Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7642625, 7649484 , fax. 089 7642625
- Data zamieszczenia: 2009-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11 11
11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7642625, 7649484, fax. 089 7642625
REGON: 00030843600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bartoszyce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nazwa zadania Dostawa materiałów szewnych i środków dezynfekcyjnych, nr sprawy: 21/2009. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia Zadanie I. Plecionka wchłanialna powlekana syntetyczną z kwasu poliglikolowego, czas wchłaniania 60-90 dni - 35 pozycji Zadanie II. Monofilamentowy szew wchłanialny syntetyczny z poliglikonatu (czas wchłaniania do 180dni) - 6 pozycji Zadanie III. Plecionka poliestrowa powlekana silikonem niewchłanialna - 9 pozycji Zadanie IV. Plecionka poliestrowa powlekana silikonem niewchłanialna - 14 pozycji Zadanie V. Monofilament polipropylenowy niewchłanialny z dodatkiem glikolu polietylenowego z igłą okrągłą (poz. 1 - 2), z dwiema igłami okrągłymi (poz. 3 - 7) - 8 pozycji Zadanie VI. Szew syntetyczny, pleciony, powlekany o krótkim okresie wchłaniania (czas absorbcji ok. 42 dni) - 11 pozycji Zadanie VII. Szew syntetyczny, wchłanialny (60-90 dni) wykonany z glykonatu monofilamentowy - 3 pozycje Zadanie VIII. Szew powlekany, pleciony, jedwabny I niewchłanialny, barwiony - 2 pozycje Zadanie IX. Szew pleciony, wchłanialny, powlekany, z lactomeru, czas wchłaniania 56-70 dni - 33 pozycje Zadanie X. Siatka do zaopatrywania przepuklin pachwinowych, wykonana z polipropylenu monofilamentowego - 3 pozycje Zadanie XI. Siatka wewnątrzotrzewnowa, kompozytowa, wykonana z polipropyleny prasowanego termicznie, przylegająca, z możliwością bezpośredniego położenia na jelito, z jednej strony pokryta silikonem - 4 pozycje Zadanie XII. Szwy antyewntracyjne ze stali nierdzewnej powlekane polietylenem z zagiętą igłą tnącą, przmocowaną do obu końców, zawierające owalne płytki z polietylenu - 1 pozycja Zadanie XIII. Szew ze stali nierdzewnej, do zespolenia rzepki - 1 pozycja Zadanie XIV. Szew do szycia ścięgien techniką Tsugea, z poliestru, niewchłanialny, pleciony, powlekany - 1 pozycja Zadanie XV. Szew-taśma do szycia narządów miąższowych, taśma o szerokości 0,3 mm pokryta kwasem poliglikolowym (czas wchłaniania 60-90 dni) - 2 pozycje Zadanie XVI. Taśma do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet - 1 pozycja Zadanie XVII. Siatki częściowo wchłanialne, wykonane z polipropylenu monofilamentowego powleczonego wchłanialnym związkiem kwasu poliglikolowego i kaprolactonu (PGACL), czas absorbcji 90-120 dniach, gramatura po wchłonięciu 28g/m2, wielkość porów 2-4 mm, grubość siatki 0,55 mm - 2 pozycje Zadanie XVIII. Dezynfekcja powierzchni - 7 pozycji Zadanie XIX. Dezynfekcja narzędzi - 6 pozycji Zadanie XX. Dezynfekcja skóry, rąk i błon śluzowych - 15 pozycji Zadanie XXI. Środki dezynfekcyjne - 1 pozycja Zadanie XXII. Środki dezynfekcyjne - 1 pozycja Zadanie XXIII. Środki dezynfekcyjne - 1 pozycja Zadanie XXIV. Środki dezynfekcyjne - 1 pozycja Zadanie XXV. Środki dezynfekcyjne - 1 pozycja Zadanie XXVI. Środki dezynfekcyjne - 2 pozycja - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: [x] A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę [x] A.2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 26 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: [x] B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. [x] B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. [x] B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. [x] B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 4 i art. 24 Prawa zamówień publicznych, [x] B.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych. [x] B.6) -Certyfikat CE i deklarację zgodności - do zadania I - XVII -katalog producenta - do zadania I - XVII - karty charakterystyki oferowanych produktów i zgłoszenie do obrotu na terenie RP - do zadania XVIII - XXVI [x] C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. [x] D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: [x] D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: [x] E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. [x] Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy [x] - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1 do B4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bartoszyce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i produktów leczniczych - dogrywka
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa środków dezynfekcyjnych i produktów leczniczych
Dodano: 2016-06-22 - PN/07/05/16
Dodano: 2016-05-25 - Przetarg nieograniczony na dostawy środków dezynfekcyjnych.
Dodano: 2016-05-09 - Preparaty do mycia i dezynfekcji - powtórka
Dodano: 2016-05-09 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych oraz środki do myjni i innych z podziałem na 6 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 16/2016)
Dodano: 2016-05-04 - PN/05/04/16
Dodano: 2016-04-19 - Przetarg nieograniczony na dostawy środków dezynfekcyjnych.
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa preparatów do mycia oraz dezynfekcji narzędzi i sprzętu
Dodano: 2016-04-11