Przetargi.pl
Nasadzenia pnączy i krzewów na wybranych terenach miasta Gdyni wraz z trzyletnią pielęgnacją.

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 058 6209798
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 52/54
    81-382 Gdynia, woj. pomorskie, fax. 058 6209798
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nasadzenia pnączy i krzewów na wybranych terenach miasta Gdyni wraz z trzyletnią pielęgnacją.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń pnączy i krzewów wraz z trzyletnią pielęgnacją w następujących miejscach: 1. przy przejściu pieszym nad ul. Podjazd - obiekt nr 1; 2. przy wiadukcie drogowym ul. Śląskiej nad ul. Podjazd - obiekt nr 2; 3. przy przejściu pieszym nad ul. Śląską w rejonie Węzła Franciszki Cegielskiej - obiekt nr 3; 4. przy moście drogowym w rejonie Węzła Franciszki Cegielskiej - obiekt nr 4; 5. przy nadziemnym przejściu pieszym (Węzeł Franciszki Cegielskiej od strony ul. Śląskiej) - obiekt nr 5; 6. przy nadziemnym przejściu pieszym (Węzeł Franciszki Cegielskiej od strony Centrum)- obiekt nr 6; 7. przy moście drogowym w rejonie CH Real - obiekt nr 7; 8. przy wiadukcie kolejowym nad Drogą Gdyńską w okolicach Hali Widowiskowo-Sportowej - obiekt nr 8; 9. przy starych słupach ulicznych przy ul. Chwaszczyńskiej, na odcinku od ul. Nowowiczlińskiej w kierunku Chwaszczyna - obiekt nr 9; 10. przy ulicznych słupach oświetleniowych w pasie rozdziału jezdni Al. Zwycięstwa, na odcinku od ul. Spółdzielczej do Wzgórza Św. Maksymiliana - obiekt nr 10; 11. przy krzewach iglastych w rejonie Skweru Kościuszki i Al. Jana Pawła II - obiekt nr 11. Wykonawca zobowiązany będzie do następujących prac przy wykonywaniu nasadzeń: - zdjęcia i przesunięcia ażurowych płyt betonowych o wymiarach 40×60 cm; - zdjęcia darni gr. 15 cm wraz z wywozem, przekazanie jako odpady ulegające biodegradacji; - oczyszczenia terenu z resztek pobudowanych, gruzu, śmieci; - wywiezienia zanieczyszczeń, - dowózu ziemi urodzajnej, - wykonania i zaprawienia dołów ziemią urodzajną; - sadzenia pnączy z gatunku: Parthenocissus tricuspidata Veitchii, Parthenocissus quinquefolia Murorum, Hedera helix, Vitis riparia, Clematis montana var. rubens; - sadzenia krzewów z gatunku Cotoneaster horizontalis; - wykonania ogrodzenia z palików drewnianych ? 8 cm, wys. 30 cm, impregnowanych ciśnieniowo , pos. na 20 cm w gruncie z nabitymi półwałkami drewnianymi; - zamocowania linek stalowych ? 3-4 mm o dł. ok 5 m; - wykonania i zamocowania krat metalowych, - zamontowania haków w murze, - zamocowania podpór metalowych pod kraty - zamocowania kotw stalowych; - ściółkowania korą powierzchni; - wykonania systemu automatycznego nawadniania w 1 miejscu objętym nasadzeniami; - zamocowania na okres zimowy płyt falistych z poliestru o wys. ok. 0,5 m przy pomocy szpilek stalowych w celu ochrony roślin przed solą; - pielęgnacji 3-letniej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 37 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu:prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności;spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 2 usługi nasadzenia roślin wraz z pielęgnacją o wartości netto minimum 80 000 zł każda;wykażą się 1 osobą która posiada następujące: wykształcenie: wykształcenie wyższe, kierunek: ogrodnictwo, architektura krajobrazu, leśnictwo; doświadczenie zawodowe: 2- lata pracy przy projektowaniu i wykonywaniu terenów zielonych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę w ofercie, na zasadzie kwalifikacji: spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz ofertowy. 2. Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na nasadzeniu roślin wraz z pielęgnacją, o wartości netto minimum 80 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorców, - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz dot. osoby która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 do SIWZ wraz z informacjami na temat jej doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności. Wymagane jest wykazanie 1 osoby, posiadającej posiadającej wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe. 5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 3 do SIWZ wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 6. Wykaz usług, które wykonawca powierzy podwykonawcom o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do SIWZ (w przypadku powierzenia podwykonawcom części usług). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykazy pkt. 3, 4 i 6 mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87/2006, poz. 605 z późniejszymi zmianami)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach