Jednostka Wojskowa Nr 1189 ogłasza przetarg
- Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy 2
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 48-52 378 16 40 , fax. 48-52 378 12 34
- Data zamieszczenia: 2014-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1189
ul. Powstańców Warszawy 2 2
85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 48-52 378 16 40, fax. 48-52 378 12 34
REGON: 09317109000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nauczanie języka angielskiego w ramach organizowanego kursu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Uczestnicy kursu: żołnierze i pracownicy wojska. 2. Miejsce kursu: wojskowe obiekty nauczania w Bydgoszczy przy ul. Szubińskiej 101, ul. Sułkowskiego i ul. Powstańców Warszawy 2. 3. Termin kursu: semestr I : rozpoczęcie od 10.02.2014 r.; zakończenie: poziom trzeci: 04.07.2014; poziom drug: 01.07.2014; poziom pierwszy:27.06.2014; semestr II : rozpoczęcie od 01.09.2014 r.; zakończenie: poziom trzeci: 06.02.2015; poziom drugi: 30.01.2015; poziom pierwszy: 23.01.2015. Wymiar godzin w każdym semestrze: poziom trzeci:608 godz.; poziom drugi: 578 godz.; poziom pierwszy: 578 godz.; to jest 6 lub 7 godzin dziennie na grupę. Razem 8152 godziny. UWAGA: przyjmuje się, że pojęcie godzina, oznacza jednostkę lekcyjną równą 45 minut. 4. Ilość grup na kursie: 7 tego: 4 na 1 poziomie nauczania, 2 na 2 poziomie nauczania, 1 na 3 poziomie nauczania. 5. Ilość uczestników w grupie na kursie: od 10 do 15. 6. Wymagana ilość lektorów na kursie: 14, przy czym jeden lektor nie powinien prowadzić dziennie więcej niż 4 jednostki lekcyjne. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć po 2 stałych lektorów do prowadzenia zajęć w danej grupie. Wyznaczeni nauczać będą w danej grupie przez cały semestr nauczania. 7. Nie dopuszcza się możliwości aby jeden lektor prowadził w danym dniu zajęcia w więcej niż 1 grupie. 8. W wyjątkowych wypadkach dopuszcza się zmianę lektorów na etapie realizacji usługi, jeżeli wykonawca opierał się na ich wiedzy i doświadczeniu wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu o przedmiotowe zamówienie publiczne. 9. Każda zmiana lektora wymaga uzyskania zgody Zamawiającego. Zmiennik powinien posiadać co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie zawodowe jak Zmieniany. 10. Wykonawca podejmuje się wykonać powierzoną jemu pracę w dniach roboczych, codziennie w godzinach zgodnych z programami nauczania zatwierdzonymi przez Zamawiającego oraz rozkładem zajęć. 11. Lektor powinien prowadzić zajęcia na podstawie konspektu zatwierdzonego przez Kierownika ODZJO lub osobę przez niego upoważnioną. 12. Po każdym miesiącu zajęć lektorzy zobowiązani są do sporządzenia sprawozdania dotyczącego postępów w nauce uczestników kursu. Sprawozdanie należy składać do kierownika ODZJO w terminie do dnia 5 następnego miesiąca. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin. O okolicznościach tych Wykonawca zostanie powiadomiony pisemnie przez Zamawiającego na trzy dni przed planowaną zmianą. 14. W przypadku odwołania zajęć lub kursu suma jednostek lekcyjnych ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 15. Przed rozpoczęciem pierwszych zajęć w danym turnusie, w terminie uzgodnionym z Kierownikiem ODZJO ustalone zostaną zasady współpracy Kierownika ODZJO z Wykonawcą oraz Wykonawca zostanie zapoznany z planem, organizacją zajęć i zasadami obowiązującymi na terenie obiektów wojskowych, w tym dotyczącymi ochrony informacji. Wykonawca najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie zapewnić stawiennictwo lektorów do dyspozycji Kierownika ODZJO IWspSZ oraz dostarczyć zdjęcia w formacie wymaganym jak dla dowodu osobistego wraz niezbędnymi danymi osobowymi lektorów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10000,00 PLN. Powinno ono być wniesione przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego NBP O/Bydgoszcz nr 03 1010 1078 0059 3313 9130 0000. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w ustawie w art. 45 ust. 6. Wadium wnoszone w innej postaci niż pieniężna w formie oryginału, należy dostarczyć przed terminem otwarcia ofert do sekcji zamówień publicznych p. 222 blok nr 8 w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachować ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 3. Dla swojej ważności bankowa gwarancja wadialna lub gwarancja ubezpieczeniowa lub poręczenia powinny być bezwarunkowe oraz nieodwołalne, a poza tym zawierać w swojej treści: a) wskazanie nazwy postępowania, zamawiającego, wykonawcy oraz wystawcy gwarancji (ubezpieczyciela/banku), b) wskazanie kwoty wadium, którą wystawca zobowiązuje się wypłacić, c) określenie terminu, w jakim gwarancja obowiązuje (z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać, że zabezpiecza ona ofertę przez cały okres, w jakim wykonawca jest nią związany), d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty zamawiającemu kwoty wadium, e) wskazanie, iż wypłata kwoty wadium nastąpi w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data, godzina i minuta wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należnego wykonania umowy określa ustawa w art. 46 i 148 ust. 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wykształcenie i doświadczenie zawodowe
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkolenia komputerowego z zakresu zaawansowanej pracy z użyciem danych pochodzących z lotniczego skanowania laserowego dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój
Dodano: 2016-06-28 - Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń GIS (Systemy Informacji Geograficznej) dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi UMK w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój.
Dodano: 2016-06-24 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Profesjonalny sprzedawca - obsługa kas fiskalnych, terminali płatniczych, obsługa komputera i fakturowanie, Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, Kurs obsługi żurawia przenośnego HDS z uprawnieniami UDT kat. IIŻ
Dodano: 2016-05-30 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych Operator obrabiarek skrawających oraz Operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych w ramach projektu Branża narzędziowo-przetwórcza poszukuje młodych pracowników Nr sprawy TARR/SZKOLENIE/MŁODZIWPRACY/2016
Dodano: 2016-05-24 - Usługi szkoleniowe oraz związane z nimi usługi hotelarsko-gastronomiczne wraz z udostępnieniem sali wykładowej dla uczestników szkolenia organizowanego dla pracowników publicznych służb zatrudnienia przez Wydział Polityki Społecznej Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2016-05-18 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część I - szkolenie Montażysta rusztowań, Część II - szkolenie Pracownik gastronomii, Część III - szkolenie Operator maszyn budowlanych.
Dodano: 2016-05-06 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli czynnych zawodowo z terenu województwa kujawsko-pomorskiego w ramach XVII edycji wojewódzkich zadań edukacyjnych w 2016 r
Dodano: 2016-04-22 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych:Część I - szkolenie Florystyka i bukieciarstwo, Część II - szkolenie Doradca finansowy, Część III - szkolenie Barman - kelner, Część IV - szkolenie Pracownik kancelaryjno - biurowy.
Dodano: 2016-04-15 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Profesjonalne sprzątanie
Dodano: 2015-12-11 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Szwaczka
Dodano: 2015-09-18