Przetargi.pl
Naprzeciw potrzebującym - podniesienie jakości usług pomocy społecznej na terenie Powiatu Pabianickiego - etap II - Wyposażenie w sprzęt rehabilitacyjny Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55-61

Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Wiejska 55/61
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2137551 , fax. 042 2137640
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach
    ul. Wiejska 55/61 55/61
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2137551, fax. 042 2137640
    REGON: 00031045600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprzeciw potrzebującym - podniesienie jakości usług pomocy społecznej na terenie Powiatu Pabianickiego - etap II - Wyposażenie w sprzęt rehabilitacyjny Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55-61
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:realizacja projektu -Naprzeciw potrzebującym - podniesienie jakości usług pomocy społecznej na terenie Powiatu Pabianickiego - etap II- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr UDA - RPLD. 05-02-00-00-009.09-00 Realizacja projektu będzie polegała na wyposażeniu w sprzęt rehabilitacyjny Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55-61 jego instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uporządkowanie pomieszczeń po wykonaniu prac instalacyjnych, przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji oraz przekazanie Zamawiającemu urządzeń do eksploatacji. Przedmiot zamówienia został szczegółowoopisany w załącznik nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.01.2010r. do godziny 9:00. 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których jest mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: PKO BP Pabianice 10 1020 3437 0000 1102 0018 1990 z adnotacją -Wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy. 3) Oświadczą , że w ciągu ostatnich 3 lat od daty wszczęcia postępowania zrealizowali co najmniej 3 dostawy na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto każda w zakresie dostaw wyposażenia dla instytucji podlegających prawu zamówień publicznych. Potwierdzeniem tego warunku będzie wypełnienie i podpisanie Załącznika nr 6 do SIWZ. 4) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, metodą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia ww. warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - podpisany załącznik nr 5 do siwz. 2) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - podpisany załącznik nr 5 do siwz. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5) Potwierdzona za zgodność kopia polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6) Oświadczenie , że w ciągu ostatnich 3 lat od daty wszczęcia postępowania zrealizowali co najmniej 3 dostawy na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto każda w zakresie dostaw wyposażenia dla instytucji podlegających prawu zamówień publicznych. Potwierdzeniem tego warunku będzie wypełnienie i podpisanie Załącznika nr 6 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pabianice-dps.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach