Przetargi.pl
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego budynku gminnych jednostek ratowniczych i gminnego centrum zarządzania ratowniczego oraz budowy zjazdu z drogi powiatowej na terenie działek nr 96 i 97 położonych w Birczy.

Gmina Bircza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-740 Bircza, ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 672 60 91 , fax. 016 672 53 41
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bircza
    ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2 2
    37-740 Bircza, woj. podkarpackie
    tel. 016 672 60 91, fax. 016 672 53 41
    REGON: 65090047600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bircza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego budynku gminnych jednostek ratowniczych i gminnego centrum zarządzania ratowniczego oraz budowy zjazdu z drogi powiatowej na terenie działek nr 96 i 97 położonych w Birczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej składającej się z następujących opracowań: 1.3.1. Projektu budowlano - wykonawczego budynku gminnych jednostek ratowniczych i gminnego centrum zarządzania ratowniczego oraz budowy zjazdu z drogi powiatowej na terenie działek nr 96 i 97 położonych w Birczy, obejmującego wykonanie: 1) projektu zagospodarowania terenu wraz z drogami wewnętrznymi, oświetleniem terenu, zielenią i obiektami małej architektury; 2) projektu architektonicznego wraz z technologią; 3) projektu konstrukcyjnego; 4) projektu instalacji sanitarnych wraz z technologią kotłowni; 5) projektu instalacji elektrycznych; 6) projektu instalacji: telefonicznej, komputerowej, p.poż., alarmowej jednostek ratowniczych, monitoringu obiektu i terenu; 7) projektów przyłączy; 8) systemu podczyszczania wód opadowych z terenów utwardzonych oraz parkingów; 9) przedmiarów robót; 10) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 1.3.2. Dokumentacji kosztorysowo - odbiorowej, składającej się z: 1) kosztorysów inwestorskich,, 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.3.3. Przedmiot zamówienia należy opracować w ilości: 1) Dokumentacja projektowa - 6 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf oraz .dwg). 2) Przedmiary robót - 4 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf oraz .kst). 3) Kosztorysy inwestorskie - 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .kst). 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej. 1.3.4. Wykonanie przedmiotu zamówienia poprzedzone będzie wykonaniem koncepcji projektowej obejmujących projekt zagospodarowania terenu oraz architekturę budynku. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, Wykonawca przedstawi szacunkowe koszty jednostkowe a następnie opracuje przedmiot zamówienia. 1.3.5. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w wytycznych projektowych stanowiących - załącznik nr 1 do SIWZ; Uwaga: Proponowane materiały i urządzenia należy opisywać za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia to Wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie to znaczy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej: - dwie dokumentacje projektowe budynków użyteczności publicznej ( w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. z późn. zm.) wraz z instalacjami wewnętrznymi, o wartości minimum 100.000,00 PLN (brutto) każda dokumentacja i potwierdzą należyte wykonanie tych zamówień (np. poprzez referencje) 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: 4.1. Projektantów oraz sprawdzających posiadających wymagane uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej. 4.2. Projektantów oraz sprawdzających posiadających wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej. 4.3. Projektantów oraz sprawdzających posiadających wymagane uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej, 4.4. Projektantów oraz sprawdzających posiadających wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych, 4.5. Projektantów oraz sprawdzających posiadających wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, - należącymi do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego i posiadającymi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów -spełnia- lub -nie spełnia- na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3) wykaz wykonanych dokumentacji projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością wymogom określonym w ppkt. 5.3 SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do oferty, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dokumentacje te zostały wykonane należycie, np. referencji. 4) wykaz wraz z dokumentami osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca stwierdzające, że projektanci i sprawdzający posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, instalacji i urządzeń elektrycznych, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego - zał. nr 4 do oferty. Uwaga: w wykazie Wykonawca winien wskazać osoby którymi dysponuje oraz osoby którymi może dysponować na podstawie zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z pisemnym zobowiązaniem tych podmiotów do udostępnienia osób wymienionych w wykazie. 2.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605, z późn. zm.). 2.4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy Pzp przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest obowiązany złożyć oddzielnie dokumenty, o których mowa wyżej w ppkt. 1), 2) natomiast pełnomocnik w imieniu wykonawców musi złożyć wspólnie dokumenty o których mowa w ppkt. 3), 4). Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp pełnomocnik przedkłada pełnomocnictwo, które musi mieć formę pisemną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bircza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach