcyjne, 4) roboty porządkowe i uzupełniające. 2. Roboty wykończeniowe placu i budynku, w tym między innymi: 1) zabezpieczenie przeciwwilgociowo odsłoniętych konstrukcji ławek oraz fragmentu ścian budynku, 2) wykonanie okładzin elewacyjnych na ścianach budynku, ławek oraz w strefie przyposadzkowej, 3) przebudowa odwodnienia stropodachu wraz z wykonaniem przelewu awaryjnego, wymiana rur spustowych, 4) montaż żaluzji dachowych, ściennych, wentylacji mechanicznej, 5) montaż zadaszenia systemowego nad wejściem, 6) przygotowanie i montaż napisów informacyjnych, 7) montaż małej architektury (ławki, kosze, donice z zielenią), zieleń, 8) montaż oświetlenia placu, montaż wycieraczki systemowej, montaż masztów dla projektorów zewnętrznych, 9) oczyszczenie i poddanie impregnacji nawierzchni placu. 3. Roboty budowlane w budynku, w tym między innymi: 1) posadzki: a) skucie posadzek gresowych, wylewek oraz posadzki gresowej na schodach, b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, c) wykonanie wylewek cementowych, wylewki korygującej, warstwy wyrównującej pod posadzki, d) wykonanie posadzek gresowych; 2) ściany: a) skucie tynków, czyszczenie, osuszanie, odgrzybianie, tynkowanie ścian wewnętrznych, malowanie, b) stabilizacja murów ceglanych, spoinowanie, c) wykonanie ścianki działowej w pomieszczeniach toalety oraz zabudowy kartonowo-gipsowej uskoku ściany konstrukcyjnej klatki schodowej, d) zabudów kartonowo-gipsowych dla zestawów spłuczkowych podtynkowych, e) wykonanie przebudów nadproży dla drzwi w pomieszczeniach na poziomie -1, f) wykonanie okładzin ceramicznych i z betonu architektonicznego; 3) sufity: a) demontaż konstrukcji i sufitów podwieszanych oraz wykonanie nowych (pomieszczeniach nr: -1.03 oraz od - 1.06 do -1.11), b) demontaż zabudowy instalacji wentylacji oraz wykonanie nowej zabudowy w klasie odporności ogniowej, c) szpachlowanie wszystkich sufitów podwieszanych oraz malowanie; 4) roboty montażowe wyposażenia: a) montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, b) demontaż drzwi wewnętrznych aluminiowych i zamontowanie drzwi w klasie EIS wraz z ościeżnicami, c) montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych, d) montaż balustrady schodów wewnętrznych, e) montaż wyposażenia sanitarnego wraz z montażem luster oraz wyposażenia łazienek, f) montaż wycieraczki posadzkowej, g) zabudowanie skrzynki wodomierzowej. 4. Roboty naprawcze dla budynku Wałowa 23: 1) naprawa elewacji wschodniej i północnej docieplonej budynku, 2) naprawa elewacji wschodniej ceglanej budynku, 3) naprawa elewacji północnej budynku; 5. Instalacja wodna i kanalizacyjna. 6. Dostawa i montaż 18 szt. grzejników elektrycznych oraz kurtyny grzewczej. 7. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej. UWAGA: kanały wentylacyjne w holu wejściowym, łazienkach, korytarzu zostały zamontowane w ramach 1 etapu. 8. Instalacja elektryczna: 1) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego, opraw oświetleniowych, kontrolera systemu oświetlenia DALI, 2) dokończenie instalacji odgromowej, 3) montaż szafy okablowania strukturalnego wraz z wyposażeniem pasywnym, 4) montaż urządzeń instalacji oddymiania klatki schodowej, 5) montaż urządzeń instalacji przyzywowej w łazience dla niepełnosprawnych, 6) montaż kamer i rejestratora systemu monitoringu, 7) wykonanie pomiarów odbiorczych (elektrycznych i teletechnicznych). Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA! Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje jedynie niezbędne wyposażenie wskazane w dokumentacji i przedmiarach (w zakres zamówienia nie wchodzi wyposażenie, które zostało wprost wyłączone z zamówienia poprzez odpowiednie zapisy w dokumentacji, a zostanie zamówione w odrębnych postępowaniach przetargowych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto wraz z ofertą, sporządzoną wg załącznika nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza - dotyczy również spółki cywilnej (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo); b) Zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. V SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. VI SIWZ. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: • w sekcji III.3) i sekcji III.7) pkt 2 oraz w sekcji III.4) pkt 1 należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.5.1) Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; • w sekcji III.7) pkt 1 Wykonawcy składają łącznie. 3) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach