Przetargi.pl
Nierytmiczna sprzedaż oleju napędowego , oleju silnikowego , Etyliny Pb-95-Pb-98 dla pojazdów oraz sprzętu mechanicznego , będących własnością Urzędu Gminy w Książu Wielkim

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-210 Książ Wielki, ul. Warszawka 17
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3838002 , fax. 041 3838002
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Warszawka 17 17
    32-210 Książ Wielki, woj. małopolskie
    tel. 041 3838002, fax. 041 3838002
    REGON: 00054322600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.pl/bip/ksiaz+wielki
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nierytmiczna sprzedaż oleju napędowego , oleju silnikowego , Etyliny Pb-95-Pb-98 dla pojazdów oraz sprzętu mechanicznego , będących własnością Urzędu Gminy w Książu Wielkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oleju napędowego oleju silnikowego, etyliny Pb-95 , Pb-98 dla pojazdów i sprzętu mechanicznego używanego przez Urząd Gminy w Książu Wielkim. Tankowanie pojazdów odbywać się będzie na terenie stacji paliw oferenta. Przewidywana ilość paliwa do pobrania w okresie jednego miesiąca: 2300 litrów olej napędowy, 690 litrów etylina Pb95 lub Pb98, oleje silnikowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1/ zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 10 zamówień, 2/ dysponują osobami lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do wykonania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1/ posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę do wysokości nie mniejszej niż cena oferty danego Wykonawcy, 2/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2/ Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/ Oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 5/ Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w określonym terminie. 6/ Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o akceptacji terminu związania z ofertą. 7/ Oświadczenie o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/ksiaz+wielki
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach