Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-390 Wałbrzych, pl. Grunwaldzki 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8437175 , fax. 074 8425495
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
pl. Grunwaldzki 1 1
58-390 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 8437175, fax. 074 8425495
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawy sprzętu komputerowego eksploatowanego w Oddziale ZUS w Wałbrzychu i jednostkach terenowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Naprawy sprzętu komputerowego eksploatowanego w Oddziale ZUS w Wałbrzychu i jednostkach terenowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie polegające na dokonywaniu napraw komputerów, drukarek i urządzeń teletransmisyjnych zbieżnych z przedmiotem zamówienia. 3. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków (spełnia/nie spełnia) na podstawie wymaganych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców oddzielnie 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia aktualny odpis musi złożyć każdy z wykonawców oddzielnie. 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykaz wykonanych usług mogą złożyć łącznie. 4. Dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi musi złożyć każdy z wykonawców oddzielnie. 5. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, polisę mogą złożyć łącznie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH ORAZ FAKSÓW
Dodano: 2014-02-25 - Naprawa i konserwacja urządzeń komputerowych, drukujących, powielających, wielofunkcyjnych oraz maszyn biurowych
Dodano: 2013-04-30 - Naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz faksów
Dodano: 2013-03-20 - Naprawa i konserwacji urządzeń komputerowych, drukujących, powielających i wielofunkcyjnych
Dodano: 2013-03-05 - PN NA usługi naprawy i serwisowania komputerów, urządzeń drukujących, powielających i wielofunkcyjnych
Dodano: 2012-07-09 - Naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz faksów. Nr sprawy: INF/154/2012
Dodano: 2012-06-14 - Przetarg nieograniczony na wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz faksów w 2011 roku
Dodano: 2010-11-25 - Świadczenie usługi serwisu komputerów SGI Altix i Sun Fire X4200 dla Wrocławskiego Centrum Sieciowo-Superkomputerowego Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2010-11-09 - Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz faksów. INF/12/2010
Dodano: 2010-03-02 - Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz faksów INF/123/2009
Dodano: 2009-11-13