Przetargi.pl
Nazwa zadań: Zadanie nr I - Przebudowa drogi gminnej nr 108300L w miejscowości Boby Księże; Zadanie nr II - Utwardzenie wąwozu w ciągu drogi dojazdowej do pół w miejscowości Mikuszewskie na dz. nr ewid. 125 i 129; Zadanie nr III - Przebudowa drogi gminnej w m. Zakościelne, działka nr ewid. 320; Zadanie nr IV - Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Mikuszewskie, działka nr ewid. 492 i 645.

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek 26
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
  • Data zamieszczenia: 2014-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26 26
    23-250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
    REGON: 00054908043729
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurzedow.bip.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nazwa zadań: Zadanie nr I - Przebudowa drogi gminnej nr 108300L w miejscowości Boby Księże; Zadanie nr II - Utwardzenie wąwozu w ciągu drogi dojazdowej do pół w miejscowości Mikuszewskie na dz. nr ewid. 125 i 129; Zadanie nr III - Przebudowa drogi gminnej w m. Zakościelne, działka nr ewid. 320; Zadanie nr IV - Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Mikuszewskie, działka nr ewid. 492 i 645.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wydzielone niżej zadania. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr I - Przebudowa drogi gminnej nr 108300L w miejscowości Boby Księże; Zadanie nr II - Utwardzenie wąwozu w ciągu drogi dojazdowej do pół w miejscowości Mikuszewskie na dz. nr ewid. 125 i 129; Zadanie nr III - Przebudowa drogi gminnej w m. Zakościelne, działka nr ewid. 320; Zadanie nr IV - Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Mikuszewskie, działka nr ewid. 492 i 645. Roboty budowlane polegające na: Zadanie nr I 1. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm - 160,00 m2; 2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - 160,00 m2, 3. Warstwy odsączające z piasku w korycie i na poszerzeniach, wykonanie i zagęszczenie ręczne - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 160,00 m2, 4. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana w betoniarce Rm=5MPa, grubość podbudowy po zagęszczeniu 10 cm - 160,00 m2, 5. Nawierzchnia z płyt wielootworowych (płyty o powierzchni do 1 m2) - budowa - płyty materiał inwestora - 160,00 m2, 6. Ława pod krawężniki betonowa z oporem z betonu C8/10 B-10 - 2,46 m3, 7. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 64,00m. Zadanie nr II 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie pagórkowatym lub górskim - 0,09 km, 2. Koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm w gruncie kat. II-IV na całej szerokości drogi gminnej - 293,00 m2, 3. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 170,00 m, 4. Ławy fundamentowe betonowe. Analogia - ręczne układanie ław pod obrzeża - beton C8/10 - 7,19 m3, 5. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie, w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 313,00 m2, 6. Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5MPa, warstwa grubości 10 cm. Analogia - 293,00 m2, 7. Nawierzchnia z płyt wielootworowych (płyty o powierzchni do 1 m2) - budowa. Analogia budowa nawierzchni z płyt typu YOMB 100x75x12 cm z wypełnieniem otworów płyt kamieniem łamanym - 293,00 m2, 8. Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp wykonywanych ręcznie w gruntach kat. I-III - 85,00 m2. Zadanie nr III 1. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 10 cm -368,00 m2; 2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV -368,00 m2, 3. Warstwy odsączające z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie ręczne i zagęszczenie mechaniczne - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 368,00 m2, 4. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana w betoniarce Rm=5MPa, grubość podbudowy po zagęszczeniu 10 cm - 368,00 m2, 5. Nawierzchnia z płyt wielootworowych (płyty o powierzchni do 1 m2) - budowa - płyty materiał inwestora - 368,00 m2, 6. Ręczne plantowanie poboczy - 138,00 m2, 7. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 184,00 m, 8. Ława pod krawężniki betonowa z oporem z betonu C8/10 B-10 - 7,36 m3. Zadanie nr IV 1. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 15 cm -601,80 m2; 2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV -601,80 m2, 3. Warstwy odsączające z piasku w korycie i na poszerzeniach drogi, wykonanie i zagęszczenie ręczne - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 601,80 m2, 4. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 354,00 m, 5. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana w betoniarce Rm=5,0 MPa, grubość podbudowy po zagęszczeniu 12 cm - 531,00 m2, 6. Nawierzchnia z płyt wielootworowych (płyty o powierzchni do 1 m2) - budowa - płyty materiał inwestora - 531,00 m2, 7. Plantowanie skarp i korony nasypów - kat. gruntu I-III - 265,50 m2, 8. Załadunek i wyładunek materiałów budowlanych za pomocą wózka widłowego; masa jednego ładunku na palecie do 1,00 t, wraz z transportem na odległość 1 km - 64,80 t Na podstawie załączników nr 1a do niniejszej siwz - formularze pn. kosztorysy ofertowe - wykonawcy opracują kosztorysy ofertowe. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wyszczególnione wyżej zadania. Cz. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawcy obowiązani są zastosować materiały , wyroby wysokiej jakości posiadające certyfikaty CE dopuszczające do stosowania ich na terenie krajów UE, oraz odpowiednie atesty i aprobaty techniczne , a także spełniać aktualne normy branżowe PN, itp., których okazania zamawiający może żądać przed wbudowaniem. Każdy rodzaj robót, w których Wykonawca wbuduje nie zbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nieprzyjęciem i niezapłaceniem. 2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazane znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu materiałów , wyrobów innych o parametrach techniczno, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. 3) W takiej sytuacji Zamawiający może wymagać złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, wyroby. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez zamawiającego i podjęciu decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. Wykonawca dla wszystkich zmienionych elementów załączy wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, itp., na dzień składania ofert. 4) W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów, to zamawiający uzna, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 5) Pod pojęciem parametry rozumie się rodzaj materiału, przekrój, wytrzymałość, bezpieczeństwo oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom. 6) Parametry wskazane w ww. dokumentach wskazanych w punkcie 2), będą traktowane jako minimalne, które wykonawca musi zaoferować w swojej ofercie, nie może oferować rozwiązań gorszych. W szczególności nie dopuszcza się zmiany parametrów w zakresie funkcji - celu które dany materiał, wyrób ma spełniać w realizowanym przedsięwzięciu, zmiany średnic, przekrojów konstrukcyjnych, grubości itp., wynikających ze specyfiki przedmiotu zamówienia. 7) Zaoferowane parametry równoważne nie mogą powodować obniżenia parametrów eksploatacyjnych. Wykonawca podpisze umowę i zrealizuje zadanie zgodnie z zadeklarowanymi parametrami techniczno-użytkowymi, wskazanym producentem, jak w złożonej w ofercie. W przypadku, gdy materiały, czy roboty nie będą w pełni zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, warunkami technicznymi i jakościowymi i wpłynie to na niezadowalającą jakość realizowanego zamówienia, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy. 8) Wykonawca jest zobowiązany do porównania zgodności przekazanych opracowań - przedmiary robót- zał. nr 1a i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia, w trybie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykazywanie przez wybranego wykonawcę niezgodności (dla zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia), w ww. dokumencie po terminie składania ofert i wybraniu oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem przypadków przewidzianych w punktach 6-9 części XIII niniejszej siwz , zamawiający pozostawi bez rozpoznania. 9) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, nie później niż w dniu podpisania umowy ma posiadać aktualny i opłacony dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (oc) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000 złotych 10) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 11) Zamawiający nie wprowadza ograniczenia ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 12) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Cz. Wymagania organizacyjne 1) Wymagana będzie współpraca i uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie ustaleń dotyczących realizacji robót, kontroli kosztów w okresie realizacji zadania, zaplanowanych w budżecie i ich płatności. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania procedur w szczególności dotyczy to przestrzegania: - ustawy Prawo zamówień publicznych, - sporządzenia protokołów potwierdzających wykonanie robót i dokonanie odbioru robót ulegających zakryciu, odbioru końcowego i pogwarancyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach