Przetargi.pl
Naświetlenie, druk materiałów poligraficznych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2020-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naświetlenie, druk materiałów poligraficznych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest naświetlenie, druk materiałów poligraficznych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Cześć A – plakaty w formacie A1 • format A1 + spady, • jednostronne, kolor 4+0, • kreda matowa 170 g, standard (bez folii i lakieru), • nakład: 10 partii x 100 szt. • przewidywany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w ciągu 2020 r. - w formacie A3 • format A3 + spady, • jednostronne, kolor 4+0, • kreda matowa 130 g, standard (bez folii i lakieru), • nakład: 7 partii x 200 szt., 2 partie x 100 szt., 3 partie x 50 szt. • przewidywany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w ciągu 2020 r. - w formacie B1 • format B1 + spady, • jednostronne, kolor 4+0, • kreda matowa 200 g, lakier matowy lub folia • nakład: 100 szt. • przewidywany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w ciągu 2020 r. o jakości nie gorszej niż próbka stanowiąca załącznik do umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć własnym staraniem i na własny koszt całość nakładu do siedziby Zamawiającego. Czynność ta musi być wykonana najpóźniej do godziny 15.00 trzeciego dnia od dostarczenia Wykonawcy materiałów do druku. Zamawiający będzie dostarczać materiały do druku partiami w okresie luty – grudzień 2020 r. Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, że Zamawiający ma prawo zmniejszyć zakres zamówienia w ilości maksymalnie do 50 % ilości nakładów wskazanych w części A. Część B - broszura • format A5+ spady, • kolor 4+4, • liczba stron: 20 + okładka, • papier okładki (4 strony): kreda matowa 180 g + folia lub lakier matowy, • papier środka (20 stron): kreda matowa 120 g, • forma scalenia: zszywki,, • nakład: 1500 szt. • przewidywany termin realizacji zamówienia: luty 2020 r. o jakości nie gorszej niż próbka stanowiąca załącznik do umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć własnym staraniem i na własny koszt całość nakładu do siedziby Zamawiającego. Czynność opisana powyżej musi być wykonana najpóźniej do godziny 15.00 piątego dnia od dostarczenia Wykonawcy materiałów do druku. Zamawiający dostarczy materiały nie później niż do dnia 12 lutego 2020 r. Cześć C - kalendarzyk • nakład: 3.000 szt., Podstawa: • format po złożeniu A5 • bigowany i sklejany na dole lub łączony na zamek, • karton minimum 300 g, • druk 4+0 + lakier offset Kalendarium: • format 110x110, • 12 kartek od styczeń 2021 do grudzień 2021, • papier offset 80/90 g, • druk 2+0, • dodatkowo podkładka pod spód, • sklejone po krótszej górnej krawędzi, przyklejone do piramidki, • planowany termin realizacji zamówienia – październik 2020 r. o jakości nie gorszej niż próbka stanowiąca załącznik do umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć własnym staraniem i na własny koszt całość nakładu do siedziby Zamawiającego. Czynność opisana powyżej musi być wykonana najpóźniej do godziny 15.00 siódmego dnia od dostarczenia Wykonawcy materiałów do druku. Zamawiający dostarczy materiały do druku w październiku 2020 r. Część D Materiały: - Druk: Program /Identyfikator 15x13 cm • kolor 4+4, kreda matowa 250 g, • nakład 250 szt. - Teczka: format A4 • kreda matowa, składana, karton 300g, • okładka (przód): kreda matowa, kolor 4+0, • wnętrze białe, dolna zakładka z nadrukiem na środku, zawierającym kolorowe logotypy, • nakład 250 szt., - Zeszyt format A5 • wnętrze: offset, kratka 5 mm, 80g, kolor 1+0, kreda matowa, • okładka: przód i tył, dwustronna – wewnątrz tekst, kreda matowa, gramatura 180g-200g, kolor 4+4, • liczba stron 32+4, • nakład 250 szt., • planowany termin realizacji zamówienia – październik 2020 r. o jakości nie gorszej niż próbka stanowiąca załącznik do umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć własnym staraniem i na własny koszt całość nakładu do siedziby Zamawiającego. Czynność opisana powyżej musi być wykonana najpóźniej do godziny 15.00 czwartego dnia od dostarczenia Wykonawcy materiałów do druku. Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, że Zamawiający ma prawo zmniejszyć zakres zamówienia w ilości maksymalnie do 50 % ilości nakładów wskazanych w części D. Część E - ulotki: • format A5 + spady • dwustronna, kolor 4+4, • kreda matowa 170 g, standard (bez folii i lakieru), • nakład: 5x3000 szt., 1x500 szt., 1x1000 szt. • przewidywany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w ciągu 2020 r. o jakości nie gorszej niż próbka stanowiąca załącznik do umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć własnym staraniem i na własny koszt całość nakładu do siedziby Zamawiającego. Czynność opisana powyżej musi być wykonana najpóźniej do godziny 15.00 czwartego dnia od dostarczenia Wykonawcy materiałów do druku. Zamawiający będzie dostarczać materiały do druku partiami w okresie luty – grudzień 2020 r. Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, że Zamawiający ma prawo zmniejszyć zakres zamówienia w ilości maksymalnie do 50 % ilości nakładów wskazanych w części E. Część F - plakaty: • plakaty citylight, 120 cm x 180 cm, • kolor 4+0, • kreda dwustronnie powlekana 150 g, • nakład: 5x 20 szt. • przewidywany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w ciągu 2020 r. o jakości nie gorszej niż próbka stanowiąca załącznik do umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć własnym staraniem i na własny koszt całość nakładu do siedziby Zamawiającego. Czynność opisana powyżej musi być wykonana najpóźniej do godziny 15.00 czwartego dnia od dostarczenia Wykonawcy materiałów do druku. Zamawiający będzie dostarczać materiały do druku partiami w okresie luty – grudzień 2020 r. Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, że Zamawiający ma prawo zmniejszyć zakres zamówienia w ilości maksymalnie do 20 % ilości nakładów wskazanych w części F. Część G ulotki: • format A4 + spady, składane do DL, • dwustronna, kolor 4+4, kreda matowa 130 g, • standard (bez folii i lakieru), • nakład: 4.000 szt. • przewidywany termin realizacji zamówienia : październik 2020 r. o jakości nie gorszej niż próbka stanowiąca załącznik do umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć własnym staraniem i na własny koszt całość nakładu do siedziby Zamawiającego. Czynność opisana powyżej musi być wykonana najpóźniej do godziny 15.00 trzeciego dnia od dostarczenia Wykonawcy materiałów do druku. 1.2. Zakres i warunki wykonania druku i dostawy, określają szczegółowo wzory umów , które stanowią załączniki do SIWZ. 1.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na 7 części. Ofertę można składać na dowolną ilość części. 1.4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Na potrzeby oceny ofert Zamawiający żąda w przedstawienia jednego wydruku wzoru jakościowego wykonanego w technice offsetowej: Część A - plakat w formacie A1 ( format A1 + spady, jednostronne, kolor 4+0, kreda matowa 170 g, standard (bez folii i lakieru), - plakat w formacie A3 (format A3 + spady, jednostronne, kolor 4+0, kreda matowa 130 g, standard (bez folii i lakieru), - plakat w formacie B1 ( format B1 + spady, jednostronne, kolor 4+0, kreda matowa 200 g, lakier matowy lub folia). Część B - broszura ( format A5+ spady, kolor 4+4, liczba stron: 20 + okładka, papier okładki (4 strony): kreda matowa 180 g + folia lub lakier matowy, papier środka (20 stron): kreda matowa 120 g, forma scalenia: zszywki). Cześć C - kalendarzyk ( Podstawa: format po złożeniu A5, bigowany i sklejany na dole lub łączony na zamek, karton minimum 300 g, druk 4+0 + lakier offset , Kalendarium: format 110x110, 12 kartek od styczeń 2021 do grudzień 2021, papier offset 80/90 g, druk 2+0, dodatkowo podkładka pod spód, sklejone po krótszej górnej krawędzi, przyklejone do piramidki). Część D Materiał - Druk (Program /Identyfikator 15x13 cm, kolor 4+4, kreda matowa 250 g, - Teczka (format A4, kreda matowa, składana, karton 300g, okładka (przód): kreda matowa, kolor 4+0, wnętrze białe, dolna zakładka z nadrukiem na środku, zawierającym kolorowe logotypy), - Zeszyt (format A5, wnętrze: offset, kratka 5 mm, 80g, kolor 1+0, kreda matowa, okładka: przód i tył, dwustronna – wewnątrz tekst, kreda matowa, gramatura 180g-200g, kolor 4+4, liczba stron 32+4) Część E - ulotka (format A5 + spady, dwustronna, kolor 4+4, kreda matowa 170 g, standard (bez folii i lakieru)) Część F - plakat (plakat citylight, 120 cm x 180 cm, kolor 4+0, kreda dwustronnie powlekana 150 g) Część G - ulotka (format A4 + spady, składane do DL, dwustronna, kolor 4+4, kreda matowa 130 g, standard (bez folii i lakieru)). Wydruk będzie stanowił obligatoryjny wzorzec jakości druku realizowanego zamówienia w zakresie parametrów jakościowych podlegających ocenie zgodnie z punktem 15b SIWZ. Wzorzec zostanie oceniony zgodnie z kryteriami zawartymi w punkcie 15 SIWZ. Każde niezachowanie zgodności świadczonych usług wydruku w trakcie realizacji zamówienia z jakością wzorca będzie podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. 5. Oświadczenia : - oświadczenie wykonawcy, ze nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy (w oryginale) - załącznik nr 2, - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa ( Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ). 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców. Oświadczenie składane w przypadku zamiaru korzystania z podwykonawców – załącznik nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach