Przetargi.pl
Naprawy samochodów osobowych, mikrobusów, samochodów ogólnego przeznaczenia małej ładowności (dostawczych), samochodów ciężarowo - osobowych wysokiej mobilności (terenowych), samochodów ciężarowych i autobusów oraz pojazdów czterokołowych typu Quad

Jednostka Wojskowa 3674 ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5422815; 5423866; 5423856 , fax. 89 5422815
  • Data zamieszczenia: 2015-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3674
    ul. Saperska 1 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5422815; 5423866; 5423856, fax. 89 5422815
    REGON: 28060368400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy samochodów osobowych, mikrobusów, samochodów ogólnego przeznaczenia małej ładowności (dostawczych), samochodów ciężarowo - osobowych wysokiej mobilności (terenowych), samochodów ciężarowych i autobusów oraz pojazdów czterokołowych typu Quad
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw samochodów osobowych, mikrobusów, samochodów ogólnego przeznaczenia małej ładowności (dostawczych), samochodów ciężarowo - osobowych wysokiej mobilności (terenowych), samochodów ciężarowych i autobusów oraz pojazdów czterokołowych typu Quad w ilościach i w czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności. Pod pojęciem naprawy Zamawiający rozumie zespół czynności mających na celu odtworzenie sprawności technicznej pojazdu lub jego podzespołu przez usunięcie powstałych niesprawności zgodnie z wymaganą technologią w szczególności w zakresie prac mechanicznych, elektrycznych i blacharsko - lakierniczych. Wykonawca zobowiązuje się:przystąpić do naprawy w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili zgłoszenia awarii pojazdu, przywrócić sprawność pojazdu w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od przyjęcia pojazdu, udzielić na wykonane naprawy 6 miesięcznej gwarancji na usługę i gwarancji obejmującej okres przewidziany przez producenta wymienianej części. Zakupu niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do realizacji napraw dokonuje Wykonawca po otrzymaniu pisemnej zgody Zamawiającego, na użycie do naprawy części oryginalnych lub zamiennych oraz ich ceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia części oraz materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania naprawy. Wykonawca jest zobowiązany do utylizacji zdemontowanych części i materiałów eksploatacyjnych, których nie odbierze po wykonaniu naprawy Zamawiający. W sytuacji unieruchomienia pojazdu Wykonawca zobowiązany jest:odebrać unieruchomiony pojazd z miejsca wskazanego przez Zamawiającego obejmującego powiaty: lidzbarski, olsztyński, nidzicki, szczycieński, iławski, działdowski, ostródzki, lubawski w czasie nie dłuższym niż 3 godziny od czasu otrzymania zgłoszenia. Koszt transportu z miejsca postoju unieruchomionego pojazdu do siedziby użytkownika w m. Olsztyn ul. Saperska 1, Lidzbark Warmiński ul. Ornecka 1 lub ul. Kalinowskiego 1, Lipowiec 138 gm. Szczytno lub innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego ponosi Zamawiający zgodnie z formularzem cenowym. Odebrać unieruchomiony pojazd z siedziby użytkownika w m. Olsztyn ul. Saperska 1, Lidzbark Warmiński ul. Ornecka 1 lub ul. Kalinowskiego 1, Lipowiec 138 gm. Szczytno, w ciągu 24 godzin. Koszt transportu przed i po naprawie pojazdu ponosi Wykonawca.W przypadku wystąpienia konieczności dokonania diagnostyki komputerowej nie obejmującej dalszej naprawy pojazdu jej koszt ponosi Zamawiający. W przypadku diagnostyk komputerowych realizowanych w ramach naprawy ich koszt ponosi Wykonawca. W przypadku konieczności ustawienia geometrii kół nie obejmującej naprawy jej koszt ponosi Zamawiający. W przypadku konieczności ustawienia geometrii kół w ramach wykonywanej naprawy jej koszt ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest posiadać co najmniej jeden warsztat obsługowo - naprawczy wyposażony w co najmniej 2 stanowiska do naprawy samochodów (nie dotyczy części IV zamówienia), tester do diagnostyki komputerowej pojazdu z odpowiednim oprogramowaniem, stanowisko do ustawienia geometrii tylnej i przedniej osi, urządzenie do serwisowania układu klimatyzacji (nie dotyczy części IV zamówienia). Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. W ramach opcji Zamawiający wskaże, które ilości zamierza wykorzystać dodatkowo, a Wykonawca zrealizuje je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym, w terminie realizacji umowy. Zamawiający na pewno wykorzysta ilości podstawowe, a pozostałe ilości określone jako opcja w zależności od faktycznych potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W celu zabezpieczenia oferty Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: Część I - 700.00 zł; Część II - 1000,00 zł; Część III - 1200,00 zł; Część IV - 500,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 2.1. wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert, 2.2. wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w budynku nr 1, pok. nr 10 (p. Monika Giemza) przed upływem terminu do składania ofert. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: 3.1. wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O Olsztyn 63 1010 1397 0020 3313 9120 0000; 3.2. w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. 4. Formy wniesienia wadium: 4.1. wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4.1.1. pieniądzu; 4.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4.1.3. gwarancjach bankowych; 4.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 4.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4.2. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty zabezpieczenia, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 4.3. w treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w niniejszym rozdziale punkt 6 w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. 5. Zwrot wadium. 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6.1 niniejszego rozdziału; 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zatrzymanie wadium. 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Inne postanowienia dotyczące wadium. 7.1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Pzp, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą; 7.2. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie, pkt. 5.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Marża na części
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach