Przetargi.pl
naprawy pojazdów i sprzętu, eksploatowanych przez obwód Drogowy Nr 3 w Dobrym Mieście, z podziałem na zadania: - ZADANIE NR 1- naprawa samochodów osobowych i dostawczych; - ZADANIE NR 2 - naprawa samochodów ciężarowych i pojazdów specjalnych; - ZADANIE NR 3 - naprawa ciągników i przyczep; - ZADANIE Nr 4 - naprawa maszyn roboczych i sprzętu

Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-429 Olsztyn, ul. Cementowa 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 535 66 30 , fax. 089 535 66 40
  • Data zamieszczenia: 2010-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie
    ul. Cementowa 3 3
    10-429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 535 66 30, fax. 089 535 66 40
    REGON: 51086673300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    naprawy pojazdów i sprzętu, eksploatowanych przez obwód Drogowy Nr 3 w Dobrym Mieście, z podziałem na zadania: - ZADANIE NR 1- naprawa samochodów osobowych i dostawczych; - ZADANIE NR 2 - naprawa samochodów ciężarowych i pojazdów specjalnych; - ZADANIE NR 3 - naprawa ciągników i przyczep; - ZADANIE Nr 4 - naprawa maszyn roboczych i sprzętu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są naprawy wynikające z bieżącej eksploatacji pojazdów mechanicznych oraz sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg wraz z częściami zamiennymi, oraz ich pełna obsługa serwisowa, przygotowująca m. in. do przeglądów technicznych, będących na wyposażeniu Obwodu Drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście, ul Fabryczna 34, z podziałem na zadania: - zadanie Nr 1 - naprawa samochodów osobowych i dostawczych - zadanie Nr 2 - naprawa samochodów ciężarowych i pojazdów specjalnych - zadanie Nr 3 - naprawa ciągników i przyczep - zadanie Nr 4 - naprawa maszyn roboczych i sprzętu zgodnie z charakterystyką techniczną przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Naprawy wykonywane są na żądanie Zamawiającego, na podstawie przedstawionego przez Zamawiającego zlecenia naprawy, zawierającego przewidywany zakres czynności naprawczych do wykonania. Wzór zlecenia naprawy stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Na życzenie Zamawiającego zostaną określone szacunkowe koszty naprawy. Koszty szacunkowe to bezpłatna forma przewidywanych kosztów usługi na podstawie stanu pojazdu bądź sprzętu dającego się ustalić w czasie czynności przyjęcia z określeniem kosztów robocizny i części według cenników obowiązujących w momencie szacowania. 4. Jeżeli podczas wykonywania usługi ujawni się konieczność wykonania dodatkowych czynności naprawczych Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego. W takim przypadku wykonanie czynności dodatkowych nastąpi dopiero po ustnym zatwierdzeniu przez Zamawiającego (kierownika lub majstra obwodu drogowego) rozszerzenia zakresu naprawy. W przypadku gdy stwierdzone zostaną usterki, które nie były zlecone do naprawy a mają wpływ na bezpieczeństwo pojazdu bądź urządzenia, Wykonawca uprzedzi Zamawiającego o konieczności usunięcia takich usterek. 5. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie przy użyciu własnych materiałów, urządzeń i narzędzi oraz będzie zaopatrywał się w części zamienne we własnym zakresie. 6. Zamawiający wymaga stosowania przy przeglądach, naprawach, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta. Materiały eksploatacyjne oraz części zamienne muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń, nie mogą być regenerowane. 7. Części wymienione podczas naprawy Wykonawca przedstawia do wglądu Zamawiającemu. 8. Przeglądy pojazdów będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych dla każdego samochodu i maszyn określonym przez producenta. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązujących u Wykonawcy oraz każdorazowego okazania do wglądu katalogu norm czasowych na żądania Zamawiającego. 10. Zgłoszony do naprawy pojazd lub sprzęt zostanie przyjęty przez Wykonawcę w terminie 1 dnia roboczego od zgłoszenia. Wykonawca niezwłocznie po przyjęciu rozpocznie ich naprawę, używając części zamiennych według potrzeb. 11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 12 miesięcy gwarancji na wykonaną naprawę, licząc od dnia odbioru przedmiotu naprawy. 12. W dniu wydania naprawionego sprzętu lub pojazdu winny być wypełnione przez Wykonawcę formularze dostarczone przez Zamawiającego: - karta naprawy pojazdu za wykonaną usługę i wymienione części, której wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ - zlecenie naprawy stanowiące załączniki pod fakturę VAT. 13. Zapłata należności Wykonawcy nastąpi na podstawie otrzymanej przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury (fakturę należy wystawić w terminie 7 dni od daty wydania pojazdu z naprawy). Należne wykonawcy wynagrodzenia będą przekazywane przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. 14 Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Główny przedmiot: CPV: 50100000-6- usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi; 50112000-3, usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: - charakterystyce przedmiotu zamówienia (dla każdego zadania), stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ - projekcie umowy, który stanowi dodatek Nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-olsztynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach