Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej 7
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8271942 , fax. 043 8275452
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Armii Krajowej 7 7
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 043 8271942, fax. 043 8275452
REGON: 00112964100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsieradz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa paliwa powyżej 14000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków udziału określonych w rozdz. 8 nastąpi na podstawie dokumentów/oświadczeń wymienionych w rozdz. 9 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 1. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 9.1.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: 2.1. Koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem Ważność i forma dokumentów zgodnie z zapisami w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r Dz. U. Nr 226 poz. 1817.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsieradz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych /benzyny, oleju napędowego i gazu/ w systemie kart flotowych.
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa paliw płynnych do środków transportu oraz agregatów prądotwórczych Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
Dodano: 2016-03-03 - Dostawa benzyny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych eksploatowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Łodzi
Dodano: 2016-03-03 - ZAKUP PALIW DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH W SYSTEMIE BEZGOTÓWKOWYM
Dodano: 2016-02-29 - Dostawa (sprzedaż) paliw ciekłych:benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego
Dodano: 2016-01-19 - dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON
Dodano: 2016-01-13 - sukcesywnąa dostawęa paliw i materiałów eksploatacyjnych w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Łodzi
Dodano: 2016-01-11 - Dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Rusiec w 2016 roku
Dodano: 2016-01-11 - DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG W ŁASKU
Dodano: 2015-12-22 - Dostawa benzyny bezołowiowej
Dodano: 2015-12-21