Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 31-047 Kraków, ul. Sarego 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2588120 lub -133 , fax. 012 285 67 33
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Sarego 2 2
31-047 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 2588120 lub -133, fax. 012 285 67 33
REGON: 00007972800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.izoo.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu autentykacji użytkowników - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu autentykacji użytkowników. W ramach realizacji zadania wymagana jest dostawa oprogramowania do autentykacji dostępu do danych w postaci: a) licencji serwera autentykacji dla 298 użytkowników, b) 2 licencji na Windows Server Standard 2008 R2 Single Language Academic lub równoważny (zakup w ramach zawartej uprzednio umowy OPEN 65147262ZZE1102). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487300004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadanie wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Zrealizowali należycie w ciągu ostatnich trzech lat minimum dwa zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy- Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów wymienionych w pkt. 8 SIWZ, na zasadzie oceny: spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy - składane w ramach podpisu pod Formularzem oferty. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2) lit a), b), c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izoo.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dedykowane wsparcie techniczne dla dwóch routerów brzegowych FortiGate 1500D
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa i instalacja serwera oraz licencji dla posiadanego oprogramowania dla Urzędu Miasta
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji dla posiadanego oprogramowania dla Urzędu Miasta Tarnowa
Dodano: 2015-07-22 - Aktualizacja oprogramowania FortiGate 80C na wszystkich urządzeniach (3 sztuki) do wersji 5.0.9 oraz przedłużenie na dwa lata licencji dla trzech urządzeń FortiGate 80C Bundle renewal oraz jednego urządzenia FortiAnalyzer 100B
Dodano: 2014-09-25 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji dla posiadanego oprogramowania dla Urzędu Miasta Tarnowa
Dodano: 2014-07-17 - Przedłużenie na kolejny rok licencji dla trzech urządzeń FortiGate 80C Bundle renewal oraz jednego urządzenia FortiAnalyzer 100B począwszy od dnia 05.10.2013r
Dodano: 2013-09-18 - Dostawa licencji dla posiadanego oprogramowania do Urzędu Miasta Tarnowa
Dodano: 2013-07-25 - Dostawa sprzętu komputerowego, monitorującego i audio-wideo oraz oprogramowania do Urzędu Miasta Tarnowa
Dodano: 2012-11-16 - Przedłużenie na kolejny rok licencji dla trzech urządzeń FortiGate 80C Bundle renewal oraz jednego urządzenia FortiAnalyzer 100B począwszy od dnia 9.10.2012r
Dodano: 2012-09-18 - Przedłużenie na kolejny rok licencji dla trzech urządzeń FortiGate 80C Bundle renewal oraz jednego urządzenia FortiAnalyzer 100B począwszy od dnia 14.11.2011r.
Dodano: 2011-10-11